Sign in to follow this  
Duno

Inlocuire caseta

Recommended Posts

Buna ziua, sunt incepator in mecanica de bicicleta si as dori sa schimb o caseta. As vrea sa stiu daca pot schimba o caseta Shimano 105 cu 10 viteze cu Dura ace cu 10 viteze. Trebuie sa schimb si foile si lantul? sau doar trebuie indexata ? Nu-mi dau seama ce ratie am pe 105 , deocamdata . As dori sa stiu , doar daca pot fi compatibile . Multumesc !

Cand aveti timp si disponobilitatea as dori sa am discutie cu dvs despre handmade bicycle. As dori sa incerc un proiect si am nevoie de cave ghidaj in directia asta. Din cate am vazut sunteti "doctorand " in constructia de biciclete, cel putin fata de mine. Multumesc si astept vesti.V-am trimis un mesaj si pe privat .Multumesc !

Edited by Traveller
Postul nu își avea rostul la Galeria cursierelor, l-am mutat aici

Eu nu ma pricep la mecanica dar pot sa iti spun ca mi s-a schimbat la service caseta 105 cu Ultegra, ambele de 10 viteze. Nu s-au schimbat nici lantul nici foile.

Nu am inteles exact daca vrei sa faci tu operatiunea.

Sunt compatibile, nu schimbi foile. Cel mult poate trebuie ajustată lungimea lantului. (In functie de diferentele dintre pinioanele extreme ale casetelor.)

Multumesc pentru raspunsuri, 

26 minutes ago, Invitat special said:

Eu nu ma pricep la mecanica dar pot sa iti spun ca mi s-a schimbat la service caseta 105 cu Ultegra, ambele de 10 viteze. Nu s-au schimbat nici lantul nici foile.

Nu am inteles exact daca vrei sa faci tu operatiunea.

Nu vreau sa fac eu operatiunea , nu am facut niciodata si nu stiu cum , o s apelez la un mecanic .

10 minutes ago, BodoC said:

Sunt compatibile, nu schimbi foile. Cel mult poate trebuie ajustată lungimea lantului. (In functie de diferentele dintre pinioanele extreme ale casetelor.)

Multumesc pentru raspuns.

Mi-ar palce sa gasesc pe cineva care sa ma invete sa fac asta , dar e foarte greu sa gasesti pe cineva care sa stea sa te ghideze.