feribotu

Tur de 5 zile in zona Fagaras-Sighisoara

Recommended Posts

Salutare,

 

In luna Iulie-August (in functie de cum voi reusi sa imi iau cateva zile libere), planuiesc o tura de cca 350-360 km impartiti in 5 zile pentru a vizita satele si bisericile fortificate din zona Brasov-Sighisoara-Sibiu. Nu planuiesc un tur de forta ci ceva mai relaxant, in care sa ma bucur de priveliste si de lucrurile frumoase de vazut prin zona. Nu alerg nici dupa km si nici dupa vreo medie orara. Singura zi mai plina este ultima cu cca 100km, inca ma gandesc daca merita sa o sparg in doua.

Va fi o tura de light-cicloturism, nu voi avea ca bagaj decat un rucsac in care sa inghesui o pereche de pantaloni scurti, 2-3 tricouri, cateva scule. Nu voi cara mancare decat pentru ziua curenta, de dormit planuiesc sa rezerv din timp cazare la pensiuni in satele/orasele in care voi locui.

Bicicleta este o cursiera endurance Merida Ride 300, intentionez ca pentru aceasta tura sa-I pun niste cauciucuri de 32. Conditia fizica imi permite ture de 80-120km, as fi insa la primul tur in care voi pedala in zile consecutive peste 50km pe zi. Estimez insa ca nu vor fi problem dpdv fizic.

 

Traseul in mare ar fi acesta:

- Ziua 1: Tren pana la Brasov, apoi Brasov-Cristian-Holbav-Sinca-Fagaras. Distanta 73km, diferenta nivel(urcare) 320m. https://www.bikemap.net/en/r/4503479/

- Ziua 2: Fagaras-Soars-Valeni-Lovnic-Rupea-Dacia-Viscri. Distanta 55.2km, diferenta nivel(urcare) 460m. https://www.bikemap.net/en/r/4513900/

- Ziua 3: Viscri-Mesendorf-Crit-Saschiz-Sighisoara. Distanta 55.2km, diferenta nivel(urcare) 400m. https://www.bikemap.net/en/r/4513908/

- Ziua 4: Sighisoara-Apold-Iacobeni-Danes-Valchid-Copsa Mare-Biertan. Distanta 76km, diferenta nivel(urcare) 590m. https://www.bikemap.net/en/r/4503996/

- Ziua 5: Biertan-Agnita-Chirpar-Sasaus-Somartin-Bruiu-Cincu-Soars-Fagaras. Distanta 98km, diferenta nivel(urcare) 1220m. Ar trebui sa ajung in Fagaras pana la 18.30 cand as avea tren spre Bucuresti. https://www.bikemap.net/en/r/4513944/

 

Necunoscute:

- starea actuala si reala a drumurilor din zona respective. Pe Google par relativ ok, cu o singura zona cu macadam (Dacia-Viscri de cca 7-8km) si o totala necunoscuta de la Saschiz in stanga spre Sighisoara (dar nu pe DN)

- disponibilitatea unui partener de tura care o sa-mi confirme curand daca poate veni sau nu.

 

Daca aveti recomandari pentru zone care ar trebui evitate, fie din cauza drumurilor innacesibile pt o cursiera, fie din cauza faunei....dar si alte puncte de interes din zona respective, va rog sa nu va abtineti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Sunt convins că o să-ți  iasă. Ai ce vedea!

Iată aici niște referințe despre drumuri și cazare:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

 

Foarte tare traseul. Feliciari pentru intentie, bafta la tura. La final, ar fi perfect daca poti sa ne spui si noua cum a fost.

 

Ca sugetie, pentru ziua nr. 4, mergi sa vezi si Catedrala Armeneasca (catolica) din Dumbraveni. Vad ca treci pe langa Dumbraveni si ar fi pacat sa nu o vezi.

Mai multe detalii: https://www.primariadumbraveni.ro/biserica-armeneasca/

 

Referitor la ultima zi, trenul care pleaca din Fagaras la ora 18:30 este operat de CFR Calatori?

Daca te ajuta informatia, te poti urca in trenul IR si la Ucea.

 

Evita sa iei trenul Fagaras - Bucuresti intr-o zi de duminica. Aglomeratia este foarte mare din cauza studentilor care merg moca cu trenul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru opinii, atat lui @Traveller pentru linkurile de mai sus cat si @gibonu.

Intr-adevar este foarte aproape propunerea pentru ziua 4 si ma ajuta mult sfaturi de acest gen.

Planul initial era sa plec intr-o zi de marti, astfel incat sa ma intorc spre sambata Bucuresti, tocmai pentru a fi in contratimp cu traficul pe ruta Brasov-Bucuresti. O alta varianta ar fi cu plecare joi cu trenul catre Brasov

Acum ma gandesc totusi daca nu ar fi mai bine sa unesc ziua 2+3, ar rezulta cca 110km pe care cred ca i-as acoperi in cca 5 ore de pedalat. Restul pana la o zi lumina plina ar fi opririle pe traseu la diversele puncte de interes.

@gibonu, trenul este operat de CFR, este un IR. Ma gandesc totusi ca sambata pe ruta spre Bucuresti ar trebui sa fie mai liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pacat sa nu mergi mai incetisor prin zonele alea (Z2 și Z3) 110km e destul de mult ... și e pacat sa "alergi"  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...sa stii ca de asta am si facut planul asa. Chiar intentionez sa ma opresc intr-o zona mai verde sub un copac...si sa citesc o ora pe kindle (deh...in contextul asta este mult mai versatile decat o carte clasica). Plus ca sunt destul de multe de vazut si nu as vrea doar sa bifez...ci realmente sa ma bucur de moment si de un pic de liniste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

 

Cu placere.

Referitor la tren, nu vad nici un IR care sa plece la ora 18:30 din Fagaras.

 

4cfYDrHNZ_0a9JvQGDA3ItR1sI29djxwI-o6BayFsnlUQh2HRX-vqc6YJnTBaxYW7K7KzzTFwQ6qn3NynZos60OdvtwbVvPb6egkssfGj-1wj1KZzPjA5i7JpHlF_UC5aNXbtBXNeYFBDc4ugvZyQgGOh-Fv-VfmJYxePT2J0W3mayH4C7pbmparX_Q2HbuqH4p4mJRCRJdUHgMDgCHpLe1_OPUnVv9WjWKCj5gMfA0uVoWSO8CJIf9eGBTwxb7Y9s57Teeq2yulGJ3Gsid_-QhRn49xbbnfv9vKPUn1scLxoRkdFseZWN1ODdoVWp7QtjpV1W0j4XE7nUdoMGlHaEEgksxis6svL_tLp3jqp4juH5h_n5s9XJqHs3fpANZxiaNUHnWf0DGfotI7U2HD2u6V_dPtDsngFM8nQAHS4WE_JPoVIB8w3eWbTjx9nflCf_RqPRbVBSJYkvLeeMTTvuBm7RjvXGJlGfJ7O3rKpnrsi6qt64OXG_awgZ-8Oe118Pq3I3woKDi8VYZTY3i4ehdgvFUWJ3ttMQnQkK8KJQe7KtOhijDe81wZByMQPJbgAAaiwGN4Or6VHHpLfqWLJGcnnVDCUFJkAiCtamc=w1200-h643-no

 

Sigur nu te-ai referit la IR 1624* care pleaca din Fagaras spre Bucuresti la ora 16:45?

Daca optezi pentru trenul asta, vagon pentru bicicleta are doar de la Brasov. Poti sa-ti iei (ideal online) doua bilete. Unul Fagaras - Brasov doar pentru tine si te intelegi cu nasul referitor la bicicleta si altul (om+bicicleta) pe bucata Brasov - Bucuresti. 

In Brasov trenul sta 15 minute (ii schimba locomotiva din diesel in electrica), asadar suficient timp.

 

In rest, si sugestia mea este sa-ti planifici zile cu mai putini km.

 

Bafta.

 

*Anul trecut am avut bilet (luat online) om+bicicleta in trenul asta (m-am urcat la Ucea), doar ca trenul nu avea vagon pentru bicicleta.

Cel mai tare a fost nasul care s-a mirat ca nu fac scandal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap IR1624, dar eu am simulat cu data de intoarcere 21.07. Am mai verificat acum si este plecarea la 18.34 din Fagaras.

