Sign in to follow this  
alex77

Lucrul mecanic la bicicleta

Recommended Posts

https://postimg.org/image/9mfc1hvlx/

Asta e bicicleta mea.Daca as pedala ar produce o deplasare a fortei f pe o anumita distanta?Pedalele acelea sunt lucrul mecanic?

As vrea sa asortez asta cu viata reala dar nu stiu daca acea pedala se va invarti sau nu.

Iar incepi?

De pe mobil. Scuzati eventuale tastari gresite. Mulmutesc.

• Upvote 1

Cand iei bacul? Ca stai si clocesti numai aberatii.

Pedalele nu sunt lucru mecanic.

Daca vrei asortare cu viata reala, nu mai fuma iarba, ia bacul, apoi fa ce vrei tu, nu te mai stradui sa fii fizician!

• Upvote 6

Dar nu am zis deloc ca as vrea sa fiu fizician.V-am rugat sa-mi explicati si mie fenomenele acestea necunoscute de mine.Nu le-am inteles deloc.

Am fost si eu disperat.Disperarea e o povara mare?

Daca vrei asortare cu viata reala, nu mai fuma iarba, ia bacul, apoi fa ce vrei tu, nu te mai stradui sa fii fizician!

as mai adauga: gaseste-ti o fată  ;) se va asorta si cu viata reala si rezolvi si dilema cu lucrul mecanic ;)

• Upvote 1

Disperarea e o povara mare?

Da.

gaseste-ti o fată  ;)

• Upvote 2

Ce treaba au fetele cu fizica?Fetele sunt fiziciene?Inteleg mai bine fizica ca baietii?

Nu, dar fetele sunt mai putin disperate ca baietii.

:-) e amuzant baiatu :-) Trol adevarat.

Imi pare rau ca va dezamagesc doar ca fetele imi distrag atentia.Nici bani nu am si nici chipes nu sunt deci cu capitolul fete am terminat-o.Sunt singuratic si nu regret decizia mea.

Si daca tot discutam despre fete eu nu am rude bogate din alte tari ca sa le ofer placeri lumesti.Daca nu iau bacul la fizica cred ca singura mea alternativa e sa imi vand sufletul diavolului.Poate asa voi avea sanse mai mari,

Daca vrei sa le oferi placeri lumesti nu ai nevoie decat de niste latex.