jalnicu

Titus bikes

Recommended Posts

As vrea parerea voastra despre bicicletele Titus ( Titus 09 Home ) , probabil unele din cele mai bune din state . Credeti ca s-ar vinde in Romania tinand cont ca preturile variaza intre 3000 si 9000 $ ?? E cineva interesat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt proprietar Titus de 2 ani de zile. Pe atunci, raportul calitate/pret pentru un Titus era imbatabil. Finisajul pentru cadrele care se mai fabrica in Tempe, AZ este exemplar, dar preturile sunt mult mai mari. Faptul ca fondatorul Titus Cycles, Chris Cocalis, a ales sa paraseasca compania si sa se concentreze asupra propriei marci si a unui alt tip de suspensie (de tip dual link) spune multe si despre orientarea comerciala actuala a companiei, dar si despre durata de viata a designului tip FSR.

FTM este un motolite cu tuburi hidroformate, dar mai scump. Oficial, este mai usor cu vreo 200g fata de versiunea precedenta. Fiecare poate decide daca aspectul nou si diferenta minima de greutate (afirmata) justifica diferenta de pret. Alta "inovatie" recenta este versiunea de carbon a cadrelor X/RacerX, care oficial este mai usoara decat cea de alu, dar in realitate, este mai grea!

In plus, cine e dispus sa dea "intre 3000 si 9000 $" pe o bicicleta daca nu are acces permanent la un serviciu de garantie oarecare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt proprietar Titus de 2 ani de zile. Pe atunci, raportul calitate/pret pentru un Titus era imbatabil. Finisajul pentru cadrele care se mai fabrica in Tempe, AZ este exemplar, dar preturile sunt mult mai mari. Faptul ca fondatorul Titus Cycles, Chris Cocalis, a ales sa paraseasca compania si sa se concentreze asupra propriei marci si a unui alt tip de suspensie (de tip dual link) spune multe si despre orientarea comerciala actuala a companiei, dar si despre durata de viata a designului tip FSR.

FTM este un motolite cu tuburi hidroformate, dar mai scump. Oficial, este mai usor cu vreo 200g fata de versiunea precedenta. Fiecare poate decide daca aspectul nou si diferenta minima de greutate (afirmata) justifica diferenta de pret. Alta "inovatie" recenta este versiunea de carbon a cadrelor X/RacerX, care oficial este mai usoara decat cea de alu, dar in realitate, este mai grea!

In plus, cine e dispus sa dea "intre 3000 si 9000 $" pe o bicicleta daca nu are acces permanent la un serviciu de garantie oarecare?

Din moment ce vor veni in Romania , automat va fi si un centru de service in Bucuresti . Eu eram curios sa vad cat de cunoscut e brandul in Romania , deoarece am constatat cu stupoare ca la noi in tara sunt cunoscute ca biciclete de top , anumite marci care in alte state sunt medii , ale caror nume nu vreau sa le repet :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defectele de fabricatie nu constau neaparat in fisuri.... pot fi defecte de material (cristalizari defectuase in zonele de sudura si nu numai) sau pur si simplu defecte de proiectare....

Rasunsul este DA cunosc mai multe cazuri de cadre cu defect care au cedat in perioada de garantie.:eek:

Si daca stau sa ma gandesc nu numai cadre... chiar si furci sau butuci...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt cunoscute ca biciclete de top , anumite marci care in alte state sunt medii , ale caror nume nu vreau sa le repet :P .

:confused: te referi la first-bike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:confused: te referi la first-bike?

FB-urile nu pot fi considerate de top nici char de catre un incepator intr-ale pedalatului. Iar in al doilea rand, nu cred ca sunt cunoscute in alte tari mai vestice (poate doar aici, peste granita, in bulgaria, moldova, ucraina ... cine stie?!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:confused: te referi la first-bike?

Nu .... ma refeream la Cube , Kona , Focus , Univega , Kelly`s , Trek , Magelan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kona alearga in campionatul mondial de cyc, Focus in Pro Tour , Cube in multe curse profi de mtb. Trek nu are nevoie de nicio prezentare cred :D Intr-adevar nu mi-ar placea un Madone 6.9 Pro :D Titus este o marca care produce doar produse de top(am putea sa comparam cu Lamborghini la masini) iar Kona, Cube , Focus sunt un banal VW care vine si in varianta de motor 1.2 pe Polo dar si in varianta W12 pe Phaeton sau Touareg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu .... ma refeream la Cube , Kona , Focus , Univega , Kelly`s , Trek , Magelan.

pe Focus s-a alergat si in Turul Californiei.

iar despre Trek... ce mai poti spune, devreme ce sunt bicicletele celor de la Astana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu in ce conditii poti spune ca un neamt ar considera cube hpt model mediocru... toate cele pe care le-ai enumerat tu fac modele entry, middle si top level. nu inseamna ca firma respectiva are produs mediocre, ci doar ca sunt diferite trepte de calitate, proportionale cu experienta rider-ului. cel putin eu asta cred...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca octav a spus exact ce gandeam eu cand am facut acea comparatie cu masini .

Voi imi spuneti de Kona, si celelalte ca participa la diferite curse .... La fel exista si la formula 1 , diferite echipe , toyota , renault , etc , iar apoi e mercedes si ferrari .... ferrari nu-mi pot permite , dar nici nu mi-as cumpara vreodata renault , chiar daca participa la formula 1 .

Oricum intreabarea era daca voi credeti ca s-ar vinde aceste biciclete in Romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer?!:P nu cred. nu doar din cauza preturilor ci si fiindca nu ai avea unde sa probezi un cadru de titan;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiindca nu ai avea unde sa probezi un cadru de titan;))

Corect, in Romania exista un singur glob de cristal de 38 de carate in care sa poata fi testat in mod corespunzator un cadru de titan pentru MTB, la Institutul Atomic din Smantenesti, insa iti trebuie autorizatie speciala de la SRI ca sa te dai cu bicla acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma abtin de la orice comentariu deplasat mai ales ca stimabilul de deasupra nu este afectat de criza si de teama ca i s-ar rupe cadrul de carbon a optat pentru un cadru de titan, de 3 ori mai scump, dar desigur mult mai sigur: ce te faci daca iti lasi bicla pe calea ferata?! doar nu ai vrea sa se indoaie cadru?:-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.