atelier Honda

Steel is real Romania (cu si despre cursiere de otel)

Recommended Posts

Dupa Salonul bicicletei unde am expus cu prietenii cateva din cursierele  noastre de otel, m-am gandit ca putem continua si aici discutiile aprinse despre marii constructori de otel, ultimile achizitii, proiecte in derulare sau proaspat terminate.

 

multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze de la expoziție, te rog!

Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunat! O placere sa nu mai vad biciclete vechi si faine luate de prin Braila sau Barlad si vandute repede pe multi E pe lfgssp sau retrobike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta este unul din scopurile membrilor Asociatie Retro Velo Romania. 

Oamenii sunt incurajati sa si faca propia colectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIn colectia personala

1977 Martelli, a custom bike, built for Giampiero Martelli, a rider for Salvarani Team. Talking with different bike passionates I couldn't trace the builder of this frame, but considering its details, it is the work of a true artigianno, maybe even a one of its kind bike. The bike is completely equipped with Campagnolo Nuovo Record Pat. 77 groupset with some Super Record splash to lighten it. This bike features unique details like the "M" shaped lugs, screw in front derailleur, an early atempt to a braze on derailleur, and boltless brake calipers. The Campagnolo blake calipers have the bolts integrated into the frame. I suppose this was done to achieve a lighter frame construction due to a thinner fork crown and brake bridge. There is also the advantage of not needing to arange the caliper on the middle, because the spring has a fixed postion. The original paint is in very good condition with some scratches but no rust and no dents at all. The bike features a tripple Campagnolo Pat. 77 crankset which is built with longer screws to accept 52/46/42 chainrings and the matching Campagnolo Nuovo Record Strada bottom bracket for a correct clearence. I chose for this bike a lightweight Selle Royal Contour Superleggero and handsew leather on the 3TTT Superleggero handlebar to maintain the exotic look and feel of the bike. Even though the Campagnolo Victory Crono aren't period correct for this bike, I really love their design, lightweight and strength, so I choose to build the wheels with large flange Campagnolo Super Record hubs, double butted Hoshi spokes and these great rims.

Martelli Personal Bike 1977Martelli Personal Bike 1977Martelli Personal Bike 1977Martelli Personal Bike 1977Martelli Personal Bike 1977Martelli Personal Bike 1977

 

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atelier Honda, unde gasesc si eu ax si conuri pt bucsi d-astea Campagnolo cu palarie mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreibelcic

Se găsesc chiar acum pe oleics vreo câteva perechi la vânzare, dar ia o pastilă de inimă înainte să te uiți.

 

 

@atelierhonda

 

Frumoasă Martellyna. Poți pune o poză de detaliu cu sistemul de prindere al deraiorului față?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsile le am deja. Ma intereseaza doar conuri si ax. Si neuzate. Sau ceva compatibil, dar de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din păcate la capitolul ăsta nu știu ce să-ți spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 09.05.2017 at 10:07 AM, andreibelcic said:

Atelier Honda, unde gasesc si eu ax si conuri pt bucsi d-astea Campagnolo cu palarie mare?

Ttebuie sa masori lungimea bb sa vezi lungimea si apoi... spor la cautare. Vezi si ce filet ai italia, anglia sau franta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, atelier Honda said:

Ttebuie sa masori lungimea bb sa vezi lungimea si apoi... spor la cautare. Vezi si ce filet ai italia, anglia sau franta.

 

Este vorba despre butuci de roti (wheel hubs), nu pedalier. Sunt d-alea cu palarie mare, din anii '60. Cred ca pre-Record. Imi trebuie ax fata 100x8mm si ax spate 135x9mm si conurile aferente. Prin urmare nu conteaza daca filetul este metric sau italienesc. Important e conurile sa mearga cu bile de 5mm, respectiv 6mm.

Am tot cautat, dar nu gasesc. Nici n-as vrea sa cumpar butucii intrtegi cu 5 mil si sa constat ca sunt, la randul lor, uzati. Speram ca cei ce se ocupa cu bicle vintage sa-mi vanda un pont de unde pot sa fac rost de conuri si axuri vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/14/2017 at 10:33 AM, andreibelcic said:

 

Este vorba despre butuci de roti (wheel hubs), nu pedalier. Sunt d-alea cu palarie mare, din anii '60. Cred ca pre-Record. Imi trebuie ax fata 100x8mm si ax spate 135x9mm si conurile aferente. Prin urmare nu conteaza daca filetul este metric sau italienesc. Important e conurile sa mearga cu bile de 5mm, respectiv 6mm.

Am tot cautat, dar nu gasesc. Nici n-as vrea sa cumpar butucii intrtegi cu 5 mil si sa constat ca sunt, la randul lor, uzati. Speram ca cei ce se ocupa cu bicle vintage sa-mi vanda un pont de unde pot sa fac rost de conuri si axuri vechi.

imi pare rau dar nu am cum sa te ajut incearca pe topicurile de mecanica su vanzari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/14/2017 at 10:33 AM, andreibelcic said:

 

Este vorba despre butuci de roti (wheel hubs), nu pedalier. Sunt d-alea cu palarie mare, din anii '60. Cred ca pre-Record. Imi trebuie ax fata 100x8mm si ax spate 135x9mm si conurile aferente. Prin urmare nu conteaza daca filetul este metric sau italienesc. Important e conurile sa mearga cu bile de 5mm, respectiv 6mm.

Am tot cautat, dar nu gasesc. Nici n-as vrea sa cumpar butucii intrtegi cu 5 mil si sa constat ca sunt, la randul lor, uzati. Speram ca cei ce se ocupa cu bicle vintage sa-mi vanda un pont de unde pot sa fac rost de conuri si axuri vechi.

imi pare rau dar nu am cum sa te ajut incearca pe topicurile de mecanica su vanzari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pinarello Treviso 1985. The frame is completely chromed under the paint. The paint is in great condition with a couple of places where you can see the chrome . This frame features a lot of Pinarello pantography on the frame and fork, chromed seat stays, chromed fork, chromed Campagnolo dropouts. The bike is equipped with an excellent condition, complete Campagnolo Victory groupset with a pantographed chainring and stem.

 

Pinarello Treviso VictoryPinarello Treviso VictoryPinarello Treviso VictoryPinarello Treviso Victory

 

Pinarello Treviso VictoryPinarello Treviso VictoryPinarello Treviso Victory

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce știți de expoziția din SunMall?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 14.05.2017 at 10:33 AM, andreibelcic said:

 

Textul preluat de pe pagina de fb a "retro velo Romania"
Asociaţia Retro Velo România organizează în perioada 12-28 mai o expoziţie tematică de biciclete vintage în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti. Expoziţia se numeşte “Pedalează înapoi în timp” şi conţine un număr de 20 de biciclete vintage, în mare parte restaurate la condiţia lor iniţială dar şi în stare originală, cu valoare istorică apreciabilă ce acoperă peste 100 de ani de istorie. Bicicletele excelează la capitolul de estetică, având detalii extraordinare, şi sunt dovada măiestriei şi atenţiei construirii unor astfel de biciclete cu potenţial istoric. De asemenea, sunt expuse şi obiecte sau echipament din domeniul ciclismului de şosea, cum ar fi tricouri de ciclism originale din diferite perioade, inclusiv tricouri purtate de rutieri români și reviste de specialitate. 
Cea mai veche bicicletă expusă este un Peugeot mod. Tour de France din 1914, restaurat în detaliu la starea lui originală. Pentru iluminare, această are o lampa funcţională pe carbid iar jantele suntdin lemn. Modelul a fost prezentat sub numele „Lion” la expoziţia universală din 1889. În acea perioada, oamenii erau martorii apariţiei şi dezvoltării bicicletelor destinate întregii familii. 
Din expoziţie nu lipsesc biciclete ieşite din mâinile legendarilor constructori italieni: Bianchi, Tommasini, Colnago sau Scapin sau biciclete construite în alte ţări cu cele mai bune materiale din perioada respectivă. 
Asociaţia Retro Velo România a fost fondată din dragoste pentru biciclete bine făcute, frumoase şi, nu de puţine ori, cu valoare istorică. Vehiculele pe două roţi au fost prezente în ultimii 200 de ani într-un mod unic în istoria şi dezvoltarea societăţii şi într-o anumită măsură au contribuit la modelarea acesteia.  Asociaţia Retro Velo România doreşte să devină un nucleu al împătimiţilor bicicletelor vintage, al celor care dau trendul în direcţia această şi, nu în ultimul rând, al profesioniştilor în materie. Este un grup pentru sprijin şi progres, care doreşte să promoveze acest hobby şi să cultive publicul în această zona. Promovarea, conservarea, restaurarea şi utilizarea bicicletelor de tipclasic/vintage cât şi a culturii acestui domeniu sunt năzuinţele primordiale şi scopul acestui grup. De asemenea, protejarea patrimoniului bicicletelor vintage este un deziderat. Membrii asociaţiei, pe lângă natură obiectivă a intereselor din cadrul ei, doresc să cultive aspectul estetic şi trainic al bicicletelor produse în perioada de interes a acesteia, cât şi durabiltatea şi simţul de răspundere în ceea ce priveşte construcţia acestora.

