Sign in to follow this  
dann

achizitie cargo bike

Recommended Posts

Salutare, am un copil de 16 luni si doresc sa achizitionez o bicicleta cu care sa merg la plimbari in oras si la iesiri in parc.

Nu as avea probleme cu transportul pe un scaun in spate, dar sotia nu e atat de sigura. Ma gandeam la un cargo bike, cu 2 roti pe fata.

Chiar daca multi prieteni mi-au spus ca la noi nu e pretabila (Timisoara), mie mi se pare cel mai sigur mod de a transporta copilul pe bicicleta.

Ce parere aveti?Eu doar de cateva saptamani am aflat de ele si mi se par ok ... dar poate aveti experienta si mai multe informatii si ma ajutati cu sfaturi. Multumesc.

Legat de bicileta, eu m-am gandit la nihola sau christiania ... daca aveti sfaturi de altele mai ieftine, va rog.

parca nihola(family) imi place mai mult, am vorbit in Augsburg, Viena si chiar si la noi am aflat ca le importa, dar inca nu au toate informatiile.

Bicicleta are 200cm lungime(88 cutia), 89cm latime (62 cutia), 112cm ampatament si 32kg. Credeti ca poate fi transportata pe 3 supoti normali de bicicleta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pedalat anul trecut prin Bucuresti cateva mii de km pe 2 cargobikeuri de la Babboe, ambele electrice. De multe ori am mers si fara baterie, chiar si asa am fost uimit cat de usor era pedalatul,mai ales dupa ce prindeai un pic de viteza, desi aveam si cateva zeci de kg in cutie. Una din ele avea un butuc Nexus cu 8 viteze integrate, cealalta 7 pinioane servite de un Shimano Tourney. Iti recomand cu caldura butucul cu viteze integrate, foarte util, dupa cum probabil stii, in oras. Te prinde culoarea rosie a semaforului si nu mai ai timp sa schimbi pe pinionul potrivit, ca sa pleci usor cand ai verde. Iar soferii, din Bucuresti cel putin, sunt foarte grabiti ca sa demareze, totul pt a putea opri 50 de m mai in fata, la un alt semafor.

Nu stiu cum e cu traficul in Timisoara si pe unde o vei folosi tu, dar eu nu as cumpara un cargobike cu 2 roti pe fata, pt ca vei fi ca o masina, vei sta in coloana. Eu am inceput sa stapanesc cargoul dupa vreo 50 de km parcursi, si ma strecuram printre masini fara nicio problema, fara sa am vreun incident. In plus, am observat ca soferii erau mai atenti cu mine, probabil le era teama sa nu le ating masina. Oricum, ma simteam mult mai in siguranta pe cargo decat pe bicicleta clasica.

Un minus (din cele 2) al biclelor era frana rollerbrake de pe fata, care trebuia la cateva zile reglata, dar care isi facea treaba impreuna cu hidraaulica pe janta Magura de pe roata spate.

Celalalt minus e pt cargoul ce n-avea dinam in butucul fata, ci doar un far cu led pe baterii, care se consumau destul de repede, iar lumina era mai slaba decat la cargoul cu dinam.

Pe scurt, cam astea ar fi recomandarile mele:butuc cu viteze integrate ,o singura roata pe fata, dinam in butucul acestei roti.

 

http://babboecargobike.com/product/babboe-city-cargo-bike/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru sotie, sunt nevoit sa iau cu 2 roti pe fata, adica 2×10cm mai lata decat acestea pe 2 roti. Oricum, sotia va merge mai mult prin parcuri si piste de biciclete. Nu e Timisoara raiul biciclistilor, dar evoluam spre bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat o Nihola Family. Merge foarte usor, ii place si sotiei, dupa cateva minute de obisnuinta.

Cum se poate transporta pe masina asa ceva? Eu ma gandeam la 3 suporti normali de bicicleta, cate unul pe fiecare roata. E fezabil? Problema mare ar fi la ridicat si la dat jos.

Alte variante exista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this