Recommended Posts

Ma numesc Ionut si sunt si eu incepator si nou pe aici as dori sa merg pe trasee in Prahova am un mtb un btwin 520 si as dori sa imi fac prieteni sa mergem pe trasee 

• Upvote 1

Nu dati cu piatra. @Johnny19802012 are niste asteptari, doar ca un forum ca acesta, nu functioneaza dupa regulile social media. E ceva mai asezat.

1 hour ago, gibonu said:

Asta e, la inceput toti mai gresim.

Cred ca nu mai este nevoie sa dezvoltam discutia.

@Johnny19802012

Poate te ajuta sectiunea de cicloturism a forumului sa gasesti niste trasee prin Prahova:

https://www.ciclism.ro/forums/forum/111-românia/

Bafta.

Multumesc mult cautam niste prieteni sa mergem impreuna, multumesc.

în urmă cu 1 oră, Tomm said:

Salut, te numesti Ionut si cauti sa iti gasesti parteneri de ture. Stim. Ai ceva topice in care ne-ai spus deja. 

Vreau sa te ajut, imi permiti sa deschid eu urmatoarele 3 topice identice pentru tine?

Da multumesc.

• Like 1

Am crezut ca te cheama Ionut dar vad ca te cheama Ion.

La mine in buletin scrie Gheorghita dar inaintea Domnului ma cheama Gheorghe.

De cand ai bicicleta si cati km ai facut?

La inceput ieseam singur.

Mi se parea absolut fabulos sa merg pana pe ceva dealuri la cel mult trei km de casa si o faceam singur.

Acum, nici nu ma urc pe bicicleta daca nu merg macar 50 km.

Sunt foarte multe trasee reprezentative pentru zona mea, pe care le-am parcurs singur.

In timp, am observat ca exista “noduri de circulatie” in care daca stai “ii prinzi” pe cei care merg in diverse ture si te poti asocia lor.

Placerea asta pura a turelor de cativa km, expeditii in miniatura, nu o vei mai avea peste unul-doi ani cand vei vrea mult, mult mai mult.

Profita si povesteste-ne.

• Upvote 3

4 hours ago, iacobdoc said:

Mi se parea absolut fabulos sa merg pana pe ceva dealuri la cel mult trei km de casa si o faceam singur