AKKA

RECORDURI !!!

Recommended Posts

Citind azi un subiect de la un site de motociclisti,am vazut cu ce viteze se lauda aia ca au prins in oras-sa nu se mire daca o mierlesc:)...

Asa ca m-am gandit sa deschid si eu un subiect pt noi..astia mai 'inceti'..cu doar 2 pistoane si sub un cal putere:)))

Asadar,2 intrebari:

1-viteza maxima atinsa-nu conteaza conditiile(panta,vant etc)

2-un mic record pe o anumita distanta-daca puteti si doriti,precizati si ce fel de drum si conditiile atmosferice..asa ca idee:))

Normal ca o sa incep eu sa ma 'laud' primul!http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

1-84kmh,dupa tir,drum drept,sub 30' am tinut viteza asta..dar..brrr..ce senzatie!Eram incordat din cap pana in picioare si intr-o curba am zis ca ma duuuc..:D Angrenaj 52x13

2-recordul meu este de acum vreo 5 ani..pe A1(Pit-Buc)..13km M.O.(medie orara) 56kmh,angrenaj 52x13.

Am avut vant din spate,nu am mers deloc la plasa,drum plat,daca aveam 12 sau chiar 11 dadeam cred aproape 60kmh..dar asa a fost sa fie.Eu mai vroiam sa alerg dar am facut pana:( Tin minte ca am trecut pe langa doi MTB-eri ca Porschu pe langa Dacie:))..

Acesta e recordul meu si nu cred ca il voi depasi vreodata-nu mai fac nici ciclism de performantza..doar asa..de intretinere:)

PS:ca sa aveti o idee ce vant era-la intoarcere ca sa merg cu 25-30kmh trageam ca un caine si parca aveam uragan din fatza:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.hai sa sparg eu gheata! pe o panta de vreo7-8 grade:55-60...mergeam in paralel cu un scuter,vazandu-i bordul, FB nou, n-am numarat niciodata nr tepilor de pe pinioane sau foi, deci nu stiu angrenajul...+vant din spate

2.conditii atmosferice...habar-n-am...aceeasi bicicleta...17 km in 20 minute...

Share this post


Link to post
Share on other sites

86 la vale.

la plasa am mers cu 70. Se putea mai mult dar sunt eu cacacios si nu stau in spatele camionului la viteze din alea.

medie...am mers acum o luna cu vant de spate pe 25 km cu medie de 50...si asta e tare tinand cont ca locuiesc in Sibiu si aici nu prea gasesti mai mult de 1 km de sosea plata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las ca e bine sa fii ..'cacacios' decat s-o mierlesti in spate la camioane..Eu nu mai merg la plasa..nu se merita riscul pe soselele patriei..un caine mort..o groapa aparuta peste noapte..brr!!

Insa mi-ar fi placut sa fi prins pe vreo coborare tare peste 100 la ora sa vad cam cum este dar nu am avut unde..

Mai ziceti de recorduri d-astea..ca tare imi place:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

60.4 pe plat, cu mtb cu slick-uri, vant bunicel din spate si 48x12

72 la vale - pe dealul feleacului in Cluj, in zona parcarii (pt localnici)

medie de 29 km/h pe o distanta de 90 km (cluj-putin dupa topa mica, spre zalau), pe acelasi mtb cu slick-uri - asta nu stiu cat e de valoroasa, dar este cea mai valoroasa a mea cel putin :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am imbunatatit azi recordul pe panta k am fost pe un deal, de unde la coborare nu mai vedeam prea clar ce e in fata mea, si imi lacrimau k lumea ochii...cred ca vreo 80

Share this post


Link to post
Share on other sites

tudor...

Daca ai scos 29 pe mtb de unul singur, pe distanta de 90 km, este bine.

Asa cum spunea si gabee eu am cam trecut de faza cu calculatul mediei orare.

Nu ies la ture ca la concurs si din acest motiv media este putin importanta. Daca merg constant si la finalul turei ma simt bine atunci scopul este atins(acum nici sa mergi ca molusca 10 km cu 20 la ora :D ...vorbim de distante de peste 50 km).

Sunt importante pentru orgoliul ficaruia "recordurile" acestea dar totusi, eu cred ca cel mai important este faptul ca pedalam si ca indragim acest sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc :D

Cred ca totusi am avut noroc de vant bun, deoarece nu am mai reusit performanta, desi am facut drumul de mai multe ori

Share this post


Link to post
Share on other sites

100km/h pe coborare cca 10% in judetul tulcea unde m-am antrenat,la plasa la ARO care mergea la blana(masina tehnica CS DINAMO)IN JUR DE 95-100 KM/H cu 53-13 acuma nu pot spune exact dar aceasta viteza a fost pe un timp scurt(cca 10-15 secunde)

la CTI pe 10 km pe DN 2 cum vii dinspre Ploiesti de la km 28 la 18 cu vant de spate 47,1km/h media.cam atat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe..dupa ARO a lu Dinamo..da..adevarata masina aia:) Ai vazut tu 95-100kmh pe km tau electronic pe coborare sau ti-au zis cei din masina ca atat ai avut? Ca km masinilor au eroare-mai ales la astea romanesti..poate ca erai chiar sub 90kmh..dar bine ca ai zis pe coborare ca altfel..era cam 'greu' cu 53x13..:D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am imbunatatit recordul personal: 82km/h la vale cu ceva vant din spate, cu angrenaj 52/14. Dar simteam cã mi se incurca rinichii cu matele si cu restul prin mine. Cred ca daca aveam un pinion mai mic era mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

