Sign in to follow this  
vioviorel

Achizitie bicicleta oras

Recommended Posts

Salut,

Sunt incepator si vreau sa achizitionez o bicicleta pe care sa o folosesc in oras, cam 50-100 de km parcursi zilnic.

Datorita lipsei de spatiu in principiu m-am decis sa ma orientez catre o bicicleta pliabila, pe care sa o depozitez usor si pe care sa o car foarte usor la nevoie si in masina, plus ca as scapa si de teama de a ramane fara ea.

Am vazut o bicicleta, insa nu stiu nimic despre ea, ce randament ar da, ce viteza maxima ar putea prinde, daca se preteaza pentru  aproape 100 de km parcursi zilnic.

Mentionez ca am mai mers cu biciclete, dar niciodata cu una pliabila.

Se merita?

M-am orientat catre  

http://www.emag.ro/bicicleta-pliabila-velors-v2051c-unisex-roata-de-20-rosu-v2051a/pd/D1GTZ3BBM/

Hmm, 100 km zilnic in oras sunt greu de parcurs si pe o cursiera, d-apai pe o bicicleta plianta. In opinia mea, distanta pe care ti-o propui nu se potriveste cu tipul de bicicleta ales - eu, cel putin, nu m-as incumeta sa fac asta. Da-ne niste date suplimentare: inaltime, lungimea piciorului pe interior, buget maxim si mai vedem ce sfaturi putem sa-ti dam.

Inaltimea mea este 1.82m, greutate undeva la 70 de kilograme, lungime picior 42, bugetul intre 600 si 800 lei.

Cu bicicleta din link nu faci 50-100 km/zi, aia e pentru naveta pe distante scurte.

Lungimea piciorului se refera la tot membrul inferior, masurat pe interiorul coapsei, dintre picioare pana la pamant.

Vad ca esti din Bucuresti. Stai undeva in afara orasului si vii la serviciu pana in centru, de acumulezi distanta asta?

Eventual asa ceva, dar, desi e ieftina in principiu, vad ca tot depaseste mult bugetul pe care ti l-ai propus.

In banii astia, te-ai putea gandi la asta:

http://www.bykeservice.com/index.php/produse-html/bicicleta-second-hand-trekking-28-aluminiu-cilo-argintiu.html