Ballto

Cine imi poate pune aparatori si portbagaj pe cursiera?

Recommended Posts

Vine primavara, deci vine vremea pentru transport cu bicicleta in oras.

Problema este ca eu am la dispozitie o cursiera, nu un trekking sau un city-bike si nici nu dispun de bugetul achizitionarii unei biciclete de oras deci trebuie sa ma folosesc de ce am.

Aceasta este cursiera:Bike Bus Dordogne - Top spec bicycles delivered to you - Perigord, France, Gourdon

Obiective:

1.Inlocuirea pedalelor SPD cu pedale normale

2.Montarea portbagajului(sunt elev si nu pot cara ghiozdanul in spate pe bicicleta)

3.Montare de aparatori.(multumita primariei, sosele din centru, dimineata sunt ude si nu ai nici o sansa fara aparatori sa ajungi curat la scoala)

4.Achizitionarea de anvelope mai late.(momentan am 23-622 si am inteles ca maximul pentru ultegra este de 28-622 deci as vrea ceva intre 25-28)

Punctele 1,4 le pot achizitiona din magazin dar astept oferte si de pe forum.

Punctele 2,3 banuiesc ca se pot realiza doar intr-un service de biciclete, eu neavand sculele si indemanarea necesara.(cadrul nu are urechile necesare si este nevoie de o improvizatie cu niste coliere am inteles...)

M-ar interesa o persoana care sa poata face aceste modificari contra-cost bineinteles sau produse oferite de voi sau din magazine care sa ma rezolve.

Astept sfaturi!Multumesc anticipat!

problema este ca nu prea incap .

Poti monta pt spate un portbagaj cu fixare pe tija de sa(care are si aripa) iar pentru fata aripa cu fixare pe cadru(gen mtb)

Mentionez ca portbagajul trebuie sa sustina o greutate de aproximativ 7 kg(ghiozdan greu, carti multe)

Cum a zis si axe nu stiu daca incap aparatorile intre clestii de cursiera si cauciuc(mai ales daca o sa iau cauciucuri mai balonate)

Ar fi o solutie niste aparatori din 2 bucati fata si 2 bucati spate.Adica sa se separe in apropierea clestilor de frana...