Recommended Posts

Salutare la toata lumea, 

As dori un sfat in alegerea unei furci pentru o bicicleta cu roti de 28' . Nu doresc ceva care sa depaseaca 350 ron. Sunt biciclist amator si nu cunosc la ce anume sa fiu atent ca sa nu cumpar ceva si sa nu se potriveasca la bicicleta. 
Am demontat furca si am vazut ca are marcat pe ea asta: RHINO ; 28X175; 2008 03. 
118358584_1_1000x700_vand-bicicleta-mcke

ce caută caloriferu' in aria asta???

• Upvote 1

Ce vrea sa spuna @PVN10 e ca topicul ar fi trebuit deschis in zona MTB a forumului, dar nu e nici o problema, il va muta probabil unul dintre moderatori la locul potrivit.

Cat despre furca, probabil ca ne-ar trebui niste poze din zona pipei si a prinderii ei pe gatul furcii, ca sa ne dam seama daca furca e cu filet sau fara si daca are diametrul gatului de 1" sau 1 1/8". Daca e o furca pe standarde moderne, cu gat de 1 1/8" si fara filet, atunci probabil ca modelul asta de furca (de exemplu) ti-ar fi mai mult decat suficient: http://www.marosbike.ro/furci-de-mtb/furca-sr-suntour-xcm-ds-29-hlo-100mm-arc-lockout-negru-lucios-2015.html. Daca in schimb e o furca mai veche, de 1" si cu filet, va fi foarte greu sa gasesti o furca pentru roti de 28" pentru bicicleta respectiva. 

Totusi, din ce deduc eu din poza, furca aia de fapt e o furca pentru roti de 26" (judecand dupa ecartul dintre locul unde s-ar fi putut monta un pivot pentru V-brake si janta), de unde si posibila limitare a dimensiunii cauciucurilor la 1.75" pentru roti de 28". 

Ai putea masura diametrul exterior al gatului ei? E ok si cu o rigla, e suficienta si precizie de 1 mm. Pana acum vesti bune, e fara filet.

următorul sfat: putem e furca fixa și viața ta de va îmbunătăți!

13 minutes ago, majikstone said:

Ai putea masura diametrul exterior al gatului ei? E ok si cu o rigla, e suficienta si precizie de 1 mm. Pana acum vesti bune, e fara filet.

118358584_8_1000x700_vand-bicicleta-mcke

10 minutes ago, PVN10 said: