Hydra1969

Ce parere aveti despre Devron Urbio 6.8, cu echipare 105

Recommended Posts

Schimbator fata Shimano 105 FD-5800

Schimbator spate Shimano 105 FD-5800, Direct Attachment, 11-Speed

Manete schimbato rShimano 105 ST-5800

Angrenaj Shimano FC-RS500, 34x50T, Hollowtech II, 172.5/175mm

Pinion Shimano CS-5800-10, 11-28

Lant Shimano CN-HG700-11

Tip frana Shimano BR-RS305, Cable Disc Brake, (160/140)

Cadru Aluminium 6061, Road Race Geometry, Smooth Welding, Integrated Cable Routing, Thru Axle, PM Disc

Suspensie fata Devron Race, Thru Axle, PM Disc

Cuvete FSA No.42B, 1-1/8

Suport ghidon ZIPP Service Course, 31.8mm

Ghidon ZIPP Service Course 70-Ergo, 400/420/440mm

Tija sa ZIPP Service Course, 27.2mm

Sa DDK CZ50

Butuc fata Novatec D041SB, Thru Axle

Butuc spate Novatec D042SB, Thru Axle

Jante Mach1 Pulse, Disc

Anvelope Continental Ultra Sport II, 25-6




Credeti ca este ok, pentru un entry-level ce face mai mult bucurestiul si scurte iesiri afara pe sosea in general ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conform evaluării -pe scurt- de mai jos, ar trebui să fie în regulă (mai puțin faptul că nu are o geometrie relaxată, ceea ce s-ar putea să te deranjeze, dacă nu ești obișnuit sau suficient de flexibil):

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vizionat reportajul, ce inseamna '"geometrie relaxata" ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca să explic mai pe scurt (că discuția e lungă) - mai comodă, cadru mai scurt antero-posterior, cu un ghidon mai înălțat (față de sol), astfel încît să nu stai prea aplecat spre în față, prea cocoșat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Traveller said:

Ca să explic mai pe scurt (că discuția e lungă) - mai comodă, cadru mai scurt antero-posterior, cu un ghidon mai înălțat (față de sol), astfel încît să nu stai prea aplecat spre în față, prea cocoșat.

 

Am inteles, asta nu este o problema, merg pe tipul asta de peste 35 de ani si sunt foarte obisnuit, am inceput pe vestitul ''sputnik'' xb3 :D

14 minutes ago, PVN10 said:

Mălai?

3500

Share this post


Link to post
Share on other sites

La banii ăștia nu găsești ceva mai bun. Poate triban  540.  Nu ai frane  pe disc, dar ai roti mavic. 

 

Si furcă din carbon . Inteleg ca la devron e din aluminiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, PVN10 said:

La banii ăștia nu găsești ceva mai bun. Poate triban  540.  Nu ai frane  pe disc, dar ai roti mavic. 

 

Si furcă din carbon . Inteleg ca la devron e din aluminiu.

Devron, toata din aluminiu, de acea este ceva mai rigida pe fata...  la greutate sunt aproape la fel.

dar cred ca prefer franele pe disc, raspund mai bine, in opinia mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se întrețin ceva mai greu...

Poate reușești să le testezi pe amândouă.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, PVN10 said:

Si se întrețin ceva mai greu...

Poate reușești să le testezi pe amândouă.

merg la Decathlon sa testez Tribanul, mercic mult, nu m-am gandit de loc la Triban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degrabă triban, că pentru oraș și ție scurte in afară nu ai nevoie de frâne pe disc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi pe triban

Frane sunt ok cele pe janta

 

Devreon ăla are cadrul greu rău.

Butucănos rău pt.cursiera.

 

Bine nici triban nu e cine.stie ce cadru ușor dar macar are garanție pe viață și furca de.carbon

Eu acum 2 ani când mi-am luat cursiera am testat unele noi dar pe la urma am luat un trek second de aluminiu pe care l-am upgradat.

Am dus-o la 6.9kg cu pedale cu tot și borseta 

Bine nu prea e ok ce am făcut dar e diferență uriașă la cadre 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, freetools said:

Mergi pe triban

Frane sunt ok cele pe janta

 

Devreon ăla are cadrul greu rău.

Butucănos rău pt.cursiera.

 

Bine nici triban nu e cine.stie ce cadru ușor dar macar are garanție pe viață și furca de.carbon

Eu acum 2 ani când mi-am luat cursiera am testat unele noi dar pe la urma am luat un trek second de aluminiu pe care l-am upgradat.

Am dus-o la 6.9kg cu pedale cu tot și borseta 

Bine nu prea e ok ce am făcut dar e diferență uriașă la cadre 

 

este un cadru ciclocross,  cam singurul model cu un pret civilizat  eu am peste 100 kg si nu am veleitati de profesionist :) credeti ca se observa atat de mult diferenta de greutate ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triban 540 are o mare problema in momentul actual nu e in stoc, decat pe masuri mici si foarte mici adica S si XS, stiu ca tot urmaresc siteul ca vrea si consoarta sa isi ia cursiera si asta intra foarte bine in buget, plus ca am si eu una la fel si e usor de intretinut. Ei ii trebuie un M si de la inceputul anului nimic in stoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, alexadi said:

Triban 540 are o mare problema in momentul actual nu e in stoc, decat pe masuri mici si foarte mici adica S si XS, stiu ca tot urmaresc siteul ca vrea si consoarta sa isi ia cursiera si asta intra foarte bine in buget, plus ca am si eu una la fel si e usor de intretinut. Ei ii trebuie un M si de la inceputul anului nimic in stoc.

eu am nevoie de XL asta poate sa fie o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, freetools said:

Am dus-o la 6.9kg cu pedale cu tot și borseta 

Cursiera de aluminiu la 7kg. Cum ai reusit?

In idee in care e total folosibila in situatii de zi cu zi ca am mai vazut bazaconii de aluminiu si la 6kg dar mai mult de expus decat de folosit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gravel, ciclocros, marketing etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, freetools said:

Pe asta am luat-o

https://archive.trekbikes.com/us/en/2013/Trek/2013_1_2_h2_compact#/us/en/2013/Trek/2013_1_2_h2_compact/details

 

Și i-am pus 105 și un set de roti și aici cred că am scăpat mult de.tot la cantar

 

 

 

Trek 1.2 original are 9.25 kg daca ai reusit din roti si 105 sa scazi mai mult de 2,5Kg este super.

24 minutes ago, PVN10 said:

Gravel, ciclocros, marketing etc.

doar din faptul ca gravelul are cadrul inclinat iar ciclocrosul drept poti sa vezi ca exista o mare deosebire intre ele, una permite  ''amortizarea'' ca si MTB-ul alta permite ridicarea pe umar si caratul pe pante iar prin ridigitatea sa permite sprinturi puternice, una prin inclinarea furci spate si ''elasticitatea sa, amortizeaza socurile de pe pietrisul drumurilor de tara, cealalalta prin rigiditatea furcii spate permite o tinuta rapida...  eu nu cred ca este marketing, de acea incerc sa imi aleg un ciclocros, deoarece un gravel, ar fi o risipa de bani, deoarece in oras este un nonsens sa o folosesti, este un fel de ''masina de teren'' prin oras :D a sa nu uit lungimea cadrului permite o pozitie aproape dreapta la gravel, fata de cea aerodinamica/aplecata la ciclocross.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai spus ca o vei folosi mult in bucuresti. O poziție dreaptă te avantajează in trafic. La fel si niste roti mai solide. Dacă are si.manete de frână suplimentare e si mai bine!

 

Dacă trebuie să merg cu bicicleta prin bucuresti, folosesc mtb-ul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@freetools Da' ce roți a avut, de ATV?  Din groupset ai scăpat de cel mult 250g.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, PVN10 said:

Ai spus ca o vei folosi mult in bucuresti. O poziție dreaptă te avantajează in trafic. La fel si niste roti mai solide. Dacă are si.manete de frână suplimentare e si mai bine!

 

Dacă trebuie să merg cu bicicleta prin bucuresti, folosesc mtb-ul. 

si eu merg pe un rockrider full suspension  care are 10 ani si inca rezista :D dar cand ies din oras, imi este dor de senzatia data de o ''cursiera'' :D rotile groase sunt zgomotoase iar viteza are de suferit, de acea m-am hotarat sa iau un cyclocross.

 

6 minutes ago, fizikant said:

 Da' ce roți a avut, de ATV?  Din groupset ai scăpat de cel mult 250g.

nu eu am spus asta :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.