Ares

Perlele "Antrenorului Federal" pe Eurosport!

Recommended Posts

Am vazut ca a aparut si aici petitia pentru reintoarcerea celor doi Radu. Nu sunt eu un mare fan al comentariului celor doi dar cel putin la comentariul lor nu am aruncat telecomanda pe jos si nici nu am pus televizorul pe mute.

Elucubratiile omului de la federatie sunt halucinante. Incep eu cu enumerarea celor pe care mi le amintesc.

1.In Paris Roubaix nu se folosesc cadre de carbon pentru ca sunt fragile si se rup

2.Foile pedaliere difera si nu o sa poti utiliza niciodata foaia de la un producator cu un grup de la alt producator(MICHE, FSA, FULCRUM sunteti niste idioti...produsele voastre sunt inutile). Sa nu mai vorbim de faptul ca majoritatea folosesc SRM-uri.

Astazi povestea despre unul care a trisat in turul romaniei ascuns in masina si scos de echipa in tunel si afirma sus si tare" In toate competitiile se intampla asa ceva":))

cred ca acest om face rau ciclismului. face rau pentru ca sunt multi oameni care nu se pricep si iau de bune idioteniile debitate de el.

Hai sa postam aici tampeniile debitate de individ si sa le combatem! Poate trimite cineva acest link si la Eurosport, sa il scoata pe incompetent din emisie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

as vrea sa le postez dar ma oboseste faptul sa stau sa ii ascult. dar te rog sa te sacrifici macar tu si sa le mai postezi.

Am plecat sa imi arunc furca de carbon.. Daca se rupe?!?!:((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de astazi cum baga o perla cum o postez aici! sa ramana pentru posteritate.:-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ares....nu le iau apararea comentatorilor....insa e foarte usor sa critici. Crezi ca ai putea comenta mai bine decat ei? Daca imi aduc aminte bine la fel erau criticati si cei doi radu si acum se face petitie online

Cat despre bicicletele din Paris Roubaix ...stiu ca Boonen in 2007 avea o bicicleta care nu avea cadru din carbon si era destul de grea....vreo 8200 grame.

Hai sa nu mai fim carcotasi, acum foarte multi pot face comparatia intre 2 stiluri putin diferite de a comenta. Se spunea ca Banciu si Naum nu pot comenta din simplul motiv ca nu stiu diferenta dintre ergopower si STI, iar acum faceti petitie ca ii vreti inapoi. Poate ca s-au saturat oamenii sa fie injurati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

insa e foarte usor sa critici. Crezi ca ai putea comenta mai bine decat ei?

nu trebuie neaparat sa stii sa faci un lucru pentru a critica pe altii. Tocmai din cauza faptului ca unii dintre noi nu suntem buni la ceva nu facem acel lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xqtr

Sti tu ceva dar trebuie sa sapi mai adanc.

Boonen a folosit in acel an un cadru de aluminiu pentru ca in 2007 echipa lui a schimbat producatorul de cadre (a trecut de pe Time pe Specialized).

Boonen a avut niste probleme cu spatele si avea nevoie de un cadru "custom" cu un top tube mai lung.

Cei de la Specialized au ales acea varianta de aluminiu pentru primavara lui 2007 pentru a ameliora durerile pe care le avea Boonen la spate.

A urmat trecerea pe Tarmac Sl facut custom.

Chiar si asa, daca admitem ca boonen a mers pe aluminiu. 99% din pluton a mers pe carbon. "Federalul" afirma ca nu se alearga cu biciclete de carbon in Paris Roubaix.

De rasul curcilor!

In legatura cu cei doi radu. La revedere! Mortii cu mortii vii cu vii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@animaloo - da aici ai perfecta dreptate....din pacate unii nu sunt in stare sa faca nimic altceva inafara de a critica:-q

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xqtr

Sti tu ceva dar trebuie sa sapi mai adanc.

Boonen a folosit in acel an un cadru de aluminiu pentru ca in 2007 echipa lui a schimbat producatorul de cadre (a trecut de pe Time pe Specialized).

Boonen a avut niste probleme cu spatele si avea nevoie de un cadru "custom" cu un top tube mai lung.

Cei de la Specialized au ales acea varianta de aluminiu pentru primavara lui 2007 pentru a ameliora durerile pe care le avea Boonen la spate.

A urmat trecerea pe Tarmac Sl facut custom.

Chiar si asa, daca admitem ca boonen a mers pe aluminiu. 99% din pluton a mers pe carbon. "Federalul" afirma ca nu se alearga cu biciclete de carbon in Paris Roubaix.

De rasul curcilor!

In legatura cu cei doi radu. La revedere! Mortii cu mortii vii cu vii!

Nu am nevoie sa sap mai adanc...sincer cred ca habar nu aveai... si dupa ce am scris eu postul te-ai uitat pe cyclingnews si ai citit povestea iar acum te dai mare cunoscator. Is satul de "cunoscatori":-q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca am citit pe cyclingnews. Ce legatura are asta cu faptul ca tu ai spus o poveste dar ai omis sa prezinti motivul pentru care a folosit un cadru de aluminiu?

Ti se pare ca ma dau mare cunoscator? Unde am afirmat eu asa ceva. Am spus doar ca trebuie sa te informezi inainte de a deschide gura. pe cat esti tu satul de cunoscatori pe atat sunt eu satul de papagali care vorbesc doar ca sa se auda.

Apropo...perla zilei:

"Ciclistii se alimenteaza pe plat pentru ca pe catarare din cauza efortului ei nu mai pot face acest lucru!"

Am si eu o intrebare? Un antrenor federal cu ce se ocupa?

daca antreneaza oameni atunci e naspa de tot.

Fratie...catarare de 23 de km fara alimentare e moarte! Nu vorbim aici numai de hidratare/vorbim de geluri, batoane...etc

Un ciclist trebuie sa manance tot timpul.

Oricum, astazi omul a cam tacut. jean a vorbit 80% din timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ares

Nu stiu cine esti. Vad ca esti inregistrat de curand si acest topic este singura ta contributie la acest forum.

Daca ai ceva de lamurit cu antrenorul federal te rog sa o faci pe alte cai, nu deschizand topice pe ciclism.ro.

Este foarte probabil sa fiu acuzat de cenzura dar consider ca atacurile la persoana nu isi au locul pe ciclism.ro

Topicul acesta este inchis din acest moment. Daca aveti ceva de spus o puteti face pe topicul Giro 2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.