Sign in to follow this  
Unjustified

Sunt incepator si am probleme cu durerile la fund, help please

Recommended Posts

Ok, sunt incepator la mers pe bicicleta si mi-am luat un DHS terrana 2725/2015. Imi place mult sa merg pe ea dar am o problema, nu pot nici 10km sa merg ca ma dor doua oase in fund de mor ( un os pe fiecare fesa, nu stiu cum se numesc, le simt ca un varf care ma doare ).

Sunt obez ( am 124 kg ) si am inceput si sa fac sala ca sa slabesc, si bicicleta.

Ce as putea sa fac? Incerc o sa noua ? Daca da ce recomandati ? ( mentionez ca locuiesc intr-un oras mic deci este imposibil sa testez o sa, nu am magazine de genul in oras, pot doar sa iau prin curier ). De asemenea as vrea ceva sa nu treaca de 200 ron, daca e sa cumpar o sa noua.

Bine ai venit pe forum!

Un prim sfat - folosește pantaloni de ciclism, de preferat unii de calitate cu bazon cu gel. În privința șeii, ar trebui pentru început sa-i dai o șansă celei pe care o ai în prezent. Fiindcă ești începător, zona de contact cu șaua e sensibilă, dar se va tăbăci cu timpul și nu vei mai resimți durerile așa de acut. Un al doilea pas ar fi să cumperi o husă cu gel pentru șa, s-ar putea să-ți mai rezolve din probleme. Al treilea pas ar fi să schimbi șaua. Din păcate nu există o rețetă general valabilă pentru alegerea unei șei, conformația fiecăruia dintre noi e unică - și mă refer aici în special la oasele bazinului. Lățimea șeii se alege în primul rând în funcție de distanța dintre vârfurile ălea osoase pe care le simți, există pe foru mai multe topicuri unde poți găsi informații despre aceasta problemă, dar o șa care să ți se potrivească se alege doar pe încercate, altfel mergi la noroc și chelui o grămadă de bani.

Am inteles acum ca saua trebuia defapt sa fie mai sus decat ghidonul si piciorul meu mai intins. Asta nu stiam, aveam saua prea jos aparent ca sa ma pot pune usor pe ea, nestind chestia asta, In rest bicla cred ca este destul de mare pentru mine.