Recommended Posts

Salutare,

Intru sambata 27.05.2017 pe wiggle.co.uk, cu gandul sa imi comand un set de frane Avid BB 7 road, observ ca au anumite oferte, intru la sectiunea biciclete din carbon si selectez filtru ieftin -scump, prima bicicleta afisata este : Wilier Cento 1 SR (Chorus - 2017) Road Bike, la un pret de 500€ redusa de la 4200 adica 88% reducere, stau sambata si duminica si ma gandesc ....sigur este o gresala, duminica o adaug in cosul de cumparaturi si las comanda nefinalizata/neplatita, in cateva minute primesc un email ( ce s-a intamplat de ce nu ai finalizat cumparaturile ) sigur este un email automat, luni 29.05.2017 intru din nou pe site si verific pretul este afisat tot 500€, in cele din urma luni seara orele 19 plasez comanda, cei 5000 € sunt retrasi din cont, primesc confirmare din partea wiggle, comanda a fost plasata si in scurt timp va fi procesata urmand ca in 5-7 zile lucratoare sa fie livrata, toate bune si frumoase, Astept.

Marti dimineata 30.05.2017 intru in contul wiggle si constat, ca a fost anulata comanda, dau mail la suport si intreb ce s-a intamplat, si primesc un raspuns in germana care dupa traducerea cu google translate constat ca a fost o eroare de pret ( Hallo

vielen Dank für Ihre Nachricht und Ihre Bestellung mit Wiggle.

Leider müssen wir Ihnen bestätigen, dass wir Ihre Bestellung des

Wilier Cento 1 SR (Chorus - 2017) Road Bike

aufgrund eines Preisfehlers auf unserer Website stornieren mussten. Wir bitten diesbezüglich vielmals um Verzeihung.

Leider haben wir keine Möglichkeit Ihnen diesen Preis erneut anzubieten und gerne können Sie auf unserer Website das Rad erneut bestellen, wenn Sie dies wünschen.

Es tut mir wirklich leid, dass ich keine erfreulichere Nachricht für Sie habe und bedanke mich für Ihr Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen )

Ce trebie sa fac in cazul de fata? ok este o gresala, dar si dupa ce au raspuns ca este o gresala pretul pe site este tot de 500€

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Văd că n-au pe Wiggle BB7, vezi poate găsești în altă parte. Am auzit că dacă-s la 88% reducere, probabil e prea frumos ca să fie adevărat.

Mit freundlichen Grüßen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când mi-am comandat rotile, am avut aceleași emoții. Mi-a ajuns una, apoi cealaltă după vreo trei săptămâni parca. Prețul era redus la mai bine de 50%.
Nu credeam ca o sa ajungă vreodată, dar au ajuns. Ah, iar comanda era anulata. Eu zic sa le dai un email.
Faci și print screen. După ce amuat țeapă de la Oakley, fac print screen la orice e redus sau orice e mai interesant și vreau sa comand. Nu ma costa nimic, o apăsare de tasta doar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut print screen la tot, am chiar si primul mail in care ma intreaba de ce nu am finalizat comanda...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt pe stoc? :)) #jk sigur ar mai vrea careva :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a571221e64adef29034499f0319cdd8f.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Văd că n-au pe Wiggle BB7, vezi poate găsești în altă parte. Am auzit că dacă-s la 88% reducere, probabil e prea frumos ca să fie adevărat.
Mit freundlichen Grüßen

Si eu m-am gandit ca este prea frumos sa fie adevarat, dar avand in vedere ca zile la rand a fost la reducere poate este un miracol :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedalele mele din coșul lor nu sunt reduse. Dacă pun și bicla, cine știe :))

Poate ai noroc, poate nu, merita încercat, nu ai nimic de pierdut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ți-ar fi mai utile scrinșoturile dacă le-ai tipări pe niște hârtie moale, eventual cu mai multe straturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ți-ar fi mai utile scrinșoturile dacă le-ai tipări pe niște hârtie moale, eventual cu mai multe straturi.

De ce nu iti vezi tu de treaba ta? Daca nu ai o replica/raspuns mai util?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca are dreptate. Un screenshot nu inseamna nimic. De asemenea daca ai citi Q&A ai vedea urmatoarea parte

http://www.wiggle.co.uk/h/option/terms_conditions

Whilst we try and ensure that all details, descriptions and prices which appear on this website are accurate, errors may occur. If we discover an error in the price of any goods which you have ordered we will inform you of this as soon as possible and give you the option of reconfirming your order at the correct price or cancelling it. If we are unable to contact you we will treat the order as cancelled. If you cancel and you have already paid for the goods, you will receive a full refund.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pentru ca are dreptate. Un screenshot nu inseamna nimic. De asemenea daca ai citi Q&A ai vedea urmatoarea parte
http://www.wiggle.co.uk/h/option/terms_conditions
Whilst we try and ensure that all details, descriptions and prices which appear on this website are accurate, errors may occur. If we discover an error in the price of any goods which you have ordered we will inform you of this as soon as possible and give you the option of reconfirming your order at the correct price or cancelling it. If we are unable to contact you we will treat the order as cancelled. If you cancel and you have already paid for the goods, you will receive a full refund.

