Sign in to follow this  
iidliw

Recomandare bicicleta.

Recommended Posts

Salutare.

 

Mai intai vreau sa zic ca am inceput de vreo luna sa fac ocazional curierat pentru ubereats si as vrea sa o fac mai des in urmatoarea perioada. Singura mea greseala majora a fost ca am cumparat pe repezeala urmatorul model:

Omega Rowan 29" Varianta pe 29" 

Marea problema am intampinat-o la mersul prin oras, foarte greoaie si inca am probleme cu ea in general scoate tot felul de sunete ciudate cand pedalez, am fost la service de 2 ori deja si trebuie sa ma duc a 3-a oara aparent.

 

Ce ma intereseaza este ceva care sa fie echipata cat de cat ok si sa ma pot misca liber prin jungla asta urbana alaturi de un dulap verde in spatele meu :) Si sa nu se rupa cadrul la prima groapa luata din cauza vreunei masini, pieton, biciclist, etc etc

Am inaltimea de 190 si vreo 90 kg, deci cred ca tot o bicicleta L sau XL as avea nevoie.

Eu m-am gandit la unul din modelele acestea, doar ca diferente dintre pret intre ele nu stiu daca se merita sau nu si de asta vreau sa va cer voua ajutorul:

 

https://www.bikehouse.ro/kross-pulso-1-negru-albastru-lucios-2017

https://www.bikehouse.ro/kross-pulso-2-negru-rosu-mat-2017

https://www.bikehouse.ro/kross-seto-28-2018

 

Va multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai doua variante:

- pastreaza bicicleta si pune-i semi-slickuri de 1.75. cu scartaitul te obisnuiesti tu;

- din cele prezentate de tine, pulso2 este cea mai ok. ai componente sora, are 10.5Kg, ai cauciucuri de 35, dar ai furca fixa. s-ar putea sa te deranjeze la urcatul si coboratul de pe borduri, linii de tramvai, canale etc.

 

 

si sa nu uit: nu mai lua biciclete "full de full, fara piele" (suspensii, frane disc) la preturi de nimic din supermarket! nu poate functiona corect o troaca...

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PVN10 said:

Da, realizez perfect ca am facut o greseala monumentala in ceea ce priveste achizitia asta, dar acum incerc sa o repar intr-un fel.

O sa iau in calcul si schimbatul gumelor, dar restul bicicletei e super entry level.. nici nu stiu daca se merita sa o mai pastrez. Am pus-o pe olx la un 900 lei, acum sa vad daca am noroc sa o vand.

M-am gandit si la aspectul cu bordurile, liniile de tramvai si canalele de pe marginile soselelor, ai perfecta dreptate si m-am intalnit foarte des cu problema asta unde amortizorul ala asa cum este el de prost m-a ajutat mult sa nu imi rup oasele si dintii. 

Ms inca o data

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

în urmă cu 3 ore, iidliw said:

ceva care sa fie echipata cat de cat ok si sa ma pot misca liber prin jungla asta urbana alaturi de un dulap verde in spatele meu

Poti sa te uiti la asa ceva:

https://www.decathlon.ro/bicicleta-hoprider-500-id_8405476.html

https://www.decathlon.ro/bicicleta-de-oras-hoprider-900-id_8405475.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima are 18Kg, a doua are 20Kg.

plus omul, plus cutia de carat. are o inertie fenomenala la plecari...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, PVN10 said:

prima are 18Kg, a doua are 20Kg.

plus omul, plus cutia de carat. are o inertie fenomenala la plecari...

 

Dar si cand ajungi pe o coborare... sa te tii! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, crystale said:

 

Dar si cand ajungi pe o coborare... sa te tii! 

Nothing will stop me then! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 1 oră, PVN10 said:

are o inertie fenomenala la plecari... 

Păi să-și ia cursiera de carbon atunci.

Alea de la Decatlhon sunt biciclete de cărat, în bugetul în care se încadrau și celelalte.

Depinde la ce folosește bicicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Da nu cred ca-i trebuie o bicicleta de carat, ii trebuie ceva usor pentru el in primul rand. Nu stiu cum e sa pedalezi in Bucuresti, dar crezi ca e musai o suspensie pe fata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, midan said:

Păi să-și ia cursiera de carbon atunci.

Alea de la Decatlhon sunt biciclete de cărat, în bugetul în care se încadrau și celelalte.

Depinde la ce folosește bicicleta.

 

pretenas, de ce esti extremist? cu bicicleta de carat mergi la piata, agale, pe pista de biciclete. pui rosiile pe portbagajul din fata si cartofii pe cel din spate. 

eu i-am vazut pe pustii astia care fac curierat. au o cutie imensa in spate si fac slalom printre masini si pietoni. daca tu crezi ca poti face asta cu o bicicleta de douaj'  de kile, esti meserias, manca-ti-as pana ta de gingas!

plus ca nu citesti atent, dar sari cu curu-n sus: a spus clar ce cara si unde!

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 5 ore, iidliw said:

ca am inceput de vreo luna sa fac ocazional curierat pentru ubereats si as vrea sa o fac mai des in urmatoarea perioada

 

în urmă cu 5 ore, iidliw said:

sa ma pot misca liber prin jungla asta urbana alaturi de un dulap verde in spatele meu

 

în urmă cu 3 ore, iidliw said:

amortizorul ala asa cum este el de prost m-a ajutat mult sa nu imi rup oasele si dintii. 


Din putina mea experienta, mi-a fost mai usor sa car pe portbagaj ( coburi ) decat cu rucsacul in spate. Presupun ca s-ar putea pune cutia aia pe un portbagaj.

Mai usor ar fi ceva de ganul https://www.decathlon.ro/bicicleta-riverside-900-id_8405264.html la care, eventual, poti pune un portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri m-am intalnit cu un băjeat (de pe dirtbike) care a primit câte ceva din donația recentă.
Avea cutia de ubereats pe portbagaj :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca e o cutie, i-am vazut si eu prin oras. Am si scris

Quote

Presupun ca s-ar putea pune cutia aia pe un portbagaj.

Ca sa fiu mai explicit, presupun ca acea cutie se poate aseza/fixa pe un portbagaj si ca ar fi mai usor de carat pe porbagaj decat in spate ( asemanator unui rucsac).

 

în urmă cu 4 minute, MaC® said:

Avea cutia de ubereats pe portbagaj

q.e.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema este ca trebuie sa te misti repede. ajungi la firma/firme, imparti mancarea si o tai cat mai repede de acolo.

acum imagineaza-ti ca trebuie sa dai jos si sa pui la loc cutia aia in portbagaj! pierzi o gramada de timp...

plus ca eu ma echilibrez mai bine cu bagajul in spate decat cu el pe portbagaj. cand intri in balans cu bicicleta este greu sa te redresezi cu o greutate pusa deasupra rotii.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cutia aia e maricica.. daca o mai umplu si cu 4-5 meniuri de shaorma, ciorbe si etc e nasoala treaba :)

Cam asa arata kit-ul meu de curier amator pe timp de vara:

https://ibb.co/gB65mo

 

Sa vad cum scap de bicicleta asta si o sa vad cum fac sa iau ceva mai de calitate, sa am si pe viitor, doar nu voi face toata viata uber eats

Cum ziceam, amortizorul ala pe fata, cat de prost e el tot mi-a salvat curul in unele gropi si canale care mi-au iesit de nicaieri in fata.

E greu sa ai si bicicleta usoara, si rapida, si cu amortizoare, frane hidraulice etc etc 

Trebuie sa gasesc cumva un echilibru pentru ceea ce fac momentan, mai incolo vad eu cum le schimb.

Tot ma bate gandul la o bicicleta electrica, doar ca sunt scumpe in draci si nu stiu daca voi scoate investitia prin livrari de shaorme.

Pusesem ochii pe ceva de genul:

 

https://www.निषिद्ध/oferta/gazelle-orange-comfort-c8-electrica-impulse-similar-bosch-70nm-IDbbkOJ.html

 

https://www.निषिद्ध/oferta/victoria-e-trekking-7-7-electrica-bosch-nuvinci-magura-hidraulice-IDaRvSp.html

 

Nu stiu cat de reale sunt si daca autonomia aia la ele este 100 km + adevarati, olx e un mister in ceea ce priveste vanzatorii si increderea in ei :(

 

Apreciez enorm toate parerile voastre, o sa le analizez si voi lua o decizie cat de curand

Share this post


Link to post
Share on other sites

electricele alea au 25 de kile! plus ca sunt chinezarii, "similare bosch"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, PVN10 said:

electricele alea au 25 de kile! plus ca sunt chinezarii, "similare bosch"...

Am inteles, ok o sa imi iau gandul de la ele atunci :)

Poate peste cativa ani cand se va mai redresa piata la electrice, o sa ma bag si eu. Acum din ce am studiat eu, una cat de cat ok ajunge pana la 1500-2000 euro, sau poate ma insel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Băjeatu' de care vorbeam eu mai sus avea una adaptată, cu motor electric. Zicea că-i cam grea, da să' dăscurcă... ;) Cred că avea cam 25 kg... 
N-am reținut ce biclă era, dar nu părea cine știe ce... 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Pana la urma am vorbit cu cineva si m-am oprit la o bicicleta, care sper sa ma satisfaca la ce am eu nevoie, eventual ii voi pune semi slicku-uri sa prind putina viteza.

Cam asta era descrierea ei in anunt:

frane hidraulice pe disc shimano, roti pe 28 ,schimbator pinioane shimano deore xt, 30 viteze, cadrul de aluminiu de 60 ,shiftere shimano deore, pedalier shimano deore cu rulmenti exteriori,furca cu blocaj, genti duble si capsate

 

Cel mai important este sa nu raman fara ea acum, ca arata prea bine pentru hoti :))

Modelul este acesta: https://www.das-radhaus.de/ktm-itero-cross-2017/

Ca antifurt ma gandeam sa cumpar ceva de genul, sper ca este ok: https://www.hervis.ro/store/Echipament/Accesorii-Biciclete/Incuietori/KTM/U-lock/p/COLOR-1867856

 

Va multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi si mai ales ca am reusit sa scap de petarda aceea de omega rowan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iidliw

Cat ai dat pe acel KTM (sau urmeaza sa dai)? Sper ca nu 850E adica 4000 de lei cat e in link. KTM in general e cunoscut ca un brand cu pretul de pornire super mega evaluat pretul de vanzare fiind cica redus. Altfel e bun acel model pentru ce ai tu nevoie.

Antifurtul e bun, in general tipul acela U-lock e foarte bun, dar are limitari in anumite situatii si e greu.

Vizavi de Ubereats, cum se plateste? Lasa oamenii tips? Sau e ca la Uberul auto unde in general nu se lasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Invitat special said:

@iidliw

Cat ai dat pe acel KTM (sau urmeaza sa dai)? Sper ca nu 850E adica 4000 de lei cat e in link. KTM in general e cunoscut ca un brand cu pretul de pornire super mega evaluat pretul de vanzare fiind cica redus. Altfel e bun acel model pentru ce ai tu nevoie.

Scapa de cazanul ala Omega, accepta pierderea si mergi mai departe. Eu am fost putin atent cand mi-am luat prima bicicleta si am luat-o second. dupa 2 saptamani am vandut-o cu cat am luat-o.

 

Vizavi de Ubereats, cum se plateste? Lasa oamenii tips? Sau e ca la Uberul auto unde in general nu se lasa.

Am dat 1800 lei, iar omega am scapat de el deja.

 

Sincer primesc tips-uri, depinde de oameni acum.. Ori in mana ori in aplicatie, dar primesti de la 2 pana la 10 lei tips da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ulterior am citit de omega, am editat postul anterior. 1800 e un pret corect. Banuiesc ca second. Iti recomand si o casca.

Intrebam de tips ca la auto se lasa extrem de rar din ce am intrebat soferii cu care am mers, eu am lasat doar in situatii speciale.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadru de 60? Adică 24??? Înțeleg că ai 1.9metri, dar mi se pare imens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this