gibonu 6,807 Posted May 2 Sambata, 30.04.2022 Hai noroc la toata lumea. Comparativ cu anii trecuti, abia la finalul lui aprilie am apucat sa fac o plimabare mai lunga cu bicicleta. Ruina velodromului Dinamo. Vazut de peste drum de poarta de intrare in autobaza Floreasca. Cu metroul, de la Piata Victoriei pana la Dimitrie Leonida. IMGB tot acolo este, inca nu a inceput demolarea si construirea de locuinte, centre comerciale, mall-uri, etc. Ca vreun parc nu cred ca este in plan. Un pod rulant din fosta uzina. Daca nu ma insel, UMT = Uzina Mecanica Timisoara, care exista si azi. Trotuarul care merge pe langa fosta uzina spre iesirea din oras, ideal pentru bicicleta. Traversele noi pentru refacerea liniei de metrou dintre statia Berceni si noua statie Tudor Arghezi. 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 4 Sambata, 30.04.2022 - Partea a II-a Noua statie de metrou Tudor Arghezi incepe sa prinda contur. Locatia capatului dintre centura Bucuresti a viitoarei statii de metrou, si distanta de 700 m pana in centura, pe unde, teoretic, va trece si viitoare centura feroviara a Bucurestiului. Daca stie cineva care a fost logica amplasarii noii statii de metrou atat de departe de centura, il rog sa nu ezite. Peste drum de noua statie de metrou se constuieste un park and ride. Daca am inteles bine, capacitate totala va fi de 300 de locuri. Din cate stiu, un tren de metrou CAF [care circula pe M2] are o capacitate de 1200 calatori. Asadar, acel park and ride va putea deservi doar o patrime dintr-un tren de metrou [parca calculele se fac pe cel mai pesimist scenariu]. Iar freceventa trenurilor ajunge si la 4 minute in orele de varf din zilele lucratoare [cel putin asta spune Metrorex]. Centura feroviara a Bucurestiului. Spre Jilava si spre Popesti Leordeni. Una dintre macaralele care lucreaza la giratoriul suspendat de peste centura la iesirea spre Berceni. Contragreutatile, a cate 10 tone bucata [daca am inteles bine]. O senila vazuta mai de aproape. Si carligul. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,355 Posted May 5 On 02.05.2022 at 23:44, gibonu said: noua statie Tudor Arhezi. în urmă cu 10 ore, gibonu said: Noua statie de metrou Tudor Arhezi Nu-ți bate G pe tastatură? în urmă cu 10 ore, gibonu said: Daca stie cineva care a fost logica amplasarii noii statii de metrou atat de departe de centura, il rog sa nu ezite. Lungimea rampelor de coborîre ale noului pasaj peste centură plus evitarea aglomerației imediat după coborîrea de pe pasaj, cînd mulți ar fi încetinit pentru a se îndrepta către perimetrul de parcare? Dau cu presupusul. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 5 @Traveller Am corectat. Scuze pentru gresala si multumesc pentru atentionare. Pare logic de spui referitor la amplasarea statiei in raport cu rampele noului pasaj. Problema este ca noua statie a fost gandita in legatura cu traficul rutier si nu cu cel feroviar de pe viitoarea centura feroviara a Bucurestiului (care nu stiu daca va fi gata vreodata). Poate gresesc, insa parcarea de 300 de locuri pare infima comparativ cu capacitatea de transport a unui singur tren de metrou si frecventa lor orara. Din ce se vede azi pe harta, in spatele cimitirului Berceni 2 (spre Popesti - Leordeni) este doar teren agricol, adica loc suficient pentru o statie de metrou care sa fie in directa legatura cu centura feroviara. Si mai ieftin de expropriat, pentru ca nu exista constructii care sa fie demolate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 5 Sambata, 30.04.2022 - Partea a III-a Incepe sa prinda contur si giratoriul suspendat peste centura de la iesirea spre Berceni. Finalul rampei de acces dinspre Berceni. Structura metalica vazuta mai de aproape. Sustinere temporara. Inceputul rampei de acces dinspre Berceni. A0 prin Berceni nimic nou comparativ cu octombrie 2021. Pista de bicicleta care exista in toata comuna Berceni, cel putin pana la intersectia cu DC 83. DC 83, intre Berceni si Dobreni, este acceptabil. DJ 412 intre Dobreni si Campurelu. Prin Colibasi. Ecluza de la Falastoaca. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 9 Sambata, 30.04.2022 - Partea a IV-a Spre Giurgiu. Neajlovul, putin inainte de varsarea in Arges. Amonte si aval. O panta scurta. Dreapta, spre Comana. Stupina, cu albinele la treaba amplasata direct in lanul de rapita. DJ 411 este intr-o stare foarte buna, atat pe camp cat si prin padure. Pauza. 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 10 Sambata, 30.04.2022 - Partea a V-a Intrarea in Comana. Vechile sine ale caii ferate Bucuresti - Giurgiu pregatite sa plece la fier vechi. Pe aici pare ca va trece noua cale ferata, care va fi construita de la zero. Dupa pilonii deja forati [daca asta o fi denumirea tehnica corecta], pare ca se face treaba serioasa. Manastirea Comana. Interiorul nu l-am vizitat, pentru ca era un botez in desfasurare. Lacul Comana. Neajlovul, in aval de lacul Comana. Parcare publica, care nu poate fi utilizata in cazul previziunilor de ploaie. Dreapta, spre Gradistea. Lebada statuie n-am mai vazut pana acum. La cateva sute de metri de statuie, spre Calugareni, se afla debarcaderul Lebada. Unul dintre scopurile plimbarii a fost sa vorbesc cu cei de la debarcader, sa-i intreb daca ma pot lansa la apa cu caiacul meu. Oamenii mi-au spus ca da si ca ma costa 15 lei, inclusiv parcarea masinii in curtea lor. Rezonabil, sper sa-i vizitez cat mai curand. Tot de la debarcaderul Lebada se pot inchiria caiace. Insa n-am cerut detalii. 3 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,807 Posted May 15 Sambata, 30.04.2022 - Partea a VI-a DJ 412 A, spre Gradistea. Probabil viitori piloni ai noului pod feroviar de la Gradistea. Stie cineva ce sunt astea? Spre podul propri-zis nu am fost, deoarece se vedeau niste caini prin gramada de camioane de pe santier. Daca este cineva pasionat de echitatie, pare ca Regatul Cailor [din Adunatii Copaceni] arata bine. Marginea generoasa a lui DN5, inainte de intrarea in 1 Decembrie], pe unde se poate merge foarte bine cu bicicleta. In interiorul localitatii marginea de drum dispare. Insa reapare la iesirea din localitate, spre Jilava. Ideal af fi fost ca respectiva margine de drum sa fi fost curatata de acel pietris fin, pe care, in caz de manevre bruste cu bicicleta, te duci pe el ca pe gheata. Viitoarea A0 prinde contur, la iesirea din 1 Decembrie spre Jilava ca rezulat al colaborarii turco - romane. Sub viitoarea autostrada. Podul peste Sabar [inainte de intrarea in Jilava] are acum o extensie metalica, ideala pentru pietoni si biciclisti. Apoi, pana acasa, nimic deosebit. Totalul plimbarii. Cam asta a fost. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dan tm 110 Posted May 16 ,,L”-urile de beton se folosesc pentru peroane. Uite aici modul de asezare. https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.8880 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites