Recommended Posts

Salut,

Sunt un incepator ce isi doreste a achizitiona o bicicleta mtb hardtail cu pretul undeva intre 2000-2700 RON, am 182 de cm inaltime, din calcule ar trebui sa ma orientez catre o bicicleta cu marimea de cadru L (47 cm) poate 48 maxim 50cm.

Sunt foarte constient ca in acest bugest o sa gasesc echipari entry level si nimic spectaculos, dar cum sunt la inceput de drum si mi as dori sa incep cu ceva cat mai ok si de acolo sa construiesc.

Mediul in care vreau sa folosesc bicicleta este oras, parc/padure teren accidentat plan.

Ma intereseaza foarte multe sa am o echipare (schimbator fata + spate, angrenaj) decenta, partea de sus din gama Shimano fie el Acera, Alivio sau Deore (entry level) apoi fix in aceasta ordine ma intereseaza franele + manete, cadru, anvelope, mansoanele si saua. De asemenea ma intereseaza cumva ca viitoarea bicicleta sa bifeze cat mai multe ok uri (best all rounder) vis a vis de pret-ul oferit de catre magazinul respectiv.

Din cauza unor pareri proprii, va rog frumos daca aveti sugestii de magazine de unde as putea sa achizitionez modele de bicicleta nu as dori sa achizitionez de la Bella Bike, Maros Bike si Decathlon.

Mai jos o sa postez cateva selectii gasite de mine:

https://www.coolbiketeam.ro/biciclete/mtb/SPS71030
https://www.kerobike.ro/bicicleta-kross-level-r4-l-black-white-orange-glossy-r17ke27218816.html
https://click4sport.ro/bicicleta-cross-fusion-man-29-negru-albastru-verde-500mm-crs17151-50
https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/devron-mtb-devron-riddle-m5-9-xl-540mm-verde-29-28639-28640-28641-28642-28643-28644-28645-28646-28647-28648-28649-28650-28652-28654-28655-28657-28659-28660-28662-28663-28665-28667.html
https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/bicicleta-mtb-devron-riddle-w3-9-negru-m-29-inch.html
https://sprint-bike.ro/shop/29/342111-bicicleta-sprint-apolon-pro-29-negru-grimatt-2020-440-mm-3800932097416.html

Astept feedback ul vostru si va multumesc frumos anticipat.