Dar despre reclama mincinoasa ce spui ? Despre faptul ca imi blocheaza mie 500€ pentru cateva zile, pentru ca ei afisaza timp de 3 zile ( 72 ore ) un pret " gresit" ce parere ai ? Imi raspund prin email ca este o gresala, dar pe site pretul este neschimbat si la ora actuala?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spre dezamăgirea voastră și bucuria mea, ei bine, un screen face minuni. După țeapa primita de la Oakley și miserupismul unora, magazine online de la noi ce e drept, dar și vânzători șmecheri, dar de mâna a doua, de pe olx, uite că mie mi-au fost de folos.

Până să mă contraziceți, gluma e glumă, o înțeleg, dar când te arzi parcă îți trece de glumă și apeși o tasta, care poate ajută, poate nu, cine știe.

Ce am pățit ce Oakley a fost ca am luat varianta Mark de la ei, care conținea și un cadou. Sunt fan Mark, dar ideea mi-a surâs, am plătit extra, pentru că acel cadou nu prea era cadou, și când colo nu a venit. Până să ajungă din state, oferta a dispărut. Ca să îmi răspundă că ce oferta, noi nu am avut ofertă. Zic uite link, de pe alt site, asta era și la voi pe site, dar ați scos. Nu se poate, noi nu am avut niciodată. Dar va oferim 30 USD compensație. Zic sa vi băgați în cur, nu doresc 30 USD înapoi, doresc produsul pe care trebuia să îl primesc. Pai nu îl mai avem, dar va putem compensa cu suma asta ca să va luați altceva în loc, o pălărie oarecare. Ei, cadoul respectiv era o ediție Rapha semnata de Mark și voi îmi dați un căcat de pălărie semnata ce, Oakley? Îmi iau din Obor, wtf!
Și m-am ales cu ochelari alb cu verde la echipament negru cu roșu. Ca nuca în perete.

E ca și cum ai avea roz la mov. Pana mea. Ideea e ca dacă avea screen, era altceva. Și în Google cache nu am mai prins oferta lor, erau șterse imaginile, deși aveam link și chiar în comanda apărea.

Până la urmă e treaba voastră dacă considerați util sau nu. Eu de la pățania de mai sus fac un screen și aia e.

Și chiar mi-a fost util.

Primul exemplu pozitiv a fost o comanda la Altex. Ziceau ca dacă cumperi ceva, îți mai dau ceva. Uite și poza. Jap, screen. Când a venit comanda, cadoul lipsa. Hei, uite, am primit asta, unul de e cadoul. Ce cadou? Uite, screen cu cadoul. A, a, a... Vine curierul mâine. Și a venit. Era un mouse pad de 200lei. Enjoy!


Share this post


Link to post
Share on other sites

Priveste partea buna, acum ai un motiv bun sa-ti faci si un echipament alb-verde. :)

 

Nuca'n perete ţi-s oakley-urile, indiferent cum încerci să-i asortezi.



 

- Feşon polis -

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, gaceanu_23 said:


Dar despre reclama mincinoasa ce spui ? Despre faptul ca imi blocheaza mie 500€ pentru cateva zile, pentru ca ei afisaza timp de 3 zile ( 72 ore ) un pret " gresit" ce parere ai ? Imi raspund prin email ca este o gresala, dar pe site pretul este neschimbat si la ora actuala?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Problema cu oamenii pe forumuri si mai ales in Romania este ca ei nu cauta raspunsuri obiective, ei cauta confirmari ca au dreptate. In momentul in care nu primesc raspunsurile pe care si le doresc, devin agresivi.

Ce cred eu nu este relevant, am patit si eu sa comand o furca si sa primesc o cu totul alta furca. Am comandat si eu roti de si le-am primit cu o janta ciobita. In fiecare caz a fost vorba de cite 400 euro si nu se moare.

Daca tu consideri ca magazinul a facut un abuz esti liber sa te adresezi unui avocat.

@Mookyama In cazul tau se poate vorbi de publicitate inselatoare. si dap, screenshoatele pot face diferenta daca magazinul este unul decent. Din pacate erorile de pret nu intra in categoria publicitatii mincinoase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jdm adevărat grăiești legat de răspunsurile obiective și agresivitate, în special în locuri publice. Totuși, uneori lumea nu cred că e mereu rău intenționată sau sunt eu prea naiv.

Poate ma considerați paranoic, dar fac poze când trimit în service ceva anume. Și zic asta pentru că am dus la un service un obiectiv de vreo 7000 lei și a fost returnat lovit. Unde se predau, la ghișeu, nu e prea multă lumină. Din fericire am mers 4 pași mai în spate ca să observ dacă au pus cauciucurile (noi) bine și când colo partea frontala a obiectivului a fost lovită. A ieșit tam-tam mare. Pozele au făcut diferența, service-ul a reparat obiectivul pe costul lor. Însă nu l-au făcut bine că oricum se știe ca e un service de mâna a doua, din păcate reprezentantiv pentru România.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now