Edited by atelier Honda

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACTUAL
Asociaţia Retro Velo România organizează în perioada 12-28 mai o expoziţie tematică de biciclete vintage în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti. Expoziţia se numeşte “Pedalează înapoi în timp” şi conţine un număr de 20 de biciclete vintage, în mare parte restaurate la condiţia lor iniţială dar şi în stare originală, cu valoare istorică apreciabilă ce acoperă peste 100 de ani de istorie. Bicicletele excelează la capitolul de estetică, având detalii extraordinare, şi sunt dovada măiestriei şi atenţiei construirii unor astfel de biciclete cu potenţial istoric. De asemenea, sunt expuse şi obiecte sau echipament din domeniul ciclismului de şosea, cum ar fi tricouri de ciclism originale din diferite perioade, inclusiv tricouri purtate de rutieri români și reviste de specialitate. 
Cea mai veche bicicletă expusă este un Peugeot mod. Tour de France din 1914, restaurat în detaliu la starea lui originală. Pentru iluminare, această are o lampa funcţională pe carbid iar jantele suntdin lemn. Modelul a fost prezentat sub numele „Lion” la expoziţia universală din 1889. În acea perioada, oamenii erau martorii apariţiei şi dezvoltării bicicletelor destinate întregii familii. 
Din expoziţie nu lipsesc biciclete ieşite din mâinile legendarilor constructori italieni: Bianchi, Tommasini, Colnago sau Scapin sau biciclete construite în alte ţări cu cele mai bune materiale din perioada respectivă. 
Asociaţia Retro Velo România a fost fondată din dragoste pentru biciclete bine făcute, frumoase şi, nu de puţine ori, cu valoare istorică. Vehiculele pe două roţi au fost prezente în ultimii 200 de ani într-un mod unic în istoria şi dezvoltarea societăţii şi într-o anumită măsură au contribuit la modelarea acesteia.  Asociaţia Retro Velo România doreşte să devină un nucleu al împătimiţilor bicicletelor vintage, al celor care dau trendul în direcţia această şi, nu în ultimul rând, al profesioniştilor în materie. Este un grup pentru sprijin şi progres, care doreşte să promoveze acest hobby şi să cultive publicul în această zona. Promovarea, conservarea, restaurarea şi utilizarea bicicletelor de tipclasic/vintage cât şi a culturii acestui domeniu sunt năzuinţele primordiale şi scopul acestui grup. De asemenea, protejarea patrimoniului bicicletelor vintage este un deziderat. Membrii asociaţiei, pe lângă natură obiectivă a intereselor din cadrul ei, doresc să cultive aspectul estetic şi trainic al bicicletelor produse în perioada de interes a acesteia, cât şi durabiltatea şi simţul de răspundere în ceea ce priveşte construcţia acestora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar frumoase bicicletele, le-am admirat și eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeotul ăla e al lui Radu. Ca și hetchinsu'...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, PVN10 said:

Peugeotul ăla e al lui Radu. Ca și hetchinsu'...

 

 

hetchins nu este expus la sun plaza. dar a fost la Salonul Bicicletei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rossin Crono cromor  Columbus Matrix 1988. Echipare Dura Ace 7402, Sa San Marco Regal 

 

 

IMG_3465
IMG_3468IMG_3471-EditIMG_3472IMG_3474-EditIMG_3482-Edit

 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicletele astea ssunt o comoara..sunt prea frumoase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ture fac eu cu ele prin SP maine seara :)) Astazi am fost rupt in doua, am uitat complet de ele. Mi-a spus un za Boss ca sunt expuse bicle vechi, desi le-am vazut prima data pe contul cuiva de instagram, dar nu a dat detalii, deci nu stiam unde sunt expuse. Ce sa mai...o d-ra zgracita la vorba. Un Montello nu este pe acolo? :D

 

Ar fi fain sa faca careva niste poze la Mall pentru RVR, macar de amintire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommasini Super Prestige

 

Tommasini Super PrestigeTommasini Super PrestigeTommasini Super PrestigeTommasini Super PrestigeTommasini Super PrestigeTommasini Super Prestige

Tommasini Super Prestige Columbus Slx 1991 echipat Dura Ace 7402 

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now