lordxmihai

rog sfat bicla aproximativ 4000 lei (pozitie comoda) sosea si 20%offroad decent

Recommended Posts

Salutam comunitatea !,

Tin sa precizez ca este destul de urgent pentru mine sa primesc cateva sfaturi de la voi, nici nu am foarte mult timp sa umblu din magazin in magazin sa probez foarte multe bicle. Iese din discutie varianta SH.

Am nevoie de o bicla la care sa ii pot monta scaunel pt copil cand il duc pe cel mic in parc.

Sunt incepator , vor fi plimbari prin parcuri, poteci, sosea , numai 4-5 iesiri pe an in ture (gen Comana, rezervatia Rusenski Lom , poate chiar traseul din Prima Evadare dar la nivel de tura usoara , nu de concurs ! etc) . 65% bucuresti , 20% sosea , 15% offroad nivel usor.
Cred ca trebuie  sa fie o bicla de trekeking ... cred ? dar sa tina si la o iesire de offroad.

Pozitia trebuie sa fie cat mai comoda (cu o geometrie mai relaxata) buna la ture lungi, plimbari lejere, dar cu o echipare buna ce ii ofera si capacitati de offroad decente, echiparea sa fie cel putin la nivel de shimano deore sau similar.

Initial am ales si probat Medida Crossway 600 , insa din anumite discutii am inteles ca nu “ar tine la ture de offroad – sa nu se strice” .     Exista cadre de MTB neagresiv in acest buget ? Cunoasteti alte alternative la Merida Crossway 600 , ceva mai axate spre offroad dar cu capacitati bune de sosea ?

Asadar am sa pun cateva propuneri si astept parerile voastre.
P.S. Nu imi dai seama daca e diferenta intre roata de 28 sau 27.5 …  29 din cate am citit cred ca e nepotrivita eu avand 176 cm.

1. Merida Crosway 600 – https://www.veloteca.ro/bicicleta-de-cross-merida-crossway-600-2018 (aici am tot evitat intre marime de 51 si 47 , am ales 47 pentru ca mai comod)
2. Giant Roam 1 – http://www.magazinuldebiciclet…..-blue-2018 (dezavantaj e ca la banii astia la giant , conductele de frana nu trec prin cadru)
3. TREK X CALIBER 8 – https://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=44536
4. TREK DS 4