krazyeone 355 Posted December 31, 2016 Salut Ce combinatie de caucicuri pentru fata spate recomandati pentru un 29 er, Am in calcul combinatia Rocket Ron pe fata si nobby nick pe spate (stiu ar trebui invers) dar astept si alte pareri In clipa de fata am Maxxis Ikon 2.2 pe spate si Maxxis Ignitor 2.1 pe fata ,am luat bicicleta SH si asa era echipata Combinatia este ok pana acum doar ca nu sunt tubless , nici macar TR (cel de pe fata am reusit sa il fac ) , in plus par fragile pe laterala , cel de pe spate imi da mici batai de cap pe unele urcari cand derapeaza, in plus prin padure se umple destul de repede de noroi As vrea ceva all around sa imi dea incredere pe coborari (nu cobor eu foarte bine) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlady_zch 365 Posted January 2, 2017 Totul tine de ce anume vrei, nu cred ca exista combinatia perfecta. Eu am mers pe fata cu Nobby Nic, spate Racing Ralph...am avut Racing Ralph si pe fata si este groaznic...nu recomand. Mai am la o bicicleta Continental Mountain King pe fata cu Race King pe spate(am mers si cu Mountain King fata-spate dar pe perioada de iarna cand mergeam prin padure)...foarte multumit de combinatia actuala, doar ca sunt cam grele. Am mai mers si cu Smart Sam, dar nu am putut sa imi fac o idee foarte relevanta chiar daca m-am dat si la un concurs cu ele...faza e ca erau 29x1,75, dar pe 26'' am fost absolut uimit de ele, m-am dat in toate conditiile cu ele...super cauciucuri. Concluzia mea este ca pe 29 trebuie neaparat pe fata un cauciuc cu crampoane laterale mai mari, de la Rocket Ron in sus, deoarece in curbe mai stranse pe drum de pamant uscat imi fugea fata. Eu as merge pe varianta mai light cu Rocket Ron fata, Racing Ralph spate sau ceva mai agresiv cu Nobby Nic fata si spate vezi tu... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,080 Posted January 3, 2017 RRon/NN este o combinatie buna, insa pune-le invers de cum zici mai sus, adica NN pe fata, RRon pe spate. Eu am fost foarte multumit si de X-King fata/spate, 2.4 Protection, este voluminos si are priza buna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krazyeone 355 Posted January 3, 2017 3 minutes ago, akebono said: RRon/NN este o combinatie buna, insa pune-le invers de cum zici mai sus, adica NN pe fata, RRon pe spate. Eu am fost foarte multumit si de X-King fata/spate, 2.4 Protection, este voluminos si are priza buna. M-a reapucat dorul de mtb anul trecut ,nu am facut multe ture dar au fost variate Rocket ron nu este cam sensibil pentru cauciuc pe spate? am 91 kg imi aduc aminte ca am avut Xking acum 3-4 ani pe 26 er si dupa primele ture au zburat pinii , tot uitandu-ma pe forumuri mai sunt si alte modele de la Continental cu aceeasi problema Maxxis ignitor imi place , doar ca nu se gaseste decat in varianta 2.1 ma uitam si la Maxxis High Roller II pentru fata dar este destul de greu, nu imi dau seama daca este diferenta sau nu Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,080 Posted January 3, 2017 Nu stiu la ce te referi cand spui "pinii". Daca te referi la mustatile de pe crampoane atunci alea este normal sa zboare, dar crampoanele nu. Eu am cam 110kg cu tot cu echipament si la mine n-a zburat nici un crampon de pe X-King si am tras de ele pe tot felul de poteci si drumuri de piatra, insa am avut doar variantele cu Black Chilli, mai putin Supersonic. Am taiat cred cam patru Racesport-uri pe lateral, insa. Am prieteni care au tot X-King si nu au avut nici ei probleme cu crampoanele. Acum am NN fata spate, SnakeSkin, ma impac bine cu ele, sunt mai senile decat XKing dar prind mai bine pe noroi si zapada. NN-urile de abia le-am facut Tubeless, a trebuit sa le tin cu camera la inceput, nu se urcau pe jante UST, nici TL-Easy si nici TL-Ready. Folosesc doar compresor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianLS 903 Posted January 3, 2017 Am folosit anul trecut pe spate Continental X-King 2.2 Performance (cel ieftin la ~55 lei). Am mers doar vreo 300-400 km pe offroad dar mi s-a parut acceptabil si pe trasee mai dificile. Pe asfalt trebuie neaparat umflat la presiuni mai mari, probabil spre 3 atm, ca sa ruleze bine. Pe fata am folosit Maxxis Advantage dar se pare ca nu se mai face decat pt 26". Pentru trasee foarte dificile eu vreau sa-mi iau si un Minion DHF care pare mai apreciat si rapid decat HR II. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krazyeone 355 Posted January 3, 2017 5 hours ago, akebono said: Nu stiu la ce te referi cand spui "pinii". Daca te referi la mustatile de pe crampoane atunci alea este normal sa zboare, dar crampoanele nu. Nu , au zburat cateva crampoane cu totul, efectiv rupte Quote Share this post Link to post Share on other sites
TAT 414 Posted January 13, 2017 Pe fata as pune un Hans Dampf Evo PS Kevlar TLE 29x2.35 care are un profil mai agresiv, iar pe spate un Nobby Nic SnakeSkin PaceStar 29x2.25". Quote Share this post Link to post Share on other sites
krazyeone 355 Posted January 13, 2017 On 1/3/2017 at 11:54 AM, akebono said: Acum am NN fata spate, SnakeSkin, ma impac bine cu ele, sunt mai senile decat XKing dar prind mai bine pe noroi si zapada. NN-urile de abia le-am facut Tubeless, a trebuit sa le tin cu camera la inceput, nu se urcau pe jante UST, nici TL-Easy si nici TL-Ready. Folosesc doar compresor. Ciudat , pe alte forumuri spun ca se fac usor tubless. Nu erau TL ready? Inseamna ca eu sunt tare de am reusit sa fac tubless dintr-un Maxxis Ignitor de 2.1 , asta in sufragerie Bine cu pompa nu am reusit dar am folosit un CO2 Sincer eu sunt multumit si de caucicurile mele, pe spate nu am reusit sa fac tubless dar probabil o sa mearga la compresor , nu am asa ca nu am mai insistat Cu toate astea fiind caucicuri normale imi e frica sa nu dejanteze si oricum nu cred ca e safe sa merg cu presiuni mai joase @Akebono am avut si eu 115 kg dar acum merg cu 90 kg , mult mai bine , problema e ca la MTB am vazut ca rotile au limita de greutate 100 kg si ma cam ingrijoreaza @TAT totusi pe fata nu as pune cu super protectie , de obicei spatele, dar intradevar as prefera protectie Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlady_zch 365 Posted January 13, 2017 6 hours ago, TAT said: Pe fata as pune un Hans Dampf Evo PS Kevlar TLE 29x2.35 care are un profil mai agresiv, iar pe spate un Nobby Nic SnakeSkin PaceStar 29x2.25". Daca vorbim de disciplina Cross Country, 29x2,25 consider ca este maxim necesar ca latime si profil mai agresiv decat Nobby Nic pe fata, mi se pare de asemenea prea mult. Adica vrei sa mai si inaintezi cu bicicleta. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TAT 414 Posted January 13, 2017 Da, dar daca vrea incredere pe coborari, asta ar fi combinatia mai buna. Cel putin asa mentioneaza inprimul post colegul. Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,080 Posted January 13, 2017 5 hours ago, krazyeone said: @Akebono am avut si eu 115 kg dar acum merg cu 90 kg , mult mai bine Depinde ;). Din perspectiva acestui forum sunt de acord cu tine. Eu nu am rupt inca roti si le muncesc sa stii ... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
