Recommended Posts

Bună tuturor!

Sunt un student la Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca la specializare de marketing. Vă cer ajutorul pentru proiectul meu universitar. Rog bicicliștii profesioniști, semi-profesioniști și amatori să completeze chestionarul de mai jos. Completarea durează numai câteva minute dar m-ar ajuta foarte mult.  Vă mulțumesc pentru ajutor.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSefDF5CNO9cDxzj79d35qQsXgeYW6ABUmneWR9e5LShN5TRfw/viewform

Link-ul nu functioneaza.

Trimis de pe al meu 1050Q folosind Tapatalk

Merge acum, l-am "reparat" si am completat raspunsurile. Sper ca autorul sa primeasca un numar de raspunsuri care sa-i faca sondajul "semnificativ statistic".

Am completat chestionarul. Două observații pentru autor:

1) La prima întrebare (ce fel de bicicletă avem), chestionarul ar trebui să permită mai multe răspunsuri, ceea ce ar defini mai bine portretul unui anume tip de utilizator de bicicleta. Cred că cei mai mulți membri ai forumului au mai multe bițe: de obicei pereche MTB+șosea sau MTB+city ori MTB+touring.

2) În chestionar, sunt multe formulări neinteligibile. Nu e prea clar ce înseamnă "adaptarea bicicletei la transportator". Bănuiesc că omul se referă la "atașarea bicicletei", dar ar putea sa fie și altceva. Nu sunt sigur că te poți baza pe rezultatele unui chestionar dacă respondenții nu au înțeles prea bine întrebările, dar îi urez autorului succes.

• Upvote 3

Salut ! După părerea mea chestionarul îmi pare cam restrictiv. Autorul se raportează aproape obsesiv la un utilizator cu o singură bicicletă, ori în prezent există mulți posesori cu cel puțin două biciclete (personal utilizez frecvent trei biciclete: o cursieră pentru oraș, o bicicletă dotată cu aripi și anvelope pentru ploaie și o cursieră pentru trasee lungi).