Sign in to follow this  
bogdan_uk

Cluj - Campina (Prahova)

Recommended Posts

Precizare:

Initial propunerea de tura a fost Budapesta - Campina, apoi autorul a ales varianta Cluj - Campina.

Discutia despre varianta Cluj - Campina incepe de la postul nr. 6.

 

 

Salutare,

 

As vrea sa fac impreuna cu prietena mea traseul de mai sus. Pe partea ungureasca nu ma intereseaza foarte mult traseul, doar sa fie pe drumuri mici (necirculate)

 

Poate ma ajuta cineva cu sugestii pentru partea romaneasca. As vrea o combinatie de traseu "turistic= peisaje frumoase", sa nu aiba drumui E sau DN, fara urcari prea mari, adica transfagarasanul iese din discutie.

 

Am facut traseul de mai jos doar fiindca portiunea Petrosani- Bumbesti-Jiu am facut-o pe bicicleta acum vreo 13 ani si mi-a placut, desi vad ca e E79 acolo, la momentul respectiv mi s-a parut destul de ok in priviinta circulatiei auto si a sigurantei.

 

Una din griji referitor la traseul pe care l-am facut e ca Deva-Petrosani e in mare parte pe E79 si se pare ca se urca destul de mult.

 

Aveti ceva sugestii pentru alt traseu de la granita ungureasca, oricare ar fi, pana la Campina?

 

Multumesc.

 

Ideea mea de traseu:

 

33bjtad.jpg

Edited by gibonu
Am schimbat titlul si am postat precizarea legata de schimbare punctului de plecare in tura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Traveller pentru propunere, intr-adevar mai plat decat atat nu se poate, dar nici mai putin atractiv nu cred ca se poate. Adica cred eu ca dupa Drobeta peisajul nu mai este asa de frumos?!? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan_uk

In primul rand, bine ai revenit (cel putin in sectiunea asta).

 

In al doilea rand, as alege si eu traseul pe care ti l-a indicat @@Traveller.

Daca te ajuta cu ceva, o poveste de tura relativ recenta din Banatul Montan:

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/18202-banatul-montan-berile-%C5%9Fi-bicicli%C5%9Ftii/

 

Aici ai povestea bucatii Oravita - Orsova:

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/17195-iablani%C5%A3a-%E2%80%93-oravi%C5%A3a-%E2%80%93-bazia%C5%9F-%E2%80%93-or%C5%9Fova-%C5%9Fi-shen-por%C5%A3ile-de-fier-1/?view=findpost&p=666538

 

Daca ajungi la Oravita, chiar ar fi mare pacat sa nu mergi cu trenul, macar de la Oravita la Anina retur pe bicicleta.

Ai aici mai multe detalii: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/14369-calea-ferat%C4%83-oravi%C5%A3a-%E2%80%93-anina-%C5%9Fi-pasul-semmering/

 

In cazul in care optezi pentru varianta asta, ca sugestie, foloseste trenul intre Orsova si Drobeta.

Drumul este ingust, n-ai niciun fel de banda de siguranta, plus ca este plin de trafic greu (TIR-uri, autocare, camioane, etc).

In plus, intre Orsova si Drobeta calea ferata este cel putin interesanta.

 

Apoi, de la Drobeta poti merge spre Tg. Jiu si continua pe traseul initial desenat de tine.

Sau poti merge cu trenul pana la Campina, cu schimbare in Bucuresti Nord.

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adica cred eu ca dupa Drobeta peisajul nu mai este asa de frumos?!? 

 

Vorba aia, nu poti avea totul - unde l-ai tine? :D

Ai spus ca vrei ferit de europene si plat. Eu daca as face drumul nu m-as feri de plat, tu insa ai un motiv intemeiat.

Altfel, oricum ai lua-o treci muntii. Ar mai fi varianta sa continui pe malul Dunarii, pe la sarbi si bulgari, si sa reintri in Romania la Ruse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, bine ai revenit (cel putin in sectiunea asta).

 

Multumesc. Si pentru indicatii si link-uri.

 

Am schimbat total planul, o sa aterizam la Cluj si de acolo vrem sa facem un tur al Transilvaniei s.a.m.d, deocamdata m-am inspirat dintr-un site de excursii cicloturistice cu vizitatul satelor saxone. 

 

Ca perimetru momentan in ce cuprinde localitati/ sate margininite de Cluj - Sebes-  Sibiu - Fagaras - Tg Mures- Reghin. 

 

Lista e abia la inceput. Vreau sa fac un traseu de aproximativ 1000 km ce pleaca din Cluj si ajunge cumva la Campina. Pot sa ajung si la Iasi ca mi-e dor de el. 

 

Orice idei de zone de vizitat sunt bine primite.

 

Ideile de baza raman cele de la inceput, fara urcari foarte mari iar drumul sa fie neaparat asfalt ca avem cauciucuri de 700 / 25. Raportul angrenaj - pinioane nu este la fel ca la mtb si nu vreau sa urcam biciclete in spate, de-asta vreau sa evit catarari mari.

 

Ai spus ca vrei ferit de europene si plat. Eu daca as face drumul nu m-as feri de plat.

 

Nu am zis ca vreau plat, doar ca nu vreau catarari foarte mari. 

Am refacut traseul ca sa am mai mult timp de pierdut cu urcarile. Nimic nu se compara cu peisajul pe care-l ofera zonele de deal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this