Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ciclism

Numărul de persoane ce dețin o bicicletă a scăzut la jumătate în ultimii 35 de ani

Recommended Posts

Nu conteaza unde sunt amplasate, unele companii le pun la dispozitia tuturor si altele doar la unii manageri. Am dat de companii care aveau 12 locuri de parcare la 150 de oameni, departe de metrou si doar sefii de departamente si directorul aveau acces la parcare, dar nu se punea problema de plata. La noi in vremurile cand aveam prea putine locuri de parcare s-au dat carduri dupa principiul primul sosit-primul servit (dupa vechime), existau manageri fara loc de parcare si tehnicieni cu loc, dar a fost ceva temporar pe termen scurt pana au rezolvat problema. Altii se zgarcesc la parcare si ajung ca in multe companii din Pipera sa aibe o gramada de masini parcate pe trotuar si in strada in fata cladirii, iar parcarea subterana jumatate goala - e o situatie in care toata lumea pierde, asa ca nu pot considera asta un model de urmat.

 

"In afara" e aplicat doar in state socialiste in care poporul plateste taxe si unii beneficiaza, dupa cum zicea @@csuporj. Pe-acolo sunt oamenii inoculati atat de bine incat o practica si companiile, dar nu pentru ca asa le-a venit ideea ci pentru ca asa a functionat indoctrinarea. Vestul europei a pierdut de mult razboiul rece, sunt care mai de care mai socialisti, mai mult decat China si mai civilizat decat Coreea de Nord, dar tot socialism este. In afara Europei doar in Commiefornia se mai intampla sporadic asa ceva, dar aia acolo sunt mai speciali - ori sunt rosii ori sunt fumati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm,eu nu cred ca a scazut numarul de biciclete pe cap de locuitor din cauzele pe care le discutam noi aici corporatii,loc parcare,cafea moca,apa plata la bidon free,etc.

Eu cred ca mai degraba e cum zicea cineva mai sus,Traveller parca,au renuntat multi din mediul rural lea biciclete +marirea populatiei.

oricum in Romania In mod sigur a crescut nr de biciclete /cap de locuitor de la oras ceea ce e maaare lucru.Eu mergeam prin anii "70 prin oras cu cursiera si tot se uitau toti la mine cam cu mila(era simbolul saraciei bicicleta)nu ma refer la cateva pegasuri si cateva sputnikuri,erau nesemnificative.Deci in Romania creste nr de biciclete/cap de locuitor.

Asta cu taxele e ca aia "sa moara si capra vecinului" tocmai lipsa taxelor face ca cei cu biciclete sa fie in avantaj si poate un motiv bun sa se apuce si altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites