Recommended Posts

@@UrsP2Roti e printre primii membri ("fondatori", as zice :) ) ai forumului, nu cred ca trebuie sa va temeti in legatura cu seriozitatea lui.

Stiu ca participa la mai multe evenimente, ajuta cu organizarea, deci posibil sa fi fost ocupat.

Vad ca a intrat pe forum ultima data pe 25 august. Sper ca e in regula si pana la sfarsitul saptamanii asteia sa rezolvati.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand revine in tara si intra in retea...200 de apeluri, 300 de smsuri, pana la rotile de la masina, de la bicle...  :- #jk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred că onestitatea ursului pe două roți poate fi pusă la îndoială.

Se pot întâmpla cazuri extreme, poate s-a alăturat statului islamic etc.  :))

Dar cel mai probabil e în concediu, e totuși august, încă.

 

Duminică am dat comadă la bike24, azi am primit e-mail că îmi virează niște mărunțiș ca să verifice dacă e al meu cardul.

Eu ar trebui să le trimit e-mail și să le scriu câți bani am primit.

Pare foarte ciudat, aș fi preferat să folosească 3D Secure.

Speram să trimită azi comanda, dar încă nu am văzut nici un transfer în cont.

Sper că e transfer separat, dacă modifică suma încasată nu am cum să știu, nu am notat cât au rezervat.

Asta e procedura normală?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu vei folosi 3D secure la transfer, insa cel care va primi banii vrea doar sa stie ca sunt de la tine. E ca si la Paypal. Nu are nici o treaba cu 3D secure. In momentul cand faci transfer, o sa ajungi si acolo si sms sau ceva modalitate ai de confirmare plata.

 

Bike24 mai sunt uituci din fire, un telefon e indicat uneori, urgenteaza treburile. Pana nu iti face verificarea nu o sa iti trimita comanda, drept urmare presupun ca nu ti-au tras nici banii pentru comanda sau sunt on hold. 

 

N-am inteles insa ce ai vrut sa zici aici. "Sper că e transfer separat, dacă modifică suma încasată nu am cum să știu, nu am notat cât au rezervat."

 

Si da, asta e procedura normala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D secure are treabă, pentru asta a fost creat, ca să reducă șansele de fraudă.

Folosind 3D Secure pot fi (aproape) siguri că banii sunt de la posesorul cardului.

La partea cu transferul separat, banii pentru comandă apar la tranzacții în așteptare.

E normal, doar după ce ei trimit comanda se face tranzacția finală la cursul valutar al acelei zile.

Dacă îmi trimit banii separat e OK, o să apară tranzacție separată.

Dar dacă îmi returnează în contul tranzacției deja efectuate și banca doar reduce suma, eu nu o să observ.

La momentul tranzacției nu am fost prevăzător și nu am salvat datele tranzacției.

Nu cred că e o problemă, sunt convins că se rezolvă. Doar că nu am mai întâlnit așa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu ai înțeles ce am vrut sa spun și e nițel târziu de explicații. Ca idee, pe ei nu îi interesează ce sistem de plata folosești tu prin banca ta, pe ei îi interesează, ca și pe PayPal, să verifice după modalitatea lor de verificare. Că așa vor ei si considera ca e ok prin ceea ce fac, un sistem unic, având în vedere ca trimit în toată lumea.

Deci,repet, 3D secure nu contează in cazul acesta. Contează însă când realizezi tu plata prin sistemul tău de plăți, de fapt, al băncii, 3D secure asigurând protecția acestei tranzacții. E un serviciu pe care il primesti tu ca și client din partea băncii tale pentru tine ca sa iti efectuezi plățile tale.

Sper ca am explicat nițel mai bine ce am vrut sa spun.

A fost o tranzacție separată, parcă 0.07e.

sent from tapatalk

LE. Datele respective se afla în cont. Teoretic, chiar și cea mai proasta banca ar trebui sa iti dea ție, ca și client, lista de tranzacții pe o anumita perioada, fie online, fie fizic, la cerere, posibil gratis sau contra cost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am avut parte de verificarea asta din partea lor. Ati folosit adresa de livrare alta decat cea de domiciliu de pe CI sau cea de corespondenta cu banca (pot fi diferite)?

