basso

Constructori de Biciclete - Hand Made

Recommended Posts

Salutare! eu detin un Pavarin din anii '80. am reusit sa o reconditionez de curand. mai detine cineva o astfel de marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Stiu ca Peugeot nu este un constructor elitist, ci unul care a promovat cliclismul de masa.

Este insa un constructor disparut din piata, iar aceasta bicicleta este un model jubiliar, care a venit sa celebreze in 1986 atingerea cifrei de 20.000.000 biciclete vandute de catre constructorul francez.

S-a vandut in serie limitata si doar in Europa.

Ce parere aveti de ea? E ''colectionabila''?

Exceptand janta spate si camasile de pe cabluri, totul este original din 1986.

De fapt nici furca nu mai este suflata in aur cum a fost ''de la mama ei'' ci doar cu o vopsea care imita aurul.

Credeti ca merita pastrata in forma asta? Intreb pt ca ma bate gandul s-ao transform in bicicleta de oras (cauciucuri late, sa confortabila, ghidon drept, pinioane MTB).

Va intreb pt ca sunteti cunoscatori si nu vreau sa regret ulterior...(daca pt a-mi da un raspuns curect mai aveti nevoie de alte detalii, le gasiti pe forum: http://www.ciclism.r...ot/page__st__30

Multumesc.

Mai multe poze, aici: https://picasaweb.go...eotGoldSpecial#

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat si eu in posesia unei piese interesante la care am putin de lucru deoarece pe partea din spate l-a prins putin rugina. Este vorba de un Scapin Eos3 (2002) din otel Columbus, doar furca e de carbon :P

Imagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand construiesc cadre de otel(MTB) ce grosime au peretii tuburiilor folosite?

Ex: tuburi Columbus, circa 1989 http://equusbicycle.com/bike/columbus/columbuschart.htm

Ca idee, rar se depaseste 1mm (se mai merge pana-n 1.2 la down-tubes). Grosimea uzuala pentru tuburi "butted" e 0.9 / 0.6 / 0.9 - desigur, in cazul utilizarii unui aliaj de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Olanda am vazut mai multe patrule de politie pe bicicleta, mi-au placut bicicletele lor si cautand dupa specificatii am gasit ca de fapt sunt custom made de un mic producator local, cam asa arata bicicletele politistilor:

http://112velsen.webs.com/IMG_4652.JPG

Nu stiu daca o sa-mi cumpar curand una, insa am petrecut ceva timp pe siteul producatorului - SantosBikes citind o gramada de lucruri interesante mai ales despre butuci Rohloff, despre belt drive...

Merita sa aruncati o privire si peste Albumul Foto

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automata la oras e ideal. De ce nu? Pretul?

Geometria cadrului e usor curioasa, retro, pentru o urbana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si eu am remarcat acea particularitate a cadrului, presupun ca le este mult mai comod in situatile incare stau pe loc, uite o poza facuta de je acu doua luni:

Cu proxima ocazie o sa ma dau mai aproape, poate chiar sa fac o poza mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa aibe si o utilitate de control cu pulpele in stationare, dar din ce am vazut la ei pe site, este foarte confortabila si adcvata geometria asta zisa S.U.B pentru coborat scari mai ales incaltata cu SBA. Degeaba nu-i facuta asa Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

O chestie care se preteaza la hand made si unora le poate fi utila.

Imagine postată

montata ara asa:

Imagine postată

detalii aici

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ziceam si eu.

Se face sablon si din folie de pvc groasa de 2-3 mm iti faci un set. Daca se rupe o inlocuiesti. Mi s-a parut utila dracovenia. Sa platesti pe ea 8 lire e putin exagerat.Imagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici merita sa-l mentionam si pe constructorul Italian Dario Pegoretti care are o adevarata istorie in spate.El a inventat sudura la cadre tub in tub si a eliminat pentru prima data mufele.A contruit cadre pentru rideri importanti din turul frantei si turul italiei.El construieste in continuare cadre la comanda asa am si eu placerea de a calari un Pegoretti Qe Nao Se Ve care este un cardu foarte rigid si foarte artistic.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.