PS. Cum fac sa atasez poza din calculator, nu printr-un link extern?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

Da, corect, sambata 21.07.2018 trenul IR 1624 circula la ora indicata de tine. Si nici nu are vagon pentru bicicleta de la Brasov la Bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca tot am vorbit ieri despre trenul IR 1624:

"CFR Călători informează că începând cu data de 15 iulie a.c, trenul IR 1624 Sibiu – Braşov – Bucureşti Nord va circula cu orar modificat, astfel: Sibiu (pl. 16.35) – Braşov (sos. 19.52/pl.20.04) – București Nord (sos. 22.42)."

Sursa: https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/ir-1624-circula-cu-orar-modificat/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să unești zilele 2 cu 3 ar fi o greșeală, după părerea mea.

Iar ziua 3 făcută predominant pe European este o altă greșeală.

De la Bunești la Criț mergi pe poteca de pe malul pîrîului Scroafei, o poți vedea pe hartă aici:

https://www.strava.com/activities/709442772

Pornește chiar dintre pod și pensiunea Bike Check Inn.

 

Apoi, de la Criț la Cloașterf - Saschiz - Daia - Sighișoara, o iei tot pe potecă:

http://site.colinele-transilvaniei.ro/

 

În ceea ce privește întoarcerea cu trenul, aș dormi peste noapte la Făgăraș. Nu cred că îți dorești să tragi tare 98 km ca să prinzi un tren la ora 18.30.

Dormi și apoi iei dimineața următoarea un set de 2 personale spre București.

 

  25-07-2018 R- 2502 Fagaras 04.22 Brasov                05.57     Clasa1Clasa2   01:35 00:07 65    
25-07-2018 R- 3004 Brasov   06.04 Bucuresti Nord  09.51     Clasa1Clasa2   03:47 - 166  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gibonu pot merge cu trenul respectiv chiar daca nu are vagon special? Normal, in conditiile in care platesc un bilet si pentru bicicleta.

 

@Traveller de la Crit la Sighisoara eu simulasem traseul pe DN, dar apoi bikemap cand am adaugat destinatie Sighisoara m-a luat in stanga de la Saschiz, probabil pe una din potecile mentionate de tine.

Daca ai fost prin zona respectiva poate ma ajuti cu parerea daca pot merge pe acolo cu o cursiera endurance (cauciucuri de 28 sau 32).

Prima data asa facusem, cu inca o noapte in Fagaras, insa incerc sa impac cumva si capra (sotia) si varza (eu). O noapte in plus insa nu ar fi chiar un capat de tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu are vagon amenajat de biciclete, în mod normal nu poți merge pe IR. Adică depinzi de o înțelegere cu nașul, iar dacă e și duminică o să fie nasol.

Am fost în zonă în 2016, vezi povestea cu Hîrtibaciul, Tîrnava, Berile și Bicicliștii, de mai sus. Dacă e uscat, poate că te descurci cu o cursieră cu cauciucuri de 32.

Nu prea aș recomanda, dar pe de altă parte pe European pierzi tot farmecul.

 

O altă variantă, în cursul zilei 5, ar fi să iei tren spre casă din Rupea.

  25-07-2018 R- 3536 Rupea Brasov image.png.a2d862c3c16d4e941e7d422eaf6d085c.png image.png.17947eca8103e3c54d59bcd70627f310.png Clasa2   02:01 00:14 74    
25-07-2018 IR 1646 Brasov Bucuresti Nord image.png.e7db6246c617c2d9616f7d3293123635.png image.png.a03ae7df23bf38c26c5e94fa1a03403e.png Clasa1Clasa2Biciclete   02:33 - 166

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

 

La trenul IR, bilet pentru bicicleta (online sau de la casa e bilete) iti poti cumpara doar daca trenul are vagon pentru bicicleta. Daca apare patratul cu bicicleta in Mersul trenurilor.

Altfel, nu iti poti cumpara bilet pentru bicicleta. 

 

Insa, te poti intelege cu nasul, ii dai 10 Lei (cat ar costa biletul pentru bicicleta in trenul IR) si aia e. Nasul este constient ca ii iese si lui de-o bere, asa ca, teoretic, nu ar trebuie sa existe probleme.

Am mers cu bicicleta prin diverse trenuri IR (fara vagon pentru bicicleta) in ultimii ani si niciodata n-am avut probleme cu nasul.

 

Ca sugestie, incearca sa pui bicicleta la ultima usa a trenului, astfel incat sa nu incurci circulatia altor calatori intre vagoane / accesul la toaleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...uitandu-ma acum pe site-ul CFR, este un singur IR spre Brasov care are vagon de biciclete, IR1623 cu plecare la ora 10 si sosire in Brasov la 12.45. Ceea ce este un pic cam tarziu fata de ce speram eu, dar cred ca este suficient pentru a completa totusi traseul din ziua 1 inainte sa se insereze.

Pe de alta parte, o varianta ar fi si cu masina pe care sa o las in Fagaras si astfel sa elimin ziua 1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

CFR Calatori sta cam rau (ca sa nu spun dezastros) in ceea ce priveste posibilitatea de transport a bicicletelor in tren. Altfel spus, daca stai dupa trenurile dotate cu vagoane pentru biciclete, posibiliatile de a face diverse ture se limiteaza foarte mult.

 

Insa, cum spuneam mai sus, te poti intelege cu nasul si astfel s-a rezolvat problema bicicletei in tren.

 

Se poate si cu masina, insa asta presupune sa configurezi tura astfel incat sa pleci si sa te intorci in aceasi loc. Plus eventualul disconfort de a mai conduce masina pana acasa dupa o zi intreaga de pedalat.

Aici avantajul trenului este indiscutabil: poti sa bei ceva, sa citesti ceva interesant, etc.

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt total de acord cu tine. Am insa prostul obicei de a fi corect si de a incerca sa fac eu de la inceput tot ce depinde de mine pentru a respecta asta.

Dar traiul in Romania ne obliga cumva sa ne indoim si noi structura...nu sunt deloc confortabil cu asta (ma refer la a ma intelege cu nasul...desi in cazul asta nu prea sunt alte solutii).

Dar asta este o alta discutie care nu cred ca isi are rostul aici.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat pe ultima suta de metri cu tura, dupa ce in prealabil am amanat-o de doua ori, prima data din cauza partenerului care a propus o anume data apoi s-a razgandit si a doua oara dintr-un motiv personal.

 

Constrans de timpul relativ scurt in care m-am reorganizat, nu am mai gasit cazare in zona Viscri-Bunesti pt ziua 2-3 din programul initial.

Astfel am fost nevoit sa replanific, urmand sa dorm o noapte in Fagaras, 2 nopti in Sighisoara si 2 nopti in Sibiu. Vreau totusi ca pe langa traseul cicloturistic sa apuc sa ies seara prin zonele de interes ale oraselor in care stau, mi-e dor de atmosfera mediavala din Sighisoara si de viata boema din Sibiu.

Totodata, am preferat traseul de genul acesta, cu reintoarcere in acelasi loc (Sighisoara si Sibiu) atat pentru usurinta in a rezerva cazare dar si pentru a nu avea bagaje decat in zilele de tranzit (zilele 2 si 4). Oricum bagajul incerc sa-l pastrez la minimul necesar, mi-am luat deja un portbagaj pentru spate care poate fi montat chiar daca cadrul nu are prinderi specifice (https://www.emag.ro/portbagaj-m-wave-20-29-one-4-all-aluminiu-440174/pd/DL3D6YBBM/)

 

Astfel:

 

Ziua 1. Tren pana la Fagaras (IR 1623 care ajunge la 14.10).

 Fagaras-Cincsor-Cincu-Bruiu-Somartin-Carta-Fagaras, 87.4km cu o diferenta de nivel de 546m. ZIua este cam inghesuita din cauza orei de sosire in Fagaras, insa estimez ca am timp sa ma reintorc in Fagaras pana cel tarziu la ora 20-20.30.

 

Ziua 2. Fagaras-Soars-Valeni-Lovnic-Dacia-Viscri-Bunesti-(Mesendorf)-Crit-(Cloasterf)-Saschiz-Sighisoara.

