Recommended Posts

Buna ziua, sunt destul de nou in ceea ce priveste ciclismul si am dorit sa imi cumpar un ciclocomputer in special pentru navigare si viteza.

1. Problema 

Dupa ce m am informat putin despre variante , in functie de ce am nevoie si pret , am vazut ca :

- Variantele ieftine nu aveau navigare de nici un fel , exclus gps.

- Variantele mai scumpe (Garmin, Hammerhead,etc.) sunt prea scumpe pentru ce am nevoie , o simpla directie .

2. Sunt singurul cu problema asta?

Sunt curios daca mai sunt biciclisti (incepatori sau profesionisti) in situatia asta si ce probleme aveti voi cu ciclocomputer-ele de pe piata.

Deoarece eu am fost destul de ne-multumit de variantele de pe piata, si am vrut ceva mai costumizabil(ex: Imi place sa ascult muzica de pe telefon , si e un chin sa schimbi/selectezi melodia in timpul mersului).

Vreau sa aud cateva pareri si de la voi  si ce probleme aveti legat de asta .

3. De ce ma chinui sa intreb?

Am 19 ani si sunt pasionat de robotica, asa ca am luat cativa prieteni si ne am apucat sa vedem daca putem face si noi un ciclomotor si cat ar costa varianta asta. Pretul fiind mult mai acceptabil pentru ce aveam eu nevoie, am decis sa va intreb si pe voi daca sunteti interesati de un astfel de proiect open-source (Pentru cei nefamiliari cu termenul,asta inseamna ca tot ce inseamna design software, hardware si carcasa vor fi disponibile pentru toti gratis. Avand posibilitatea sa iti faci/costumizezi singur propriul ciclomotor). Am sa va las un formular de completat daca vreti sa ne ajutati mai departe, inca nu avem nici un fel de kickstarter pentru ca inca nu suntem siguri daca este nevoie de asa ceva , totusi daca sunteti interesati si vreti sa sustineti ideea gasiti datele mele de contact la sfarsitul formularului.

Formular: https://forms.gle/MHrzNLD3RRy7cPo87

Multumesc anticipat pentru timpul acordat si spor la pedalat!

Eu n-am înțeles, e vorba de ciclocomputer sau ciclomotor?

3 hours ago, mchereja said: