florinleonte2002

Propuneri pentru culoare pe carosabil pentru biciclisti

Recommended Posts

este vorba de un mare FURT di care noi biciclistii avem de suferit

ps: umflatii aia care fura banii merg cu "gipanele" si ii doare'n cot de oameni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOCUL BICICLISTILOR ESTE PE CAROSABIL NU PE TROTUARE.

asa. sa fie printre masini! ce dreaq.

Alo. Limbajul. Nu de alta dar si eu sunt gras si stiu sa injur colorat!

deci aia 5 mil is PENTRU PISTE. Oare cat oxigen tre sa mai consumati sa intelegeti asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo de piste, exista si unele pe trotuar facute cu cap, de exemplu cea de la gradina botanica, utila mai ales cand urci de la podul cotroceni ... acum se fac niste reparatii la bordura si ... au uitat sa creeze si loc prin care sa urci pe trotuar ... ii doare pe mesterii astia in cot de biciclisti si parerile voastre, cum se vor face pistele tot asa in 2-3 ani se va alege praful de ele, asa ca nu va mai agitati ... ignorati-le. Grav nu e ca unii habar n-au cum e cu mersul pe bicicleta, suntem atit de putini si nesemnificativi, grav e ca unele asociatii si-au dat cu parerea in numele biciclistilor ca pistele ar trebui sa fie pe trotuar (in caz ca e adevarat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

"oamenii legii" ...

Îi știu... Când i-am întrebat acum câteva luni de ce nu se amendează între ei mi-au răspuns că suntem în Sectorul 5 și aici nu numai că nu se aplică nici un fel de amendă pentru parcare ilegală la ordinul primarului (care este), dar domnul primar a dat chiar un ordin direct să nu cumva să fie cineva amendat din cauza bicicliștilor. Și... nu glumeau oamenii ăia... chiar nu vei vedea prea multe amenzi pentru parcare ilegală în Sectorul lui Vanghelie care este

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din partea mea sa parcheze mereu pe pistele alea.Niciun om al legii nu m-a trimis vreodata sa merg pe pista de ciclisti si m-a lasat pe sosea.Nu cred ca sunt singurul caz.Asa ca nu vad de ce va aprindeti asa tare.Ati vrea sa nu mai parcheze pe ele dar si cand va prind pe sosea sa va trimita pe piste?:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din partea mea sa parcheze mereu pe pistele alea.Niciun om al legii nu m-a trimis vreodata sa merg pe pista de ciclisti si m-a lasat pe sosea.Nu cred ca sunt singurul caz.Asa ca nu vad de ce va aprindeti asa tare.Ati vrea sa nu mai parcheze pe ele dar si cand va prind pe sosea sa va trimita pe piste?:P

Știu și îți dau dreptate... dar... din punctul meu de vedere propriu și personal - oricât aș merge eu pe șosea zilnic în drumul meu spre și dinspre muncă, prefer pistele atunci când ies pe drum cu soția (care abia a învățat să meargă pe bicicletă anul trecut și nu are experiența suficientă pentru a o lăsa pe șosea) și mai ales atunci când am și copilul în spate, în scăunel. Apoi, sunt sigur că pistele, așa pe trotuar, asigură acel plus de încredere începătorilor și celor care nu au suficientă încredere în ei. Dar asta este o părere pur personală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zona aia e deosebit de nasoală pe direcţia spre Universitate. Pe singura bandă pe sens circulă doar autobuze şi troleibuze care sunt late şi o ocupă în întregime. În plus, aproape jumătate din drum este urcare, unde nu poţi să bagi viteză. A mers vreunul pe bucata de la McDonalds la Calea Victoriei cu coloana de maşini RATB claxonând în spate fiindcă nu aveau pe unde să depăşească ? Vă zic eu, e naşpa.

Însă pista respectivă e inutilizabilă chiar dacă n-ar fi plină de maşini parcate, din cauza bordurilor de neam prost pe care le cunoaşte oricine a trecut pe acolo. Metoda mea e să aştept în faţă la liceul Lazăr până se duc toate autobuzele şi se pune roşu pt. cei care vin dinspre Kogălniceanu, după care bag maximul de viteză de care sunt capabil până sus, sperând să nu mă prindă nimic din urmă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știu și îți dau dreptate... dar... din punctul meu de vedere propriu și personal - oricât aș merge eu pe șosea zilnic în drumul meu spre și dinspre muncă, prefer pistele atunci când ies pe drum cu soția( --------)acel plus de încredere începătorilor și celor care nu au suficientă încredere în ei. Dar asta este o părere pur personală.

alex, poate ca ai dreptate dar nu incerca sa ii convingi si pe alti acest lucru. mie personal nu imi convine sa merg cu 5 km pe ora si sa tot cobor de pe bicicleta. pentru ca asta inseamna "pissstele" pentru biciclisti(luati la cosor de primarie) in Bucuresti...si cred ca in toata tara. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

"...chiar imi permit sa merg cu ochii inchisi patru-cinci secunde, tin doar ghidonul drept. Sunt chiar fericit pe banda mea speciala lata de un metru si ceva de la marginea drumului. Destul de des circul cu viteza mare fara nicio grija ca dau peste vreo gropita sau denivelare. Niciun sofer nu indrazneste nici macar sa treaca cu putin peste dunga continua de separatie a pistei. Ba da, uite unul in fata care are tupeul sa mearga cu rotile din dreapta pe linia de separatie, trag mai tare si-l ajung la intersectie. Ma aplec in dreptul portierei din dreapta si-l apostrofez (cu superioritate) prin geam ca a incalcat regulamentul. Isi cere scuze. Le accept. De vreo cinci ani n-am mai vazut caini vagabonzi, chiar as vrea sa mai vad unul macar." In ce an sunt ? Ce cosmar frumos ! Paste Fericit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnul Ciombi, ce vis frumos.....Sa indraznim sa ne cerem drepturile poate candva vom avea ceva mai bun. In tarile cu benzi de bicicleta civilizate si practicabile lucrurile nu s-au facut singure. Nici la noi nu se vor face singure ... daca se vor face vreodata. Tine de noi, biciclistii sa facem ceva.

Paste fericit va doresc tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex, poate ca ai dreptate dar nu incerca sa ii convingi si pe alti acest lucru. mie personal nu imi convine sa merg cu 5 km pe ora si sa tot cobor de pe bicicleta. pentru ca asta inseamna "pissstele" pentru biciclisti(luati la cosor de primarie) in Bucuresti...si cred ca in toata tara. :))

Nu încerc să conving. Fiecare (îmi place mie să cred) este stăpân pe acțiunile propiriei persoane. Asta se întâmplă în orice țară latină și în special în România care continuă să fie în mare parte periferie a Istambulului.

Și azi mi s-a spus că sunt țăran, pentru că numai țăranii vin în minunatul bucurești (b- mic intenționat) călare pe biciclete. E a doua oară în ultimul an când mi se spune asta. Zilele trecute de la primărie s-a insinuat același lucru - că pe biciclete merg doar săracii de la periferie. Asta e concepția. Nu certându-ne între noi pe forumuri și pedalând la tastatură vom putea schimba ceva.

Vă doresc tuturor un Paște fericit, plin doar de evenimente plăcute... după care să lăsăm mai mult tastatura și să trecem la pedale ca să eliminăm ouăle și cozonacii:)

Edited by alex.burlacu
gramatica bat-o vina

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanatate si sarbatori cu bine! da-i in colo de "tarani"; ce urat suna acest termen cu caracter peiorativ. sa le dorim sa iasa din "periferia istambulului" sa mai vada si ei o capitala gen viena, poate le mai intra si lucruri bune in cap: de genul "domni" pe biciclete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca o sa-i vada cu biciclete deasupra capului pe mijlocul soselei...nici gand sa-si schimbe parerea :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-ar fi sa organizam o manifestare la care sa invitam pe toti cei care au avut ideea de a pune piste pe trotuare, pe cei care le-au aprobat, cei care le-au executat, sa vina alaturi de noi la o plimbare cu bicicleta. Anuntam pe toata lumea din timp, reclame pe toate caile, invitatii pe mail la toate primariile etc. Sunt curios, ar onora invitatia ?! In plus, ce concluzii vor trage ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar merita incercat, desi nu-mi fac prea mari iluzii cu privire la raspuns si participare :P

In acelasi timp ar trebui sa li se ofere si un termen de comparatie, respectiv o deplasare in limite legale (exceptand partea cu pistele) prin trafic.

Pe de alta parte, ma gandesc ca cel putin persoanele cu putere de decizie (judecand dupa decizie http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ) nu biciclesc mai mult decat duminica in parc sau ceva de gen, caz in care o deplasare intr-un regim eficient ar putea sa le depaseasca limitele.

L.E: De asemenea e posibil sa trebuiasca imprumutate niste biciclete pentru aia care n-au :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

După ce oficialii capitalei au susținut că bicicletele sunt pentru oamenii săraci de la periferie, nu prea mă aștept să abandoneze gipanele cu fotolii late ca să-și înfigă o șa de bicicletă în fund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In zilele noastre cand s-a inventat ziua ghidonului, ziua pedalei, ziua franelor de bicicleta si alte asemenea pretexte de biciclit, pretextul de a le demonstra ca au facut un cacat cu pistele alea mi se pare deosebit de important.

Ah, nu vor sa vina, nu-i nimic, incercam sa chemam si ceva presa cu ajutorul carora sa aratam cat de mult inseamna pentru ei subiectul asta dupa ce si-au facut portofelul gros in urma afacerii "Pistele de biciclete". Culmea e ca vor sa continue...

Sa vada si ei ce capcane de-a dreptul inimaginabile iti ofera grandioasele piste realizate cu multi banuti. Concluzia ar fi ca daca vin se fac de ras, daca nu vin tot se fac de ras !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am vrut sa nominalizez vreo astfel de manifestare care promoveaza un magazin de biciclete, un site, vanzari online, anumite marci etc pentru ca nu am vrut sa se simta cineva lezat. Oricum, este nevoie si de asa ceva.

Dar s-a uitat ce-i mai important : mersul pe bicicleta la munca, la piata, la doctor, la ture, toate astea in detrimentul masinii(ca doar asta ar fi scopul nu?)

Pentru asta e nevoie de infrastructura facuta cu cap nu cu coor ! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/cool.gif

Deci cine are o idee despre cum am putea sa-i punem pe "destepti" pe pistele facute de chiar de ei sau sa aratam ca nici macar nu vor sa le testeze ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideal ar fi ca demersul sa fie intreprins de o asociatie. Dar probabil nu de una implicata in "gandirea" pistelor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista si locuri in care benzile sunt bine realizate, sigure, suficient de late, asfaltul este bun. Acestea sunt de exemplu intre Pta Victoriei si Pta Presei Libere, intre Unirea si Pta Alba Iulia. Dar in marea lor majoritate sunt jaleee.

Zilele astea voi incerca sa organizez impreuna cu Ombun, o filmare pe aceste piste eventual cu titlul: "Asa da - Asa nu" in care sa prezentam obiectiv atat pistele pe care se poate merge cat si cele pe care nu se poate dar si locuri in care ele se pot realiza pe carosabil. Vom incerca sa utilizam aceste filmulete ca invitatie pentru realizatorii pistelor. Dupa parerea mea actiunea ar trebui sa se numeasca "Edilii pe piste"(poate aveti alte idei)

*** Cine doreste sa ne insoteasca la filmari poate sa o faca, inca nu s-a stabilit ziua dar comunicam pe forum.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pot sa va ajut la actiunea asta, vin si eu. Anuntati aici si daca programul imi permite si sunt in Bucuresti, vin.

Cand am inceput sa merg prin Bucuresti pe bicicleta, erau deja facute ceva benzi, dar un traseu pe care il fac pedaland lejer pe strada acum in 40 minute l-am facut mergand pe benzi in 1 ora jumate....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.