Traveller

9r - un proiect pe piese

Recommended Posts

Bre.
Ai 4 nuanțe de roșu + 2 dă portocaliu

roșu:

1. șaua

2. pipa+ghidonul
3. suportu' dă bidon
4. "petele de culoare" de pe jante

 

+

portocaliu:

1. manșuanele

2. rahatu ăla Force (capacu dă pipă sau uatevăr cum să numește) - care mai degrab' e un auriu

E greu rău de potrivit culorile (și nu glumesc. Sunt enșpe mii de nuanțe datorate atât materialelor cât și producătorilor)

 

p.s. am ejit. Era să mă smulgă dă pă șosea (prin fața lu Casa la Popor).
 

  • Upvote 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, MaC® said:

E greu rău de potrivit culorile (și nu glumesc. Sunt enșpe mii de nuanțe datorate atât materialelor cât și producătorilor)

 

Șefu', nu-mi faci te rog eu o evaluare din asta cromatica si la a mea cea noua? Pe privat, ca intre barbati :D nu de alta, dar eu sunt cam din topor cand vine vorba de culori... si am tot incercat sa le potrivesc (cu mana).

  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le aranjez și io cum/cât pot, după inspirație. Capacul de la cuvete e intr-adevar aiurea, dar n-am găsit altă rimă. Adica n-au avut ăștia de la Veloteca, de la care am luat floarea.

Oi găsi altu, la un moment dat. Portocaliul de manșoane se potrivește cu mai multe asocieri, de ex dacă mă apucă să-mi iau pipă și ghidon flat din carbon, negre (contemplez la chestia asta).

O pată de culoare trebuie să rămînă. Îmi place să fac asorteuri, dar nici exagerat de perfecționist nu-s. :D

 

PS: Bine c-ai ieșit și că ai rămas pîntre noi, altfel mie cine mai îmi dă indicații cromatice? Nu-i vorbă, percep destul de multișoare nuanțe, și mai știu și cum le cheamă, nu ca profesionijtii dar mă dexcurc.

 

PSS: Nu e greu, e super-greu să potrivești toate nuanțele, dar la un moment dat mă decid și aia e. Mai aranjăm dîn mers. Nu al bicicletei, al vieții. :P

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai tinut sa pui spacer alb sub capacul auriu: #sepoatemaibine #celenegrearatabine #bravo

Lipseste ceva special care sa o faca a ta, un sticker mic, discret pe unul din bratele furcii.

 

#ampusieupozecubikeulnousinuatispusnimic #afurisitilor

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lume individiuasă că ei n-are. 
Solutia? Șaua o astupi cu tenderu (nu pedalezi si tu din picioare), manșoanele le astupi cu mainile (nu mergi fara maini si semnalizezi duar când se uită ceilalti in altă parte), pe pipă pui un ciclocomputador (vezi sa nu fie wenghe, fuschia sau cine stie ce culoare), ghidonu-l umpli cu faruri. Gata. Ah, tu te-mbraci in galben, casca verde, se duce in out of gamut. :)

10 hours ago, akebono said:

#ampusieupozecubikeulnousinuatispusnimic

E acră. :)

 

  • Upvote 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă vremea e cum e și oricum timp de dat n-aveam, măcar niște "apgreiduri" să fac.

y4mu6o4iB3f0gPEdud539R6Kv0mzpvYphGbtzsHk

 

Șa nouă, economie 170 g: http://www.wiggle.co.uk/cosine-ti-endurance-road-saddle/

y4mdZiCLsPrT-eZNwzV0ZIiVovfMcc6UPPQ98SYl

 

Cauciuc spate nou, economie 250 g: https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=185676;menu=1000,2,103,212

y4mCTUIB7uuKYsDHv6VdmXrjlSh8gRLz7lKKrSSG

 

Situație pe hârtie (confirmată și de cîntarul de baie) - am reușit s-o duc ușor sub 11 kile:

https://1drv.ms/x/s!AgyCdPzF0cKvg00Xu-O96TBtw5fW

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum sper că merg. Pozele sunt în OneDrive, dar nu erau publice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, felicitari! In ritmul asta o sa ajunga in curand mai usoara decat bicicleta mea de sosea :)) 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasă, să o călărești sănătos.
Nu cadrează inscripția de pe seat-tube. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luat pipă (Easton EA50, 145 g) și ghidon (carbon no-name, 125 g).

