Excalidoom

Bicicleta de oras pentru un om "Mic" de ~160Kg

Recommended Posts

Salut,

Dupa cum zice-n titlu, sunt interesat de o bicicleta pentru un "mic" butoi de 1.87 si 150-160Kg. Pana acu 5 ani am avut mereu o bicicleta si obisnuiam sa merge peste tot cu ea, deci nu sunt chiar incepator ( am avut pentru 10-15 ani bicicleta, obisnuiam sa merge pe munte).

Caut o bicicleta sa ma pot deplasa la munca prin Bucuresti, una care sa nu crape sub micutu de mine si care de preferat sa nu ma coste cat o masina ( bugetul e pe undeva la ~2000RON, pot sa mai pun daca merita). Nu mi-e frica sa fac pe mecanicul daca e nevoie, sunt obisnuit de la prima bicla care se strica destul de des pe munte.

Am incercat sa caut pe net ceva, dar nu am ajuns la nici o concluzie ( e greu sa gasesti biciclete de oameni mici, mai ales la noi in tara)

Salut! Nu știu dacă există vreun producător care să garanteze pentru greutăți ale ocupantului mai mari de 120 kg, dar ca idee generală aș recomanda o bicicletă cu cadru și furcă de oțel (deci fixă), cu roți de 26 inch și 36 de spițe.

Partea a doua e că nu știu dacă așa ceva există în limita de preț precizată de tine. Mai degrabă se poate face pe comandă, și ar costa (mult) mai scump...

@Excalidoom Salutare, sa nu te superi ca iti spun dar greutatea ta necesita atentie sporita.

Nu cred ca vei gasi o bicicleta care sa sustina actuala greutate. Sfatul meu ar fi sa mergi cat mai mult pe jos, in principiu cam oriunde, in masura in care dispui de timpul mare de deplasare. Gimnastica aerobica acvatica e de asemenea o solutie. In combinatie cu o dieta sa incerci sa ajungi la un 120kg si de acolo sunt cateva variante de biciclete.

Acum 5 ani cand mergeai pe bicicleta, ce greutate aveai?