JimmyDanger

Koga Miyata în România

Recommended Posts

:D

la avionul ala de 2000 nici pene nu cred ca faci...totul e special si unicat?

nuuuu...sigur nu faci pene.cum naiba domnle sa nu faci pene ? ca cioburile taie orice cauciuc...fie el si de mercedes.... pretul reiese din piesele de buna calitate pe care nu le poti gasi la pomana. lucrul bun costa.

ce n-as da sa imi pot permite o bicla de touring ca asta.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koga Miyata se Incadreaza la clasa 'dinozauri',deci nu suporta comparatii de genul;

pai taiwanezul meu e mai cool domne'

e o bicla de 5 stele

Lulu a facut o comparatie tare [respect boshorogule:cool:]

Share this post


Link to post
Share on other sites

e buna bicla,cadru,furca speciale cu niste frane pe disc ar fi ceva deosebit. oricum se stie ca florescu baga preturi de :eek::eek: ! asa ca nu inteleg ce va mai mira,cred ca o sa-si spanzure vreun mosulica nostalgic pensia pe 5 ani pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark Beaumont, care a reusit cel mai rapid tur al planetei pe bicicleta (1500 de ore in sa pe durata a 195 de zile, 18400 mile parcurse, 1 milion 200 de calorii arse, 10 milioane de rotiri ale pedalei, 27 de milioane de pulsatii ale inimii), a realizat aceasta performanta pe o Koga Miyata. Puteti cauta povestea lui, produsa de BBC in 4 episoade: The Man Who Cycled Around the World

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasand la o parte gluma care am facut-o mai devreme (chiar am glumit cu DHS-ul) vreau sa recunosc ca este o bicicleta foarte practica, doar un pic daca s-ar mai lucra la aspect, in rest din cate m-am mai interesat, in domeniul ei e o bicicleta de 5 stele...si calitatea-i da si pretul destul de ridicat pentru buzunarul romanului de rand...dar pentru un cicloturist adevarat este un vis de bicicleta...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scriam zilele trecute ca visul meu de pensionar este sa ma plimb cu roti de 28" prin Bucuresti. Si prin lume. Dupa calatorii virtuale prin site-urile fabricantilor imi alesesem trei branduri olandeze: Batavus Gazelle si, daca m-ar tine puterile, Koga Miyata. Scump dar bun.

Dragilor, pretul lui assport este identic cu cel de pe site-ul fabricantului. Pretul fabricantului este cel corect pentru dotarile si cadrele din linia 2009. Si mai ales pentru grija cu care sunt fabricate - am aflat, de exemplu, ca Nissan Team concureaza pe mtb-uri Koga de serie. Scumpe dar castigatoare!

Acuma, asta cu "pentru romani sunt prea scumpe" nu este valabila decat pentru romanii pentru care intr-adevar sunt prea scumpe. Sofism. Pentru ei sunt scumpe si masinile adevarate, vilele, apartamentele de lux, excursiile exotice, croazierele etc. Pentru ei insa sunt scumpe si masinile mai potolite, de familie, apartamentele decente, excursiile de 3-4 stele. Le dau o veste proasta: sunt destui romani pentru care toate astea nu sunt "prea scumpe" si nu (neaparat) au furat. Vestea buna e ca si ei pot avea toate astea. Prin invatatura si prin munca. Criza sa nu fie...

Maine trec pe la asflorescu ca sa imi pipai bicicleta de pensionar. Adun bani de pe acum ca sa nu imi dau nu stiu cate pensii la batranete!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce nu o si cumperi ,ca tot o lauzi atit si ai banii necesari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le dau o veste proasta: sunt destui romani pentru care toate astea nu sunt "prea scumpe" si nu (neaparat) au furat. Vestea buna e ca si ei pot avea toate astea. Prin invatatura si prin munca.

adica "ai carte ai parte" :D:):):):):):) sotia mea prin invatatura si munca are salariul 820 de ron. adica vreo 200 de euro. si slava domnului a facut facultate, masterat si doctoratul il termina anul viitor. multa invatatura si multa munca.

he he. daca iti cumperi calul asta koga sa il stapanesti sanatos si sa ni-l arati si noua la o bere.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si in sac :D

Eu la doctorat nici macar nu ma gandesc, ca sa fii doctor intr-un domeniu ar trebui sa fii cu adevarat o somitate :)

Doar la noi tot poporul se infige la cate un doctorat, poate ia o marire salariala ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la subiect (nu mai comentez insinuarile lui @petcus) eu inca nu-mi dau seama de ce costa asa mult aceasta bicicleta . Atunci cind o vezi in realitate nu prea iti vine sa intinzi mina cu cei 2000 de eurei catre vinzator . Sa fie echiparea LX de vina ? Dar modelul acesta de LX-uri sunt chiar mai putin aspectuoase decit LX-urile de MTB , posibil egale din punct de vedere al calitatii .Iar seria LX nu e the top . Nu are elemente de carbon , titan sau alte aliaje sau metale scumpe . Frinele bune , dar nu de top . Aaa , stai ca m-am prins : cauciucurile dom'le . Astea dadeau pretul ala care mie mi se parea mare dar de fapt era mic . Si iata ce face marketingul cu omul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca daca ai face vreo 20.000 de km cu ea ti-ar deveni evident de ce are pretul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si in sac :)

Eu la doctorat nici macar nu ma gandesc, ca sa fii doctor intr-un domeniu ar trebui sa fii cu adevarat o somitate :)

Doar la noi tot poporul se infige la cate un doctorat, poate ia o marire salariala ...

aici e cu "dus intors" si se poate face afirmatia in functie de fiecare caz in parte.somitate sau nu a face un doctorat intr-un domeniu nu este o hotie sau o mizerie...ci dimpotriva un lucru de laudat.sau asteptam varsta de 90 de ani sa facem un doctorat :) mai bine spune : ti-ar placea calul ala de la koga sau nu ? ca ma enervez si fac doctorat in biciclete de turism :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rotax. Asta am si zis. Ca o sa-mi cumpar o olandeza. Cand ies la pensie. Daca ies cu economii mici imi iau Gazelle (cam grele). Daca ies cu economii mai mari imi iau Koga. Si as vrea sa traiesc intr-o tara mai biciclista. Alceva vroiam sa zic cu banii decat sa ma laud - bicicletele care costa mult nu sunt neaparat scumpe! Cu 'insinuarile', amuzante, dupa parerea mea, faceam apel la respect fata de un brand capitalist, deci cu succes nesubventionat, care dadea de mult faliment daca vindea lucruri 'scumpe' sau 'nejustificate'.

@han. Respect pentru studiile doamnei! Desi s-au mai asezat lucrurile, inca nu traim in tara in care stiinta e apreciata just. Toti prietenii mei cu doctorate sunt plecati 'afara'. Vorbeam insa de invatat sa faci ceva pe care oamenii sa fie nevoiti sa iti dea si bani, sa zicem, sa pui faianta, destui ca sa iti iei bicicleta visurilor, care, da, costa mult pentru majoritatea romanilor, sa zicem Cinelli si sa te duci cu ea prin Europa, sa zicem pana la Paris. Uite aici cazul:

http://www.ciclism.ro/forums/f8/anton-duma-fabulos-cicloturist-roman-3919/

P.S. Dau si doua beri daca-mi iese!

@Metall perfect de acord. @Trevizes aprope de acord. Pai, am citit in site la olandeji: cadrul e garantat pe viata - asta costa bani. Apoi 'hand build in Holland' - mai pui ceva. Si mai are rost sa comparam dotarile?

Nu am ajuns sa o vad pe a lui Florescu. Nu am timp sa va povestesc intalnirea mea hazlie de a anul trecut cu un posesor ilegal de Koga. Va spun doar poanta. Mi-a zis: "Mosule eu nu fur nimic peste 10 kile!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Metall perfect de acord cu cei 20k. Cel putin cadrul e acoperit de garantie. Cu doctoratul insa te risti daca generalizezi. Am 4 prieteni cu care ma mandresc. Au facut una dupa alta asa: facultate, masterat, doctorat, postdoctorat, angajare. Dupa cei inca 5 ani de carte, dupa facultate, toti 4 au devenit cadre universitare in SUA, Japonia, Franta si Anglia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trecand peste faptul ca multe puncte de vedere au pus pe seama glumelor, imi dau si eu cu parerea.

nu ma mira echiparea lx: cred ca este cea mai echilibrata si mai fiabila, iar cei ce-o folosesc spun ca diferenta dintre lx si xt/xtr este insesizabila. cu siguranta daca as avea bani de xtr as merge pe lx. v-brake-ul nu e pus intamplator: o frana pe disc necesita intretinere ori cum nu sunt frane care sa nu faca exceptie nu-ti permiti sa te opresti in somalia sa schimbi uleiul, iar daca ramai fara ce-ti trebe la ea ai pus-o... o alegere buna este si dinamul incorporat in butuc si multe altele. observ ca au optat pentru cateva piese din productie proprie si ca desi bicla are cadru de otel vine cu anvelope de 37: cam subtiri pentru gustul meu:p.

nu stiu daca am vazut/inteles bine :confused:, dar cadrul e facut din tevi columbus? daca da, eu zic ca-ar merita banii, deci nu i-as da pentru ca nu am de gand sa plec sa fac inconjurul lumii si fiindca eu "este" fan cube!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa-i, petcus, nu e bine sa generalizez, nici nu era in intentia mea sa generalizez, dar am vazut cum e sistemul - sau cel putin cum functiona acum aprox 8-9 ani, asa ca stiu cam cat de doctori sunt unii cu diplomele aferente.

Si eu am prieteni cu doctorat, dar nu ma mandresc cu ei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pina la urma se pare ca diferenta o face cadrul.

neatza buna :D

@bestia,diferente Intre LX XT si XTR sunt,mai mult decat insesizabile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

neatza buna ;)

@bestia,diferente Intre LX XT si XTR sunt,mai mult decat insesizabile ;)

diferentele mici sunt cele tehnice, dar cand stii ca ai xt in loc de lx pedalezi mai cu spor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta mai degraba i s-ar potrivi lui Mausica. Are nu mai putin de 5 suporti de bidon. Cum ar sta la pedala cu rezerva de 5 beri?

Fargo are 6 suporţi pentru bere,... pardon, bidoane de apă. Al şaselea se poate monta în locul unde este montată pompa din imagine. Dar până bei cele 6 beri pe marginea drumului tot trece cineva cu o pompă la el, aşa că nu are rost să te zgârceşti la o bere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai astept citeva raspunsuri de "experti in materie", specialisti in "dotari si cadre" etc. :rolleyes:; intre timp ma gindesc la un raspuns adecvat si documentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oferta scazuta de produse de calitate se datoreaza atat pietei (majoritatea cauta sa cumpere ieftin: "lasa ca daca se strica/sparge e ieftin si cumpar altul"), dar si riscului de-a ramane cu ele pe stoc in conditiile preturilor marisoare fata de restul produselor asemanatoare si-a celora care aplica strategia sus-amintita. ca si exemplu pot da perioada din decembrie 2008 pana in martie 2009 cand pur si simplu nici-un magazin nu avea schwalbe kojak sau camere de 26x 1,0-1,5 (nu vorbim aici de rubena, etc)

intr-un fel distribuitorii ar fi indreptatiti, dar la banii care se castiga de pe urma acestuia ar trebui sa fim si noi luati in seama.

deasemenea certific calitatea produselor mai scumpe, dar care-si merita banii (schwalbe:p) cu precizarea ca diferenta dintre un kojak si un cobra este resimtita fie de un ciclist pretentios si sensibil, fie de unul experimentat. dar din nou nu putem condamna gusturile: fiecare cu ce-i place.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.