Sign in to follow this  
Biciclistul_81

Schimbare cauciuc

Recommended Posts

Va salut. Sunt nou pe acest forum, si ma intereseaza sa stiu cam care ar fi limita de utilizare a unei anvelope/cauciuc. Precizez ca imi place foarte mult sa pedalez chiar daca sunt amator, fac anual intre 5000 si 6000 de km(uni ar spune foarte mult pentru un amator). Vreau sa va intreb ca la cati km sa schimb cauciucurile. Am aceasta bicicleta de un an de zile si cam atat am facut, peste 5000 km in acest an. Am schimbat de pe jante cauciucul de pe spate cu cel din fata, ca la cel din spate sa uzat floarea de pe centru fiind aplicata o forta de frecare mai mare. Le-am inversat fata cu spatele, in speranta ca o sa mai trag de ele pana in primavara, pe fata fiind presiunea mai mica, iar cel  din fata pus in spate arata  destul de bine ne fiind prea uzat. La cauciucul vechi de pe spate pe o portiune de 20-25 de cm deja au inceput sa se cunoasca atele din cauciuc pe zona de rulare.  Momentan la bicicleta am schimbat doar jantele, ca deja imi  incepusera sa haraie butucii, am mai schimbat si franele cu tot cu clesti. Am mai verificat si lantul si grupul de pinioane la un centru Dechatlon, si mi sa spus ca sunt uzate, dar inca le folosesc, nu dau rateuri, le ung destul de frecvent.  Ce ziceti, ca s-ar impune de schimbat dupa atatia km parcursi ? deja am bagat 300 de lei in alte jante si sistem de franare. Astept parerile voastre. Multumesc !!

Salut!

Ce bicicleta ai si ce cauciucuri.

In principiu, un cauciuc normal duce si mai mult de 5-6000 km, dar daca incepe sa se vada reteaua de fibre de sub cauciuc ar cam fi vremea sa-l schimbi.

Cauciucurile pentru cicloturism duc si zeci de mii de km, daca au compus mai dur, facut pentru rezistenta la drum lung.

• Upvote 1

Nu puteai sa schimbi doar butucii si pastrai bani si pt cauciuc? sau cautai sh toata roata? Vezi ca sunt reduceri la piese si bicle, mai ales de B.F.

@Biciclistul_81 No tuloai! Asta e postare capcana?