Sunt cca 88km daca nu ma abat si spre Mesendorf si Cloasterf si 104km daca trec si pe acolo. Voi decide la fata locului in functie de cat de tarziu ajung in zona respectiva. Ma ingrijoreaza un pic zvonurile despre starea proasta (in contextul in care voi merge cu o cursiera echipata cu cauciucuri 25C) a DJ105 pana la Dacia ca si drumul spre Viscri care inca se pare ca este nerefacut.

 

Ziua 3. Sighisoara-Dumbraveni-Biertan-Copsa Mare-Valchid-reintoarcere in Sighisoara, cca 61.3km cu diferenta de nivel de 515m.

 

Ziua 4. Sighisoara-Apold-Agnita-Nocrich-Sibiu, cca 102.8km, cu diferenta de nivel de 748m.

 

Ziua 5. Sibiu-Cisnadie-Cisnadioara-Rasinari-Gura Raului-Orlat-Poplaca-Rasinari-reintoarcere in Sibiu, cca 59.4km cu diferenta de nivel de 734m.

Ziua 6. Reintoarcere in Buc cu trenul.

 

Deja rezervarile pentru cazare si tren sunt facute, nu astept decat ziua de joi 23 August sa-i dau pedale. Voi incerca ca apoi sa scriu si despre experientele de pe drum si bineinteles poze cu lucrurile frumoase.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până la urmă ai facut rezervare la IR 1623 in vagon cu spațiu pentru biciclete pînă la Brașov și după aia trebuie să te muți în alt vagon?

 

În ziua 1 poți să faci ăia 87 km din prima zi în 7 ore, să zicem, adică de la 14 la 21, dar n-o să fie chiar în ritm relaxat.

Ți-aș recomanda un traseu mai lejer, mai ales dacă e vorba să-l începi la ora 14, cu soarele în vîrful cerului:

https://ridewithgps.com/routes/28392978

 

Ziua 2, Făgăraș - Sighișoara, nu are rost să o lungești la 100 km.

Aș sări Meșendorf din schemă, aș păstra Cloașterf, pe traseul următor:

https://ridewithgps.com/routes/28392837

 

Între Criț și Cloașterf urmezi săgețile verzi ale traseului de la concursul MTB Transylvania Bike Trails Race.

Apoi din Cloașterf există drum asfaltat paralel cu europeanul, pînă în Saschiz.

 

Pentru ziua 3 ți-aș propune să te întorci cu buclă prin Prod și Seleuș:

https://ridewithgps.com/routes/28393102

De mîncat, se mănăncă bine la Domeniul Dracula în Daneș și la Dumbrăveni la Bistroteca Baum.

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare @Traveller si multumesc mult pentru ultimele sfaturi.

Da, la dus am luat 2 bilete, unul pana la Brasov la vagonul de biciclete si apoi un alt bilet in acelasi tren de la Bv la Fagaras unde o sa negociez cu nasul pentru bicicleta. Oricum, miercurea trecuta am mers pana la Sinaia (si de acolo pe Transbucegi) cu acelasi tren si am avut surpriza ca desi CFR-ul sa fi vandut bilete cu loc pentru biciclete...in dimineata calatoriei trenul sa fie fara vagonul special. Sper sa nu fie la fel si acum.

 

Pentru ziua 1 schitasem si eu un traseu alternativ foarte apropiat de ce ai postat tu, cu bucla un pic mai larga de cuprindea si Sambata de Sus/Sambata de Jos. La traseul meu imi place prima parte pana in Carta, e adevarat ca drumul din Carta inapoi in Fagaras este fara istoric. Ma gandeam sa merg un pic mai relaxat pe prima parte pana in Carta, cu opriri pentru poze si un ritm mai scazut (totusi chiar daca sunt ceva urcari as putea scoate o medie de 23-25km/h fara sa ma obosesc prea tare, in idea ca voi trece pe la cazare si voi lasa bagajele, deci voi fi usurel, urmand  sa recuperez apoi ceva timp de la Carta spre Fagaras. Ma gandesc si vad pe unde o apuc in ziua 1.

 

Pentru ziua 2, sfaturile tale ca unul care a parcurs deja locurile sunt de nepretuit pentru mine in momentul asta.

