VD*

Cube Aim Black'n'Blue 2019. Pareri?

Recommended Posts

Salutare

Asa cum spune si titlul, este vorba despre o bicicleta MTB, Cube Aim 2019

As dori sa o achizitionez pentru deplasari urbane (preponderent), dar si pentru usoare deplasari montane. 

Sunt incepator in ceea ce priveste acest capitol si voiam sa va cer parerea in legatura cu bicicleta intrebarile fiind urmatoarele:

Raportul calitate/pret este ok?

Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin?

Echiparea este una ok pentru entry-level? Daca nu, ce ar trebui sa aiba in plus?

A avut cineva de a face cu un astfel de bicicleta?

Daca se poate un rapid raport pro/contra?

Link: 

https://www.bikexpert.ro/bicicleta-cube-aim-black-blue-2019

"Pot gasi o bicicleta la fel de atractiva si de echipata in acelasi pret sau mai ieftin?"

Nu mi se pare atractiva nici din punct de vedere al modelului, nici al echiparii! are cele mai ieftine componente, incepand cu cauciucurile si terminand cu schimbatoarele...

ai b'twin sau devron echipate mai decent!

Asa e, are cam cele mai slabe dotari posibile, doar in Cora gasesti bicicleta mai slab dotata.

Rockrider 540, care e mai ieftina momentan ca e la reducere, e mai bine dotata si mai usoara.

Practic la Cube platesti 4-500 lei brandul desi e mult spus ca Cube e vreun brand de luat in seama pe plan international. La noi e cunoscut din motive de marketing bun.

540 nu se mai gaseste. mai au ceva pentru dame...

referitor la "valoarea" brand-ului: CUBE este un mare brand!

exista pe toate pietele lumii, furnizeaza bicicletele pentru wanty-groupe, au cercetare etc.

desi am un cadru de carbon CUBE, nu sunt un admirator al acestui brand...

Posted (edited)