lordxmihai

rog sfat bicla aproximativ 4000 lei (pozitie comoda) sosea si 20%offroad decent

Recommended Posts

în urmă cu 12 ore, Adr1ann said:

Unii sunt clar nevorbiti

 

Asta da, cunosc personal câțiva oameni de mare ispravă, pururea nevorbiți. :))

Pe de altă parte, subiectul entry vs mid vs high level este inepuizabil.

Păcat că nu mai am linkul, un onorabil coleg de forum zicea mai demult că ”și XT e entry level, dacă stăm să ne gândim”. :P

 

Când ai buget limitat, te descurci cu ce poți. De câți bani, atâta pește.

Când ai bani, merită să iei o biclă mai bine echipată. Cum zice @greaper mai sus, după niște km în șa poți să simți niște diferențe.

Sigur că nici băieții de la marketing nu dorm, că ”tre să mănâncă și gura lor ceva”.

Există o biclă potrivită pentru fiecare.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista clienti care gasesc justificari pentru achizitionarea unei bicicletee de trecking in intervalul 3-4k lei, chiar daca pentru asta trebuie sa faca un efort financiar.

 

Eu sunt departe de situatia in care as putea spune ca ma dau banii afara din casa si nici nu am luat bicicleta pentru mers in parc. Mi se pare o pedeapsa mersul cu bicicleta in parc, plus ca am bonus 4 manevre de incarcat/descarcat 4 biciclete pe masina. Bleah!

 

Folosesc bicicleta in principal pentru naveta zilnica la servici (20km/zi) si in concediu pentru diverse ture pe asfalt + ceva offroad usor prin muntii Lotrului (mare parte din concediu mi-o petrec la socri, in Brezoi). In total aprox. 1500 - 2000 km pe an.

 

Am avut timp de 4 ani o bicicleta de trecking Kellys echipata cu Acera, pe care am platit jumate din cat am dat pe Merida. Avea aproape 15 kg cheala, vreo 17-18 kg cu toate acareturile montate de mine. Nu eram prea incantat nici de greutate, nici de frane (v-brake), nici de sprinteneala schimbatoarelor Acera, dar n-as fi schimbat-o daca nu s-ar fi rupt in 3 bucati in urma unui accident.

 

Daca tot s-a intamplat, am vrut sa iau ceva mai bun. N-am avut probleme cu Acera, dar LX/Deore/franele pe disc sunt din alt film, iar kilogramele in minus de pe Merida chiar se simt.

As fi vrut ceva cu furca fixa de carbon pentru inca un kg in minus, dar cum nu fac parte din clientii target ai bicicletelor de trecking cu pret mai mare de 4-5k de lei, am ramas la asta.

 

@ greaper - multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Tu intri in cu totul alta categorie, nici nu se pune problema, daca faci naveta pe bicicleta 20km pe zi in fiecare zi macar 5-6 luni pe an  practic merita sa te intinzi cat iti poti permite. Eu vorbeam de astia bike-curious 😂 care se infig sa cumpere chestii de care clar nu au nevoie in viitorul previzibil doar pentru ca asa au citit ei pe undeva ca ar fi "nivelul minim" , dar pe urma fac economie la o casca buna, la un antifurt care nu se poate taia chiar cu foarfeca de taiat tabla samd.  Observ un trend clar sustinut de baietii de la marketing (cum bine observa @Traveller), trend conform caruia daca iti iei ceva sub Deore inseamna ca esti un sarac  sau un zgarcit sinistru, tip Hagi Tudose.  Am incercat sa punctez ca lucrurile sunt departe de a sta asa si ca oamenii care habar n-au daca o sa ajunga in urmatorii 2-3 ani sa scoata bicicleta aia din casa/garaj  de macar 20 de ori pe sezon (si asta pentru oras/parc/padure) au optiuni relativ decente la preturi FOARTE rezonabile.

 Acum sigur ca un sfat ca al meu nu va alimenta piata sh cu biciclete de 1000-1500 de euro vandute practic moca pe principiul "sa scap odata de troaca asta care aduna praful prin casa" , dar na, am zis sa fac o fapta buna 😀

în urmă cu 6 ore, Traveller said:

 

Asta da, cunosc personal câțiva oameni de mare ispravă, pururea nevorbiți. :))

Pe de altă parte, subiectul entry vs mid vs high level este inepuizabil.

Păcat că nu mai am linkul, un onorabil coleg de forum zicea mai demult că ”și XT e entry level, dacă stăm să ne gândim”. :P

 

Când ai buget limitat, te descurci cu ce poți. De câți bani, atâta pește.

Când ai bani, merită să iei o biclă mai bine echipată. Cum zice @greaper mai sus, după niște km în șa poți să simți niște diferențe.

Sigur că nici băieții de la marketing nu dorm, că ”tre să mănâncă și gura lor ceva”.

Există o biclă potrivită pentru fiecare.

 

 

 

 Clar ca in momentul in care bicicleta devine obiect de utilitate folosit zilnic problema se pune CU TOTUL altfel, cum ii ziceam si lui erik mai sus.  Adica na, pe neamtul care face naveta cu bicicleta la servici aproape tot anul  (am vazut in Germania o gramada de femei pe bicicleta in februarie...) mi-ar fi greu sa-l critic daca baga in ea salariul pe o luna.  

 

 Ce e pana la urma cu adevarat nasol la noi e ca se promoveaza bicicleta ca fiind un hipsterism pe bani multi cand de fapt ar trebui sa facem pe dracu-n patru ca sa avem orase in care traficul pe bicicleta sa devina majoritar macar din Mai pana-n Octombrie. Asta putandu-se face numai impingandceea ce azi este un hobby spre marea masa a populatiei, spre mainstream, nicidecum transformandu-l in ceva elitist.

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă te vad vecinii că mergi cu bicicleta la serviciu, rad de tine că n-ai bani nici de maxi-taxi...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

recomand seria 

face o comparatie foarte practica intre groupseturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.