Inteleg ca in Bunesti, imediat dupa pod fac stanga si urmez poteca de pe langa rau si sa merg asa pana in Crit, apoi tot pe poteca pana la Cloasterf, corect? Este o sugestie foarte buna, dar ma intreb totusi cum se impaca aceasta ruta cu limitarea ce provine din echiparea bicicletei, totusi voi merge pe o cursiera endurance cu roti de 700x25C.

 

Pentru ziua 3 la fel, cand am schitat-o ma gandeam sa ma abat un pic pe bucla respectiva, insa cum Google nu imi arata starea drumului decat partial (si unde nu mai arata, se vede totusi ca este sau era - la momentul pozelor,  neasfaltat), nu m-am aventurat. As avea aceiasi intrebare...se preteaza drumul pentru cursiera??

 

Multumesc frumos pentru feedback-ul tau.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu

Stai linisit pentru ca nu vor fi probleme cu nasul. Mi-e greu sa cred ca nu te va lasa cu bicicleta in tren pe bucata Brasov - Fagaras avand in vedere ca ai avut bilet pentru bicicleta pana la Brasov.

Eventual vorbeste cu nasii, este posibil sa se schimbe la Brasov.

 

Cat priveste lipsa vagonului pentru biciclete, din pacate nu-i ceva nou, asa am patit si eu anul trecut cand m-am intors de pe Transfagarasan. Sper sa nu mai fie cazul.

Oricum, partea buna este ca odata cumparat biletul pentru bicicleta nu trebuie sa-i mai dai nimic nasului. Si nici el nu-ti cere. 

 

Bafta si, cand va fi posibil, asteptam povestea turei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@feribotu Am fost acum 2 zile pe o parte din traseul tău pentru ziua a doua, cu o bicicletă cu cauciucuri de 37. Drumul Viscri - Bunești are foarte multe zone degradate rău, e în coborâre și va trebui să frânezi mai mereu și să ocolești gropile, așa că nu trebuie să te aștepți la o medie orară foarte bună. Poteca Bunești - Criț e frumoasă dar îngustă, de multe ori de-un lat de palmă, n-aș recomanda-o pentru cursieră mai ales dacă e rouă multă sau a plouat de curând. În plus, am dat de-o turmă de oi cu ciobănești, n-au fost agresivi dar am preferat s-o iau peste câmp decât să intru pe teritoriul lor. Poate c-ar fi mai bine să mergi pe E60 între cele 2 localități, sunt vreo 4 km pe șosea, e aglomerată dar banda de siguranță e lată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gibonu si eu cred ca nu vor fi probleme. In definitiv mananca si gura lui o bere-doua.

@fizikant multumesc frumos pentru vesti. Ai facut si drumul dinspre Dacia spre Viscri, este la fel de deplorabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 1 oră, feribotu said:

Oricum, miercurea trecuta am mers pana la Sinaia (si de acolo pe Transbucegi) cu acelasi tren si am avut surpriza ca desi CFR-ul sa fi vandut bilete cu loc pentru biciclete...in dimineata calatoriei trenul sa fie fara vagonul special. Sper sa nu fie la fel si acum. 

Am mers cu el vineri 17 iunie și a avut vagonul.

 

1 hour ago, feribotu said:

Ai facut si drumul dinspre Dacia spre Viscri, este la fel de deplorabil?

E macadam destul de rău, cu multe corugații. Traficul e aproape inexistent, în compensație.

 

în urmă cu 1 oră, feribotu said:

Inteleg ca in Bunesti, imediat dupa pod fac stanga si urmez poteca de pe langa rau si sa merg asa pana in Crit, apoi tot pe poteca pana la Cloasterf, corect?

Da, poteca începe din Bunești de lângă Bike Check Inn și trece pârâul pe un pod de lemn în Criț.

De aici continui pe strada principală prin sat și înspre capăt apare un forestier pietros spre nord (faci dreapta, după săgeata verde cu vopsea pe pământ).

E abrupt, se continuă cu o potecă în coborâre prin pădure și ajunge în dreptul unui drum de asfalt degradat, faci dreapta și cobori în Cloașterf.

 

PS: Dacă nu îți plac traseele offroad, partea asta dintre Criț și Cloașterf s-ar putea să ți se pară grea. Însă, după mine, e de preferat unui European cu trafic intens.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.