St. Vineri

Cauciucuri sosea, entry/mid level

Recommended Posts

Salut tuturor, am o mica dilema si nu am decat idei teoretice despre subiect, formate de pe internet. Apelez la intelepciunea voastra practica.

Pe scurt - imi trebuie cauciucuri noi pentru bicicleta de sosea. Sunt incepator (am bicicleta din august anul trecut), (relativ) batran si catusi de putin antrenat.

Din cate am citit inclinam catre Continental Grand Prix 4000 S II, par a fi bune la toate capitolele. Dar mă cam pișcă la portofel.

Apoi am vazut altele mai ieftine, apoi altele si mai ieftine si tot asa. Intrucat nu caut performanta si nici nu o sa pun camere de latex - am decis sa acord o importanta sporita rezistentei cauciucului (atat la pana cat si la uzura) si aderentei de care am nevoie ca noob. Am cazut o data si mi-a ajuns.

Intrebarea principala este urmatoarea: ca incepator voi simti diferenta intre un cauciuc ieftin si unul scump?

Intrebarea doi este daca pot spera sa gasesc un cauciuc ieftin, destul de rezistent, aderent si confortabil. La asta de fapt cam stiu raspunsul, intrebarea reala este ce caracteristica sa aleg langa pret, din perspectiva de incepator.

Ieftin si rezistent sau ieftin si aderent? Pot spera la unul ieftin, rezistent si aderent?

Mulțam.

Am bicicleta de sosea din august anul trecut, merg cu ea cand am timp in weekend, adica destul de putin.
Anul trecut am mers vreo 8-900 de km, cel  mai lung traseu a fost de 110, aproape totul pe plat in jurul Bucurestiului. Cea mai mare diferenta de nivel a fost de vreo 500 de metri intr-o plimbare de vreo 50 de km.

Dupa ce fac pauza 3-4 saptamani reincepe sa ma doara curul de la sa.

Mai exact nu pot raspunde.

Referitor la sugestia ca fenomenul este extrem de subiectiv - am luat la cunostinta.

In linii mari, aspectele importante ar fi astea: