Sign in to follow this  
nauer172

Incepator - MTB - buget ~5000 lei

Recommended Posts

Salut,

Sunt incepator, nu stiu daca achizitia asta e ceva de impuls (nu stiu cat o sa merg cu ea) dar ma gandeam ca poate mai fac miscare cu ea.

----------

Imi puteti recomanda un MTB cu roti 29", eu am 1.90 (cred ca potrivit ar fi XL)? Cu putinii cu care am vorbit mi-au recomandat full-suspension, insa sunt foarte scumpe.

M-am documentat pe internet dar ca specitificatii tehnice sunt foarte multe, stiu doar ca shimano is the best (de cand sunt copil :)) ).

Thx,

Găsești o mulțime de topicuri despre achiziții, de asemenea dacă vii cu câteva oferte vei primi sfaturi pertinente. 

Mai întâi să știi cât o folosești și în ce mediu. 5000 nu e un buget mic și ar fi păcat să îi cheltuiești pe ceva ce nu vei folosi

aia cu shimano e ca xeroxu...

iti arat si componente shimano, de mai bine nu le ai, d-alea de 10lei schimbatorul: "full shimano" - nu e un criteriu.

ti-au recomandat full susp pentru ce? pentru mers la piata? cine ti-a spus asta sa-i dai peste bot din partea mea si sa puna ei diferenta de bani. ca sa iti explic: eu am la tara o bicla de hamaleala de 26 cu frane pe janta si fara suspensii - si ma distrez cu ea super! dar stiu ce fac, stiu sa ma dau cu bicla si urc dealuri! 

daca iti iei bicla doar sa te lauzi cu firma x sau y, mai bine nu iti lua, ca o sa stea degeaba.

decide-te unde vrei sa incerci si cat de dispus sa faci activitate: daca iesi in parc, iesi pe o poteca de munte/deal, nu ai antrenament si nici nu iti doresti sa castigi concursuri, alege orice gasesti sub bugetul asta, undeva orice peste 2500lei ar trebui sa faca treaba excelent pentru un incepator. 

mergi in magazine, vezi ce gasesti, ca optiuni de cascat gura pe internet sunt prea multe, iar in magazine sunt putine bicle.

Succes!

• Upvote 1