Luat și furtun nou pentru grădină, deci i-am făcut mîndrei și un duș.

y4mF8n4rOi25eehZzY0beAjgM18JAilNgs7Pk-JX

 

 

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

1075 km de la debut, după încă o rundă de schimbări:

- set manete 3x8 XT m739

- gumă față Schwalbe Thunder Burt Evo PaceStar 2.25

Bilanț calculat: 10.385 kg.

30509743397_dde1b3b834_c.jpg

 

45398401482_c1f0e1b2bd_c.jpg

 

 

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta a schimbat prefixul, adică a împlinit ieri 2000 km.

y4mRt8l8xs85SPt7sUaG6s9oC3p-UPPk2r0WV3BJ

 

Este, fără îndoială, cea mai polivalentă bicicletă pe care am avut-o până acum.

În continuare șade undeva la 10.4 kg, am inversat doar anvelopele  (trecut Schwalbe Thunder Burt 2.25 pe spate, Panaracer Comet Hard Pack 2.1 pe față).

Și-a depășit limitele pe care i le prevăzusem eu, acelea de ”bicicletă de ture mixte (asfalt/macadam) pe plat”. 

Am urcat Sultanu, am urcat 2100 hm într-o zi călare pe dânsa, ceva ce nu făcusem cu nici una dintre celelalte trocalete.

 

Mai e loc de îmbunătățiri, mai ales la capitolul frâne (mecanicele sunt suficiente  pe plat, dar la cele câteva ture mai lungi cu coborâri mari, chiar și pe asfalt, au arătat că sunt depășite).

Și transmisia o să fie înlocuită la un moment dat cu 2x10 sau 1x9 (mai meditez la asta).

 

 

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.09.2019 at 11:14, Traveller said:

Mai e loc de îmbunătățiri, mai ales la capitolul frâne (mecanicele sunt suficiente  pe plat, dar la cele câteva ture mai lungi cu coborâri mari, chiar și pe asfalt, au arătat că sunt depășite)

S-a făcut și înlocuirea asta - mecanicele au fost trase pe dreapta, locul lor a fost luat de o pereche de Magura MT4, cu care viața pare mult mai ușoară. Urmează să le scot la un test.

y4m1MXwCIGxKT8ih3Gkm-Gjy8cuZ1GFfKAGGUSZV

 

Jurnalul de bord actualizat:

https://1drv.ms/x/s!AgyCdPzF0cKvg00upoWqC7_7bEFt?e=XXau0u

  • Upvote 4
  • Like 2
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata super, legat de frane cum ti se par?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc! Frânele răspund prompt, puternic, nu foarte modulat, dar compensez eu analog. După o tură care sa aibă măcar o coborâre mai lungă și/sau abruptă o să-mi pot da seama mai bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidraulicele sunt de bază dacă vrei să stai fără emoții pe coborări și la opriri rapide.

 

După ce le-am descoperit acum mulți ani, nu le-aș mai schimba cu mecanice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine, fiecare marcă are mai multe game, de la entry level la mid și apoi high level.

E bine să studiezi un pic înainte de a alege, din punctul de vedere al prețului, calității, dar și al încadrării armonioase in proiect.

Aici nu puteam sa mă apuc să iau cine știe ce avioane, MT4 a reprezentat o alegere de mijloc potrivită.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pandy, i-auz' taică acilea!
pfffffff...


hai, mai e puțin până la 1000.



 

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar merge un breakdown mai detaliat la greutati... cate grame are camera... cate grame are valva la camera... etc

  • Upvote 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Drysna said:

ar merge un breakdown mai detaliat la greutati... cate grame are camera... cate grame are valva la camera... etc

Da. Și mie mi s-a părut cam amatoricesc jurnalul...

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vreți mă băieți, nu toți îs profesionaliști!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare pt a fi pro, e necesar a se folosi o balanta de cantareste bijutierul aurul cu ea si prezentarea avizului metrologic  a acesteia, plus o cantarire in camera de vid ca sa fim siguri ca nu exista influenta prafului?8-)

PS: e deajuns de bine cantarita zic eu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Drysna said:

ar merge un breakdown mai detaliat la greutati... cate grame are camera... cate grame are valva la camera... etc

 

Fix pentru asta s-a inventat Microsoft Excel sau Google Sheets.

 

Acum e drept, nu toata lumea are pitici pe creier :)) dar unul dintre avantajele constructiei bicicletei din piese e ca poti sti/controla exact unde faci compromisuri cu privire la greutate, respectiv la buget. Cu una cumparata de-a gata de la aprozar trebuie sa accepti ce ti-a bagat pe gat constructorul, si de cele mai multe ori compromisurile alese de ei sunt cele care le convin lor, nu cele care iti convin tie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.