Sign in to follow this  
LordyXL

Cube AIM SL 29 2016

Recommended Posts

Salutare si ma bucur sa fiu  aici pe forum cu voi

Maine am sa cumpar o bicicleta de la un coleg de servici ( in rate ) aproape noua. A mers vreo 20 km cu ea si de 1 an de zile sta in garaj.

Este un Cube AIM SL 29 model 2016 . Problema ar fi ca eu am 1.71 inaltime iar bicicleta  are cadru de 29 si nu stiu cum ma poate afecta pe viitor. As fi inclinat sa o iau  ca o pot plati cu calm si nu dau  2700 lei toti odata. Voi ce ma sfatuiti . Pot face upgrade la ea pe viitor , frana , pinioni , disc-uri etc?   Poate fi un dezavantaj major daca este mai mare decat cea ce spune acel calculator de inaltime etc.? 

https://www.cube.eu/en/products/mtb-hardtail/aim/cube-aim-sl-blacknwhite-2016/

Si imi puteti spune daca este o bicicleta de calitate  sau  o iau degeaba ? sunt incepator desi am 24 de ani asta e prima mea bicicleta ( de calitate) pana acum am avut pocnituri de 400 500 lei.

Salut, bine ai venit!

Nu faptul ca e 29er conteaza, ci care este marimea cadrului!

Tie, la 1,71 m inaltime, ti-ar trebui probabil un S, hai un M, desi am dubii (eu am cadru M = 44 cm lungimea barei care sustine tija de șa, la inaltime 1.79).

Daca, atunci cand stai in picioare incalecand bicicleta, cadrul te atinge intre picioare, NU o iei! 

Inseamna ca ti-e prea mare si te complici inutil. Nici echiparea nu prea justifica 2800 de lei.

Nu o cumpar cu 2800 . Atat a dat el anul trecut ( isi permite , eu nu :) )  Dar vrea sa o vanda  ca sta de 1 an in garaj  , si eu vroiam sa imi cumpar una  sa ma plimb , poate mai slabesc putin , dar nu am un buget acum de o bicicleta. Si as cumpara asta de la el  in rate 100 lei pe luna  . La echipare pot face upgrade daca e cazul cat de cat ... stau destul de confortabil pe ea daca las scaunul mai jos . dar  intreb si pe voi :)

Ce mărime are cadrul?

Dacă ești nevoit să lași șaua prea jos, posibil să fie prea mare, caz în care nu e bine să o iei.