MALAGA SY

Alegerea marimii corecte pt cadrul de cursiera

Recommended Posts

Asa este am umerii lati de 44, pe un ghidon de 42 am mainile aduse din cot, cea ce pe cel de 44 nu, acolo e o prelungire naturala intre umar cot si palme ca sa zic asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma martea trecuta am facut pasul si am luat acel XL de la triban 540, in primii 50km facuti duminica, am observat ca este ok marimea, mai trebuie sa ma acomodez cu tipul asta de sa si sa o mai reglez putin, cred ca e o idee mai ridicata de varf seaua decat sunt eu obisnuit. In rest pot spune ca foaia de 52 e cam ce imi trebuia mie pe aici pe plat, fiind asa in acomodare nu am alergat foarte mult. Multumesc mult pentru ajutor in alegera marimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alexadi este o aplicație pentru telefon ”Saddle Adjust” cu care poți măsura unghiul șeii, poți face poze, iar aplicația salvează set-up-ul astfel încât dacă faci o modificare să știi de unde ai plecat. Poziția ideală ar fi undeva între 0 grade și -3 grade. Mult noroc la noua bicicletă!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/1/2018 at 2:39 PM, majikstone said:

OK, rectific, daca tin cont si de cuvetaria externa, obtin un stack de 637 mm si un reach de 379 mm, deci un raport stack/reach de 1.68.

 

Dupa ce mi-am schimbat acum cateva luni furca cu una de sosea (Columbus Minimal) si am mai ajustat putin pozitia ghidonului, m-am decis sa si masor cum trebuie stackul si reachul cadrului si al bicicletei actuale, pentru ca ceva nu mi se pare in regula la rezultatele oferite de calculatorul online.

 

Astfel, pe masurate, cadrul are un stack de 625 mm si un reach de 395 mm (fata de 607 mm si 379 mm cat erau rezultatele date de calculator). Raportul stack/reach e deci de 1.58 "pe masurate" si 1.60 conform calculatorului. Cu o pipa de 80 mm si -6°, respectiv 25 mm de spacere sub pipa, bicicleta are un stack de 682 mm si un reach de 445 mm. Chiar si cu o pozitie simtitor mai agresiva decat cea anterioara, valorile sunt tot simtitor mai relaxate decat ale unui cadru de endurance obisnuit, dar e posibil ca dupa inca un an de obisnuinta cu pozitia pe o bicicleta de sosea sa trec la o pipa de 90 mm si eventual sa mai reduc cu 5 mm inaltimea spacerelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.