CycloCross

Ce bicla ciclocross recomandati?

Recommended Posts

Salut,
Vreau sa imi cumpar si eu prima mea bicicleta cyclocross, care sa reziste unei escapade de 3 saptamani in afara tarii, pe sosea. Inaltime 1.70, greutate 70kg, buget 1500-2500lei; de preferat noua, dar nu este musai, conditia fiind sa merite investitia si sa reziste efortului. Sunt incepator si v-as fi recunoscator daca m-ati putea indruma catre alegerea acesteia cu un sfat pertinent. Va astept cu cat mai multe sfaturi, recomandari. Multumesc!

P.S. Nu stiu in ce gama de pret se incadreaza, dar as opta pt frane pe disc.

Biclele de ciclocross încep de la 3000 de lei în sus. Acum toate au frâne pe disc. Dacă spui că tura va fi pe șosea, atunci ia-ți cursieră cu geometrie relaxată, pentru confort la drum lung. 

• Upvote 1

@CycloCross Escapada de 3 saptamani... Hm! Ai de gand sa cari bagaje pe bicicleta? ca atunci cred ca vrei cam altceva. Arata ca ciclocrosul dar ...

A zis bine iacobodoc. CX (ciclocross-ul) e conceput pentru concursuri in mocirla, iarna (bine..nu e chiar asa - concursuri offroad usor unde vremea nu e tocmai buna - atunci cand nu merg). Durata concursului e de o ora daca nu ma insel. Comfortul unui CX pur sange nu e scopul lui principal. Plecand de la asta multi producatori au facut CX mai mult sau mai putin de concurs sau, ultima moda, "gravel bikes". Astea sunt niste cx cu mai imblanzite, adica se sta mai comod pe el si sunt facute pt distante mai lungi. Dar daca tu cauti bicla pentru tura de 3 saptamani nu prea te uiti in directia buna. Iti trebuie ceva mai specializata pe ture lungi, cu prinderi de portbagaje, roti late, aripi, si un cadru care sa fie incarcat cu simt de raspundere si in special cu geometrie comoda (head tube inalt..)

Daca esti inalt vazusem un site cunoscut de aici un "Soma Doublecross" marimea 58. Ar putea fi un punct de plecare bun..