Dan_Bicla

București - Drobeta

Recommended Posts

Mă gândesc la un drum de la București spre Drobeta Turnu Severin in săptămâna 8-13 mai cu un traseu prin Alexandria si Caracal. 

 

Este doar un gând si pentru moment as vrea sa vad daca mai exista doritori. În cazul în care răspunsul este afirmativ o să revin cu detalii mult mai concrete. 

 

Până atunci dau date generale: un tur-retur de aproximativ 150 pe zi cu dormit în hoteluri și cu pauza la destinație. Adica prima zi București Caracal și a a doua zi Caracal Drobeta. Întoarcerea după o pauză de o zi in Drobeta. Viteza medie 25-26 (nu am mai fost pe traseu și nu știu dacă e realizabil).

 

Pentru cei care au mai fost: detalii suplimentare ar fi apreciate. Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce te motiveaza să mergi 4 zile pe un european cu o banda pe sens și cu trafic intens? Întreb serios, nu fac mișto.

Daca ai cursiera, poți să faci așa cum ți-ai propus fără mari dificultăți.

Poate totuși îți găsești un traseu mai frumos catre Drobeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la intrarea in judetul Olt pana aproape de Caracal iti blestemi zilele. A ramas drumul asfaltat pe portiuni, dar numai pe cate o banda. E asa de cand l-au ridicat pe ala cu elicopterul, acum 3 ani parca. Soferii aleg calea mai usoara, chiar daca e pe contrasens, iar cum diferenta intre benzi e de aproape 20 de centimetri, sa vezi distractie cand se intalnesc pe aceeasi banda. Sa mai spun ca banda neasfaltata e franjuri?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Va mulțumesc pentru răspunsuri. Sa le luam pe rand. 

Ceea ce mă motivează este încercarea de a vedea cum ar fi sa refac o parte din ultimul tur al Munteniei. Vorbesc de Mica Bucla, detalii aici.

Totuși, în condițiile în care drumul este prost și înțeleg că așa este nu am de ce să îmi distrug cursiera. 

Ideea că am o săptămână în care as putea sa fac un tur cu plecare din București rămâne. 

Mă gândesc deja și la alte variante, sugestiile sunt apreciate. Mulțumesc încă o dată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îți poți face circuite lungi cu baza la București fără probleme. S-au asfaltat destul de multe drumuri în județele limitrofe Ilfovului, deci ai avea de unde alege.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Traveller said:

Îți poți face circuite lungi cu baza la București fără probleme.

 

Pai deja fac asta. Adică duminica am fost la Ploiești și peste zece zile vreau sa merg la Târgoviște. Inainte de Ploiești în weekend am mers până la Giurgiu.

 

Ideea e sa fac un traseu mai lung de care sa îmi amintesc, care să mă motiveze și pe viitor. În sensul asta ar fi de apreciat opiniile voastre. Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine, dar ar fi bine să fie și un traseu agreabil. 

Sa mergi la Târgoviște pe DN7/DN71, la Giurgiu pe DN5 sau la Ploiești pe DN1 sau DN1A e un antrenament, dar unul însoțit de tiruri și noxele lor. 

La început am făcut și eu din asta, după care m-am gândit că vreau să mă bucur de turele astea și am schimbat abordarea.

Uită-te la topicul regional de București, Planificator touring/randonneuring sau Puncte de interes. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cu atenție ceea ce ai recomandat. Este util.

 

Pe de altă parte după consultări ale stării drumului și după ce am vorbit cu mai multe persoane am ajuns la concluzia că drumul pe care îl propuneam e nerealist cu o cursiera. Trebuie să mă gândesc la altceva.

 

Mulțumesc comunității de cicliști pentru informații. Au fost utile și sunt apreciate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.04.2017 at 18:27, Dan_Bicla said:

Trebuie să mă gândesc la altceva.

 

Daca tot era in plan Drobeta, nu te tenteaza o tura prin sudul Banatului Montan si intoarce pe malul Dunarii, de la Bazias la Orsova?

Zona este superba plus ca ai multe locuri interesante de vazut.

 

Daca sugestie de traseu te ajuta, pot reveni cu detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As lua-o mai jos: Giurgiu, Tr Magurele, Corabia, Calafat, Cetate, Drobeta. Noi asa vom pleca pe 25 iunie in turul Romaniei. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 55 minute, Cristi Airinei said:

As lua-o mai jos: Giurgiu, Tr Magurele, Corabia, Calafat, Cetate, Drobeta. Noi asa vom pleca pe 25 iunie in turul Romaniei. 

 

Foarte interesant. Există estimări referitoare la calitatea drumului?

 

Mulțumesc pentru sugestie

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o sa fie asfalt ca-n palma, ci probabil mediocru, mai ales pentru o cursiera, dar per total acceptabil.

Asa e, de exemplu, pe DN 55A, intre Poiana Mare si Carna, in jud. Dolj. 

INsa din punct de vedere al traficului e poezie in comparatie cu Europenele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 28 minute, Cristi Airinei said:

Sfat: de la Cetate se face stanga spre Salcia

 

Daca te ajuta cu ceva, gasesti aici cateva vorbe si mai multe poze de la bucata Cetate - Salcia - Balta Verde:

http://www.ciclism.ro/forums/topic/17975-calafat-%E2%80%93-por%C5%A3ile-de-fier-ii-%E2%80%93-negotin-%E2%80%93-vidin-plus-belogradcik/#comment-696420

 

Cel putin in iunie 2015, asfaltul era "coala de hartie" pe bucata respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre calitatea drumului pot spune si eu cateva pareri.Pe 22 Aprilie m-am intors dintr-o mini vacanta si am ales varianta de intrare in tara pe la Vidin-Calafat.Am ales in special varianta Calafat -Bucuresti pe malul Dunarii daca pot spune asa tocmai ca sa verific traseul pentru o viitoare tura cicloturistica,adica...Calafat-Bechet-Corabia-Turnu Magurele-Piatra-Zimnicea-Giurgiu-Bucuresti.Drumul este pustiu,rar trec masini,calitatea asfaltului este rezonabila in judetele MH,DJ,OLT,TR...exceptie face GR unde asfaltul nu este ok.Intre Giurgiu si Zimnicea este trafic destul de mult desi este asfaltul prost.Deasemenea sunt cateva localitati unde sunt de-a dreptul bombardate.Pensiuni sau cazare nu se gaseste decat in orasele mari Zimnicea,Corabia,Bechet,Dabuleni, de altfel nu gasesti nici magazine pentru diverse aprovizionari.NU RECOMAND sub nici o forma parcurgerea bucatei BECHET - CALAFAT pe bicicleta...sunt ffff multi indieni pauperi care merg calare si trag cu arcul.Este muuult mai rau prin comparatie bucata Bechet-Calafat decat localitatile deja celebre precum (Budesti,Sacele de Brasov).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now