gibonu

Gratuitatea biletelor de tren pentru studenti

Recommended Posts

Ma bucur sa vad ca CFR Calatori le-o trage discret studentilor si nu le permite sa se bucure (si) online de pomana oferita de guvernul comunist.

image.png.5d8c6050623248ea19b8d58cd0d0168b.png

On 2/1/2019 at 1:10 PM, gibonu said:

Ma bucur sa vad ca CFR Calatori le-o trage discret studentilor si nu le permite sa se bucure (si) online de pomana oferita de guvernul comunist.

Atitudine ciudata.

Vina e 100% a guvernantilor, studentii nu au treaba cu pomana primita (doar prin prisma stampilei de vot, daca au vazut rosu in fata ochilor, in cabine).

E ca si cum ne-am bucura ca s-a mai spart o teava de la RADET si sta lumea fara caldura / apa calda, ca uite ce de subventii primesc unii.

Hai sa fim maturi si sa vedem padurea dincolo de copaci.

PS: nu mai sunt student de mult, iar pe vremea mea erau doar reduceri, nu gratuitati. Dar asta nu inseamna ca ma bucur la greutatile intampinate de altii.

• Upvote 3
  • Like 1

@gibonu

Offtopic. Sunt de acord că gratuitatea la transport oferită studenților este exagerată, populistă și are clar scop electoral. Modul în care se face asistență socială în RO e populist și greșit, consider că subvențiile ar trebui acordate doar celor care au cu adevărat nevoie de ele.

Pe de altă parte, ciclismul nu e un sport ieftin. Dacă aduni cât ai cheltuit pentru biciclete, piese de schimb, echipament, gadgeturi, cicloturism în țară sau străinătate etc., se adună muuulte mii de euro. Concluzia 1 - îți permiți să faci asta. Concluzia 2 - dacă îți permiți un hobby costisitor, nu ai nevoie de asistență socială.

Avem următoarele axiome:

1. Orice subvenționare sau gratuitate oferită unei categorii de populație e o formă de asistență socială.

2. Cine beneficiază de asistență socială e asistat social.