Parte de verificari am avut doar cand am folosit ca adresa de livrare altele decat cele doua, de exemplu cand am comandat la Decathlon UK ceva pe adresa cuiva din Londra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu dacă are vreo legătură, dar adresa a fost aceeasi. BH, de exemplu, iti cerea copie după CI și cc :) Asta a fost acum câțiva ani. între timp a apărut posibilitatea de a plăti si prin prin alte modalități, precum pp sau Amazon sau...

sent from tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit aceeași adresă, numele de pe card e același, nu mă cheamă Abdul, dar asta e prima comandă la ei.

Eu cred că au și ei treabă cu 3D Secure, sau banca cu care lucrează ei.

La plata către bike-discount sau bike-components îmi cere codul 3D Secure.

Vânzătorul trebuie să instaleze plug-in MPI pe serverul lor pentru a face tranzacții 3D Secure, așa zice Wikipedia:

 

merchant plug-in (MPI) is a software module designed to facilitate 3D-Secure verifications to help prevent credit card fraud.[1] The MPI identifies the account number and queries card issuer (VisaMasterCard, or JCB International) servers to determine if it is enrolled in a 3D-Secure program and returns the web site address of the issuer access control server (ACS) if it is found.[2] Merchants are responsible for installing an SSL/TLS MPI at their servers.[3]

 

Am Internet banking, nu e o problemă așa mare, dar trebuie să aștept să apară tranzacția, și nu mai apare.

Pentru cineva care nu are Internet banking poate fi frustrant să meargă la bancă pentru un extras de cont.

Scoți extrasul și vezi că nu e tranzacția, mergi și mâine, poate și poimâine. Aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt în domeniu, însă logica îmi spune astfel : tu realizezi o plata către o alta banca. Dacă banca ta are serviciul de plata 3D secure sau orice alta modalitate de protecție a plății în mediul online, cealaltă banca nu (cred ca) e obligata, prin soft, procedura, alte obligații inter bancare, să îl dețină. Cu alte cuvinte, ceea ce numești tu 3D secure are o alta treaba în realitate. Oricum, am dedus ca ai ing, idul ți-l știu, ip e ușor, restul e cancan. Ce ziceai ca dorești sa comanzi? :)) #jk

Dar dacă ți neapărat pot afla exact cu un call despre aceste procedee, însă nu asta era ideea topicului sau a discuției sau a problemei nerezolvate legate de comanda.

Suna la ei, ti-am mai spus. Dacă aștepți si te întrebi sau intrebi aici pe forum, nu cred ca o sa rezolve problema pe care o ai :)

sent from tapatalk

LE. Tranzacția poate dura câteva zile, 72 de ore de obicei. Pana la urma se face o plata dintr-o tara în alta, bănci diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de offtopic, dar dacă tot am început o treabă, să o și terminăm.

Pentru a funcționa sistemul 3D Secure, toți trebuie să fie înrolați în sistem: banca mea, banca lor (sau procesatorul de plăți, ex. PayU), emitentul cardului (Visa, MasterCard etc, de fapt ei sunt miezul) și sistemul POS al vânzătorului (cică e scump plugin-ul MPI).

Dar de la vânzător pornește cererea de verificare.

Nici Amazon nu folosea 3D Secure, nu știu dacă folosesc acum.

Motivul era că sunt mai multe șanse de a fi respinsă tranzacția (erori, parole uitate etc.) iar în țări bananiere probabil nu prea are nimeni.

Mă gândesc la țări gen India, cu o mulțime de potențiali clienți.

Azi am primit mărunțișul în cont, am trimis e-mail, sper să trimită pachetul  până nu se strică :)

Aș fi vrut să primesc pachetul vineri, dar nu mai e posibil. A draq de verificare :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am înțeles ce ai vrut sa zici.

Amazon nu cere 3D la cumpărare. Pot verifica, precum ti-am spus, însă nu are nici o relevanță asupra problemei, era offul tău, liniștea ta.

