Sign in to follow this  
freetools

Recomandare ciclocomputer

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand modelul asta, chiar daca s-ar putea sa trebuiasca sa maresti putin bugetul. Eu il am de aproximativ 2 ani si nu am avut probleme cu el pana acum. Are destul de multe functii si suportul pe ghidon zic eu ca e bine facut. Legat de autonomie, eu nu i-am schimbat pana acum bateriile (nici la la ciclocomputer si nici la senzorul de pe roata) in conditiile in care am facut aproape 2500 de km si o inregistrat cam 131 de ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oscilez intre https://www.decathlon.ro/contor-bc-916-ats-fara-fir--id_8386290.html

https://www.bikexpert.ro/accesorii/ciclocomputere/ciclocomputer-bbb-microboard-13-wireless-bcp-32w_2

 

as vrea bbb asta ca am un bbb si merge brici dar e prea vechi si are fir

 

Vreau unu la care sa ii setez ODO sa nu pierd km

La bbb imi convine sistemul de prindere in soclu si ca are buton pe fata

 

Ce nu imi place e afisajul ala cu puncte

 

La sigma imi place cum arata afisajul dar urasc sistemul ala de prindere prin rotire

 

Are cineva BBB ala? ce dimensiuni are? pare maricel si vreu unu mic

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Sigma poti sa setezi manual nr total de km, timpul total si caloriile, uită-te aici(pe la minutul 3:30). In rest, doar tu poți să îți dai seama care dintre cele două modele ți se potrivește cel mai bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat comanda la bbb că îmi convine sistemul de prindere , e solid 

Am avut un btwin cu prindere că sigma in soclu și cadea  din 5 in 5 metri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urmă nu poți generaliza, dacă sistemul respectiv nu era ok gandit/executat la B'twin nu înseamnă ca el in sine are vreo problemă. Legat de chestia, acum ceva vreme bicicleta o suferit o căzătură destul de serioasă și ca dovadă vitezometrul nu o zburat de acolo și se fixează in continuare la fel de bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am amintit de vremea cand tot schimbam pe ciclocomputere. 

Pana am luat Garmin Edge 520 cu senzori HR, cadenta, viteza.

De atunci, s-a asternut linistea.

Doar din cand in cand mai schimb bucata de harta a sistemului, dupa nevoi.

Edge 530 mi se pare ca este absolut perfect.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu le schimb des.

Asta pe care îl foloseam unu wireless de pe alixpress i s-a rupt butonul.

 

Și am pus unu pe fir și vreau neapărat wireless.

Eu le țin până se strica.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.Am avut un Sigma 14.16 cu fir ce indica si inclinatia printre altele ...La o ploaie marunta a capitulat.Ce imi sugerati la un buget 300-500 lei?Multumesc.Merita la momentul actual o Sigma Rox 7?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a sosit BBB ala

Voua cu ce intarziere va arata viteza?

Ciclocomputerul asta are nevoie de 7-8 secunde sa inceapa sa arate viteza

 

Mi se pare un pic cam mult sau ma insel?

La Sigma sau la alt producatori tot asa de "mult" timp e nevoie?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o problema.

Nu citeste viteza automat.

 

Il las sa intre in sleep sa afiseze numai ceasul si daca invart de roata nu vrea sa arate viteza automant

 

La descriere scrie Auto start / stop

 

O fi vreo smecherie ceva?

 

Ca sa arate viteza trebuie sa apas eu pe buton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate asa e modelul respectiv. La Sigma din momentul in care o sesizat ca magnetul de pe spita o trecut prin fata senzorului, incepe sa arate viteza. Daca te-ai oprit si nu sesizeaza nicio miscare timp de 10 minute parca, trece in modul sleep si arata doar ceasul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-l dau retur /garantie

 

Nu merge vad nici iluminatul

 

Iar auto startul merge cateodata

Am iesit azi dimineata nu a pornit deloc automat, m-am oprit in pipera cu niste treaba 30 minute a pornit automat.

 

Am luat pauza de un suc 20 minute iar nu a mai pornit.

 

Pe drum am mai testat am indepartat senzorul 30 minute si a pornit automant.

 

Acasa acum am verificat dupa cateva minute iar nu porneste automat.

 

Sper sa nu am probleme ca doar e nou

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar retur,n-are rost sa iti bati capu cu el.Am avut si eu astfel de problema.Cauti alt model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am luat direct din magazin.

De.abia marți au deschis

 

Sper sa nu am vreo surpriza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred că mai bine îi dai retur. De banii aia îți iei un Sigma și eu zic ca riscul sa se repete faze de genul asta e destul de mic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are pe post de ciclocomputer un telefon Android intr-un suport pe ghidon, poate să folosească. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc telefonul ocazional pentru navigare cu acest sistem de prindere si cu un suport de ghidon tip Garmin. Problema majora la telefon e ca se duce bateria rapid, nu m-ar tine o tura completa daca as tine ecranul aprins pe toata durata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plus fata de problema evocata de @Invitat special, care e principalul motiv pentru care telefoanele nu sunt un inlocuitor perfect pentru ciclocomputere (fie ele si cele fara GPS), se mai adauga:

- faptul ca nu il poti folosi pe ploaie (mai putin cele rezistente la apa, care reprezinta un mic procent din volumul de telefoane de pe piata, dar pana si alea vor face urat in momentul in care touchscreenul se umple de picaturi de ploaie)

- faptul ca in soare puternic se va supraincalzi, mai ales daca functioneaza cu ecranul aprins in continuu - asta va duce la scaderea duratei de viata a bateriei, pe langa faptul ca se va inchide din senin dupa ce depaseste o anumita temperatura

- faptul ca in soare puternic imaginile afisate pe ecran sunt cu greu vizibile (tehnologia ecranelor fiind cu totul alta fata de cea folosita la ciclocomputere / GPSuri, fie ele si color)

- touchscreenul e foarte greu spre imposibil de folosit in timp ce pedalezi pentru a naviga prin meniul aplicatiei pe care o folosesti (ceea ce nu e cazul cu un ciclocomputer / GPS cu butoane dedicate)

- in functie de aplicatie, daca hartile nu sunt disponibile offline, te poti trezi ca in zonele fara semnal 3G/4G aplicatia nu reuseste sa isi descarce harta din zona in care te afli la momentul respectiv la un nivel de detalii suficient

- daca telefonul nu are ANT+ (si putine telefoane au), ci doar BT, vei fi limitat cu privire la numarul si tipul de senzori pe care ii poti conecta la el (viteza, cadenta, puls, putere)

- in functie de sistemul de prindere pe ghidon, exista sanse non-neglijabile sa se desprinda si sa cada, mai ales pe off-road sau sosele proaste

 

In lipsa de altceva, un telefon e totusi mai bun decat nimic. Pe de alta parte, daca n-ai nevoie de telefon decat ca sa-ti inregistrezi turele (cum o face Strava de exemplu) si il tii in buzunar sau intr-o gentuta pe durata turei, isi va face treaba cu brio. Dar rolul principal al unui ciclocomputer, cu sau fara GPS, e sa-ti afiseze in timp real, in fata ochilor, o serie de valori relevante (viteza, distanta, cadenta, puls, altitudine, putere, panta, etc.) si, in cazul in care e capabil de asta, traseul GPS pe care il vei urma, respectiv un anumit soi de harti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this