black rider

Nelamuriri transmisie cursiera 2x11

Recommended Posts

On ‎10‎/‎10‎/‎2018 at 8:35 PM, Mookyama said:

O sa vad cum o sa invat sa le reglez, unui om bun in ceea ce face ultima data i-a luat o ora si ceva...Nu multa lume inghite sram.

 

Imi e foarte greu sa cred asa ceva. Eu am fost mecanic o perioada si puteam sa reglez cam orice fel de schimbator (care functiona normal) in maxim 5 minute. Aveam norma sa fac o bicicleta de la 0 in maxim 40 de minute, deci nu fabulez. Cursierele Specialized veneau aproape demontate complet, trebuia sa le pui inclusive cablurile pe bicicleta si sa le reglezi ambele schimbatoare si franele de la 0. Toate astea in maxim 40 de minute (de fapt 37.5 ca sa fiu mai explicit).

Daca vrei caut in cartea Cytech cum se regleaza corect un schimbator, dar pot sa iti explic in PM ce metoda foloseam eu ca sa mearga bine fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi cum setati maneta fata?

Ca aici? sau aveti alte setati?

Eu pe fata am un schimbator sora, nu prea imi place cum schimba, nu prea urca rapid pe foaia mare

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea rapid nici nu cred că o să urce vreodată, model entry level plus ăia 16 dinți pe care trebuie să-i urce în general la cursieră, astea sunt 2 elemente care nu fac casă bună împreună.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca schimbatorul ala Sora (pentru 9 viteze) tu il folosesti cu o transmisie si un lant de 11 viteze, e perfect normal ca urca pe foaia mare ceva mai greu decat te-ai astepta, din simplul motiv ca latimea custii e mai mare decat la un schimbator fata pentru 11 viteze (respectiv lantul de 11 viteze e mai ingust decat cel de 9 viteze). De functionat functioneaza cat de cat si in combinatia actuala, dar latimea mai mare a custii face "transportul" lantului de pe foaia mica pe cea mare mai dificil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e greu sa cred ca a trecut de la 9 la 11 viteze, intrucat acolo trebuie sa schimbi si deraiorul spate, schimbatorul spate, caseta, butucul, lantul. Daca a schimbat toate astea si a pastrat deraiorul fata, e cam urat din partea lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat tot mai putin schimbatorul de foi

 

Am dat comanda de asa ceva

https://www.aliexpress.com/item/Hight-Quality-Brand-New-Durable-31-8-34-9mm-Front-Derailleur-Braze-on-Adapter-Clamp/32840527535.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.59954c4dOF2Cpf

 

iar schimbator as lua

http://www.bikexpert.ro/schimbator-foi-shimano-105-fd-r7000-l-brazed-on-down-swing-2x11

 

Mie imi trebuie cu colier de 31.8  dar am zis ca sa iau Braze-on  si sa folosesc adaptor, poate cine stie pe viitor schimb cadrul si sa am schimbator sa nu stau sa caut atununci si sa risipesc bani degeaba

 

Functioneaza chestia asta cu adaptorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit o cheste zic eu ciudata.

 

Asteptam a treaca masinile la rodul ala din pipera de la Mec si cand sa plec imi cade lantul de pe foaia mica

 

 

Schimbasem pe foaia mica de mult, cusca nu atingea lantul

 

Pe urma am verificat sa vad daca mai face figuri nu nu a mai facut.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.