Important e ca ai aflat care e statusul. Ti-am zis ca se rezolva. Enjoy! :)

sent from tapatalk

@@adi.murariu Uneori se întâmplă. Alte ori nu. Fără 3D sau alte verificări. Poate e aleatoriu. Uneori e așa de simplu de zici ca ai lua cartofi din piață.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt la comanda de pe bike24 si nu am nicio veste de la urs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve Ciclisti 

 

M-am intors azi din Grecia, unde am fost la yachting prin Volos Skiatos Skopelos samd, uitati aici mai jos dovada:

https://www.facebook.com/constantino.costiurs/media_set?set=a.10207513581980795.1073741883.1326465879&type=3&pnref=story

Fiind proaspat abonat RCS am avut surpriza sa am 0 (zero) semnal toata calatoria, motiv pentru care nu am putut intra in contact cu civilizatia internetistica ca sa iau si va dau mai departe , un update, iertati-ma daca am cauzat un varf de ingrijjorare.  Norocul meu cu Trevizes, ca ne cunoastem de mult si i-am strecurat un mesaj.

Comanda, inca nu am ajuns in posesia ei, incep sa-i urmaresc pe astia de la bike24 sa vedem un E.T.A. a.s.a.p.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DHL l-a transferat la Posta sau la Cargus. Posta nu il are. Cargus il are dar nu m-a avizat nicicum. Am cerul livrarea asap. Au zis ca maine il livreaza.Deci maine 06.08.2016 se va livra in Maresal Averescu Colt cu Ion Mihalache (Turda). Incel mai bun caz. Daca va fi livrat spre seara, pot fi ridicate tot de acolo poimaine miercuri. Pentru variante alternative discutam la telefon. 0740927299 Costi Urs ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la Cargus sunt sub orice critica. Primesc numeroase colete zilnic la munca, dar pe asta nu reusesc sa mi-l livreze ... nu se stie din ce motive ...

 

si acum ii sun zilnic insa comanda figureaza 

 

" 

Destinatar negasit la domiciliu: Imposibil de avizat"
 
 
asta dupa ce scrie ca mi-a trimis SMS pe acelasi nr de tel care e si pe adresa de livrare si de pe care i-am si sunat sa fac reclamatie.
 
Adica daca a trimis deja SMS pe numarul meu, nu se explica de ce nu am absolut nici un apel avizare sms sau orice semn de incercare de livrare.
 
 
Dar eu sunt la munca zilnic, cum de sunt "negasit la domiciliu", si cum de sunt "imposibil de avizat"  
cand e telefonul deschis non stop si nu am nici o urma de apel sau sms asa cum au scris in status ?!?
 
 
Iar mi-au promis telefonic, si azi, ca maine se livreaza ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca cel mai probabil coletul este neridicat de mai bine de 2 saptamani (comanda s-a dat pe 17.08), e de inteles sa fie ceva incurcaturi. 

Desi ceilalti participanti la comanda nu au protestat in vreun fel, eu unul sunt dezamagit de modul in care ai procedat. Nu am sa intru in mai multe detalii, pentru ca nu e locul.

Sper totusi sa ti se livreze si sa fie totul in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai patit si eu ceva asemanator cu Cargus ... trebuie sa afli numarul celui care distribuie pachetele in ziua respectiva si sa-l bati la cap.

Altfel cine stie ce are respectivul in lista si pe unde umbla si suna si daca nu i se raspunde la interfon de exemplu, el isi vede de ruta mai departe

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am  sunat in disperare zilnic pe astia de la Cargus. Am facut si reclamatie. 

In extremis am cerut sa ma duc singur la depozit sa il ridic.

In final au zis ca l-au gasit si ca ma pot duce la depozit sa il ridic.

In Turnu Magurele that is ...

Acum plec acolo, probabil ca il iau intr-o ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la firmele private de curierat merita sa li se rupa mana pe care le-a fost lene sa o puna pe telefon ca sa se asigure ca ajunge coletul la tine si batuti cu ea pana isi cer scuze. Si de-ar fi doar in Romania si doar in cazuri izolate asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am luat.

 

Pentru cei anxiosi, produsele au venit spre livrare miercuri iar eu am revenit in tara luni. In 2-3 zile lucratoare nu iti returmeaza nimeni comanda inapoi in alta tara.

2 saptamani erau in alt film nu la noi ...

 

Apoi a urmat o saptamana in care i-am haituit sa imi livreze. in final am fost eu in Magurele sa le iau ca daca stateam dupa ei, inca mai asteptam mult si bine. Ca sa ne luam jucariile mai repede :)

 

Pentru ceilalti putem vorbi la telefon sa ne vedem sa luati produsele. 0740927299 Stau in zona Timpuri Noi - Nerva Traian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.