Sign in to follow this  
dashTM

Achizitie On-line sau din magazin

Recommended Posts

Salutare,

Am 37 de ani si sunt un amator de ciclism.

Merg cu bicicleta saptamanal de prin 2014 cu precadere in final de saptamana cand pedalez in sezonul cald dimineata. De regula turele sunt de 75-90 km pe plat, eu locuind in Timisoara.

Mentionez ca am un hardtail de aprox 13 kg cu roti de 26 si cauciucuri slick care e depasita pentru astfel de ture, bicicleta este folosita si in timpul saptamanii prin oras in traficul binecunoscut.

Doresc sa-mi achizitionez o cursiera de aproximativ 1000 eur care sa imi dea un feeling superior bicicletei mele pt turele astea.

Am tot cercetat in special pe net si am gasit cateva variante de luat in calcul:

https://www.decathlon.ro/bicicleta-sosea-ultra-af-105--id_8529249.html

https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-izalco-race-6.9-784879

https://bikegeek.ro/cursiere/3172-bicicleta-felt-fr30-2019.html

Ca si variante "de vazut/testat" in magazin sunt vreo doua shop-uri in Timisoara unde as putea sa merg, la care se adauga si Van Rysel-ul de la Decathlon din link-ul de mai sus.

Din ce am vazut si citit la alte tipuri de bicilete si la alti oameni, stiu ca cel mai bine e sa o testezi inainte de a o cumpara, dar chiar si asa este posibil sa nu iti dai seama imediat daca geometria cadrului ti se potriveste decat dupa cateva zeci de km, in general bicicletele nu sunt foarte bine reglate in magazine si vanzatorii nu prea au rabdare sa te consilieze profesionist.

Voi ati cumparat on-line? Ce parere aveti de magazinele din tara sau din Timisoara? Ati fost nevoiti sa faceti retur? Bicicleta cumparata on-line a fost confortabila?

Multumesc,

Eu as lua pe a doua focusul ăla

Se găsește și pe la noi.

Daca nu îți este rușine ceri o reducere la ea, eu când mi-am luat prima bicicleta le-am zis că vreau reducere că nu le dau atâția bani cat cer.

2 magazine au acceptat sa de-a reducere.