52x14 e mic(adica mare ca pinon:)) pt viteza aia..pune un 12..macar 13..asta daca nu ai chiar 11! Bine,nu e cazul doar ca sa depasesti un record care si asa e destul de mare..dar daca esti maniac.55x11..si bagi 100kmh:)) Eu nu mai risc cu viteze dastea..rar sar de 65kmh..nu are rost si riscul e prea mare!Acum fac cycling ca-mi place(deh.. e'drogu' meu:)) si de mentinere..anu trecut a fost varful meu..ca sa zic asa..cu aproape 14500de km facuti.

Hehe..slabeam cate 3-4kile uneori..dupa ce ca-s si asa destul de..atletic:))..iti dai seama ce mai ramanea-numa fibra:))

BAFTA!si ai grija cu vitezele astea..apropiate de c(vit luminii):D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

erai chiar sub 90kmh..dar bine ca ai zis pe coborare ca altfel..era cam 'greu' cu 53x13..http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif)

Intradevar,pe acelasi angrenaj am pierdut si eu plasa unui camion la 86km/h

iar la mtb am 55 plat si 63 plasa,la coborare Il stabilesc luni 25 sept http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ,voi fi pe Trans :wink:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai io am asa :la vale prin padure vreo 30 pe sosea in coborare 72 pe coborarea spre rasnov cu mtb cu 44 cred si 11 pe urcare :bv-poiana bv 33 min (cine nu stie sunt 12km)tot cu mtb-ul pe plat la plasa la un tir 63km/h si cam atata......

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Recordul meu este de aproape 63 de km pe ora cu un mtb, pe coborarea din Poiana inspre Bv.Cred ca pentru un angrenaj de 48 cu 14 e ok tinand cont ca la 48 de kmh pedalam deja in gol... :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, deci valea a muncit pt tine, ce sa zic, fa antrenamentul de frecventza a lu ovidiu cand mai potzi :wink: , si fa si tu rost de un cross sa ai ce itzi trebuie adik macar un 52 cu 11 maxim, ca sa ai ce trage daca vr viteza. eu unu pun pariu ca am batut demult recordul ala penibil de 72.4 pe ora cand aveam 52 cu 14, de tot asa dadeam in gol; dar eu ma obisnuisem sa dau lent (70 pe minut), am facut o prostie asta e :oops: , nu recomand la nimeni tampenia asta :D . Insa nu ma laud cu ce nu a aratat vitezometrul inca (care nu-l am :oops: ), tocma acu cand iau vaile ca un nebuuuuuun. Atentie amici, viteza la plasa nu se pune, daca esti la naiba in praznic te ajuta exact camionul cucului. Deci scorurile se dau la liber, pe sosea, fara obiecte contondente :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa zic ca is dependent de viteza, depinde de moment daca vreau sa "zbor" sau sa rulez calm si fara sa ma agit pe coborare...Din cate am observat, se pot atinge viteze de peste 70 de kmh si cu un mtb nu e neaparata nevoie de un ciclo cross sau de o cursiera.Exemplu fiind dat de "bianchi".... 8) Pentru asta este important sa am un pinion de 11...va trebui sa imi inlocuiesc caseta de pinioane, ca nu mai merge asa :oops: :cry: Pana in primavara mai am de asteptat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate aici :wink: , dar de ce sa prinzi 70 cand potzi sa-i dai si 90 http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ; in plus, o bicla CS e f binevenita cand n-ai bani de 30 de bicle, si itzi da o f mare autonomie. Merg pe teren exact ca mtb-ul atat ca nu pot face non stop dropuri de juma de m, dar sa sar borduri oricand 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Man, te rog mult nu ma face sa ma OFTIC :cry: Pai ce sa mai, ca mi-am luat in toamna asta un nou cadru de MTB si mai am de cumparat piese la el ca vreau sa-mi fac o noua bicla...Of daca stiam mai dinnainte de acest hibrid intre bicicleta de munte si cursiera, care e ciclocrosul,atunci mi-as fi orientat spre asta, dar in cazul de fata nu prea mai am ce sa fac.Poate in viitor o sa imi fac rost si de un ciclocross...cine stie.... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este f probabil ca acest off topic sa dispara: Nu e nv sa te oftici, ca fiecare bicla are specificul ei. La noi exista 3 mari categorii de bicle de circuit: cursiera , cross, si MTB d-ala rau adik dirty si down hill (unde rupi bicla) http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Asa e man, fiecare tip de bicicleta are specificul si farmecul ei, insa dupa ce am citit un articol, de pe acest site,despre bicicelete pentru cross am inceput sa ma resemnez intr-o oarecare masura... http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Poate dak as fi stiut mai multe despre ciclocross atunci as fi optat cu sigurantza in defavoarea mtb-ului. :evil: http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.