krazyeone 355 Posted January 19, 2017 On 1/13/2017 at 3:41 PM, vlady_zch said: Daca vorbim de disciplina Cross Country, 29x2,25 consider ca este maxim necesar ca latime si profil mai agresiv decat Nobby Nic pe fata, mi se pare de asemenea prea mult. Adica vrei sa mai si inaintezi cu bicicleta. Din ultimele teste aparent mai lat inseamna mai bine, acel plus de latime se traduce in tractiune mai buna pe offroad La mtb (daca nu discutam de concursuri) nu sunt sprinturi atat de multe incat se cunoasca atat de mult partea negativa al unui caucicuc mai greu Intradevar parca mai lat de 2.25 nu as pune NN pe ambele roti nu sunt subviratorii ? acum combinatia pe care o am , cauciuc un pic mai cramponat pe fata, mai slick pe spate parca ma incanta mai mult Ma tot uit si la Maxxis dar par mai grele decat Schwalbe, chiar nu imi dau seama daca se simte sau nu Quote Share this post Link to post Share on other sites
TAT 414 Posted January 19, 2017 (edited) Nu e un test stintific dar tind sa le dau dreptate. Zilele astea am comandat un 29 dar FS si vine cu roti de 2.4 Onza Ibex. Prefer oricand sa am o mai buna tractiune. Edited January 19, 2017 by TAT 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
krazyeone 355 Posted February 9, 2017 Nu am avut curaj sa iau 2,4 cu toate ca odata si odata o sa incerc pentru fata . Am luat NN 2,25 fata si Maxxis Ardent Race 2,2 spate Ambele TR si cu ceva protectie, sper sa le pot face Tubless repede si fara probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
paulrad 2,836 Posted April 18, 2018 Salut, Știe cineva dacă între cauciucurile Schwalbe addix speed (roșu) și addix speedgrip (albastru) e vreo diferență înafară de lățime? 2.1 vs 2.25 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,787 Posted April 18, 2018 E o diferență de compus, deci de aderență și rezistență la înaintare, zic ei. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
paulrad 2,836 Posted April 18, 2018 @Traveller mersi. Mă gândesc să pun un Rocket Ron pe față (încă nu știu dacă addix speed (2.10") sau addix speedgrip(2.25") și un Racing Ralph addix speed (2.10") pe spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,080 Posted April 19, 2018 Nu-i cam subtirel 2.1 pe fata? Pe o janta ingusta si la o presiune decenta o sa fie sub 2". Quote Share this post Link to post Share on other sites
paulrad 2,836 Posted April 19, 2018 @akebono de tura asta am luat așa că mai lat nu era pe stoc, o să văd cum e. Oricum tot cu 2.10, dar Racing Ralph, mă dau și acuma pe față. Cu Rocket Ron sigur o să fie mai bine. Prin ”presiune decentă” la ce te gândești? Eu mă dau pe off-road cu 20psi că nu-s nici greu, nici nu mă dau foarte agresiv la vale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,080 Posted April 19, 2018 Prin presiune decenta vroiam sa sugerez presiune de uz normal, cum ar fi cei 20psi de care spuneai. In general Schwalbe ajung la dimensiunea specificata doar la presiuni ce nu pot fi folosite, gen 3.5/4 bar. Ex: eu am NN si RR de 2.6" pe jante de 25mm. La 3 bar au 65mm, insa 3 bar la volumul ala sunt beton. La 1.5 bar au 61mm, adica 2.4" in loc de 2.6". Probabil pe jante de 35mm ar fi undeva la mijloc. Pe aceleasi jante am avut NN de 2.25" (deci cat se poate de corect dpdv mariaj), generatia noua, care undeva sub 2bar erau cam 2.1". Din ce am citit au mai dres-o recent, inainte era si mai rau. In perioada respectiva mergeam cu Continental. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites