mariuscbn

Malpraxis la service

Recommended Posts

"La Bebe" Dorobanti uffff

Am cumparat un Mali Viper la sfarsitul lunii februarie dupa 200km de mers numa prin Bukale a crapat furca Sunur XCM (jok fff mare peste 5mm) o duc la el ca cica are garantie!

Imi zice sa las bikla accolo sa dea furca jos s-o trimita in Ungaria (el avand furci la vanzare postate / sit la fel)

1= NU imi da un bon de service

2= NU imi cere un nr. de contact

3= NU imi scrie in Certificatul de Garantie

Dupa o saptamana il sun IO si imi zice sa-l sun iara peste alta saptamana.

Trec cele 2 saptamani si il sun iara si...SURPRIZA imi zice nonsalant ca citez:..."bai am si uitat de tine"

Am luat fok la tel si am inceput sa tip la el (i-am dus inca 3 clienti care si-au cumparat bikle de la el in valore de 2200E) mi-a inchis tel. hmmm

Ma urc in cotetul meu de masina si mac la EL la cascarabeta si incep sa tip iara ca isi bate jok de mine de 2 sapamani si ca vreau bicicleta adoua zii (bikla mea a stat la el de pe data de 28-04-2009 pan pa data de 13-05-2009) asa cum este!

Mac adoua zii iara SURPRIZA biklamea jegoasa plouata si desumflata, apare un pustan si imi zice: "gata v-a schimbat furk" (ii facusem un semn "M" ascuns sub furca si cu cheia de la masina am zgariat unpic bratul drept si ii pozasem seria) "dati-mi certificatul de garantie sa vva trec in iel" ma uit la furca si ii zica ca nu mi-a schibat nimik ca e tot furca mea aia veche !!!

Concluziile Va Rog sa le tregeti voi daca merita sa achizitionati ceva de "La bebe" asa cum se intituleaza EL!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns si eu pe acolo si cuvantul "malpraxis" e cum nu se poate mai potrivit. Aveam de uns butucii iar mecanicul, pe langa butuci, mi-a uns si discurile :-?. I-am zis sa mi le stearga cu alcool izopropilic ca sa nu contaminez placutele la care am primit un raspuns de genul: "ai numai alcool in cap". A luat o carpa d'aia imputita, neagra, cu unsoare pe ea si mi-a intins bine mersi vaselina pe discuri. Apoi a tinut motis sa imi faca si o demonstratie cum ca franele nu au nimic in felul urmator: a intors bicla cu rotile in sus, a invartit roata in gol si apoi a actionat frana. Nu stiam daca sa mor de ras sau sa ii dau cu levierul. Prin urmare, nu gasesc nici un motiv pentru care cineva ar mai calca pe la acest "BEBE".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, tu m-ai oprit Duminica trecuta in parcul IOR sa ma intrebi daca am joc in furca ?.

Eu mi-am luat acum ceva vreme de la BEBE un Cube. Nestiind ce sa verific la o bicicleta sa vad daca e reglata sau nu, am luat-o asa cum mi-au dat-o. Cand am iesit cu ea la plimbare a doua zi am observat ca roata fata este descentrata si pe oval si in lateral. Il sun si il intreb cand pot sa vin cu bicicleta sa mi-o repare, la care omul foarte hotarat imi raspunde " NU INTRA IN GARANTIE !!!!!!!! ". Nici macar nu pomenisem de asa ceva. Vroiam doar sa mi-o repare pentru ca daca ma apucam eu sa o centrez ....... :)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstef

Hmmm NU mai am ce zice..

Ne putem strage TOTI si sa-i facem si o plangere la O.P.C. comuna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstef

Hmmm NU mai am ce zice..

Ne putem strage TOTI si sa-i facem si o plangere la O.P.C. comuna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstef

Hmmm NU mai am ce zice..

Ne putem strage TOTI si sa-i facem si o plangere la O.P.C. comuna !

;) Nu cred ca poate fi regasit in registrul comertului. Practica meseria undergroud. Oricum, mesajul e clar: evitati pe cat posibil acest service din Dorobanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstef

Hmmm NU mai am ce zice..

Ne putem strage TOTI si sa-i facem si o plangere la O.P.C. comuna !

;) Nu cred ca poate fi regasit in registrul comertului. Practica meseria undergroud. Oricum, mesajul e clar: evitati pe cat posibil acest service din Dorobanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, tu m-ai oprit Duminica trecuta in parcul IOR sa ma intrebi daca am joc in furca ?.

Eu mi-am luat acum ceva vreme de la BEBE un Cube. Nestiind ce sa verific la o bicicleta sa vad daca e reglata sau nu, am luat-o asa cum mi-au dat-o. Cand am iesit cu ea la plimbare a doua zi am observat ca roata fata este descentrata si pe oval si in lateral. Il sun si il intreb cand pot sa vin cu bicicleta sa mi-o repare, la care omul foarte hotarat imi raspunde " NU INTRA IN GARANTIE !!!!!!!! ". Nici macar nu pomenisem de asa ceva. Vroiam doar sa mi-o repare pentru ca daca ma apucam eu sa o centrez ....... ;).

Iap EU sunt!!! vezi cu ce m-am confruntat io ?

Si vreau sa zic ca IO am fost mai mult decat Boier cu "bebe" (nu merita cu "B" mare)

si utitati-va cum se comporta cu clientii lui!

FUGITI DE bebe DIN DOROBANTI!!!

PS: Vezi Vstef pote ii facem o o Plangere Comuna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, tu m-ai oprit Duminica trecuta in parcul IOR sa ma intrebi daca am joc in furca ?.

Eu mi-am luat acum ceva vreme de la BEBE un Cube. Nestiind ce sa verific la o bicicleta sa vad daca e reglata sau nu, am luat-o asa cum mi-au dat-o. Cand am iesit cu ea la plimbare a doua zi am observat ca roata fata este descentrata si pe oval si in lateral. Il sun si il intreb cand pot sa vin cu bicicleta sa mi-o repare, la care omul foarte hotarat imi raspunde " NU INTRA IN GARANTIE !!!!!!!! ". Nici macar nu pomenisem de asa ceva. Vroiam doar sa mi-o repare pentru ca daca ma apucam eu sa o centrez ....... ;).

Iap EU sunt!!! vezi cu ce m-am confruntat io ?

Si vreau sa zic ca IO am fost mai mult decat Boier cu "bebe" (nu merita cu "B" mare)

si utitati-va cum se comporta cu clientii lui!

FUGITI DE bebe DIN DOROBANTI!!!

PS: Vezi Vstef pote ii facem o o Plangere Comuna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Nu cred ca poate fi regasit in registrul comertului. Practica meseria undergroud. Oricum, mesajul e clar: evitati pe cat posibil acest service din Dorobanti.

Daca iti iei Bikla cat de cat iefina (medie) asta NU insemna ca NU are GARANTIE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Nu cred ca poate fi regasit in registrul comertului. Practica meseria undergroud. Oricum, mesajul e clar: evitati pe cat posibil acest service din Dorobanti.

Daca iti iei Bikla cat de cat iefina (medie) asta NU insemna ca NU are GARANTIE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iei Bikla cat de cat iefina (medie) asta NU insemna ca NU are GARANTIE!!!

Teoretic da. Eu nu am vazut casa de marcat printre piulitele alea ale lui. Imi amintesc ca tot atunci venise un client sa ceara ceva pentru oras. Iar Bebe i-a recomandat un full suspension ca sa mearga comod peste borduri ;). Tot la el am auzit si ca un single speed este o tampenie :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iei Bikla cat de cat iefina (medie) asta NU insemna ca NU are GARANTIE!!!

Teoretic da. Eu nu am vazut casa de marcat printre piulitele alea ale lui. Imi amintesc ca tot atunci venise un client sa ceara ceva pentru oras. Iar Bebe i-a recomandat un full suspension ca sa mearga comod peste borduri ;). Tot la el am auzit si ca un single speed este o tampenie :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casa de marcat are pentru ca mi-a dat bon la cumpararea bicicletei. Dar cand am fost cu roata sa mi-o centreze, ia spus baiatului de acolo sa imi ia 20ron. Oha bon. Desii baietii care lucreaza acolo sunt super de treaba nu cred ca o sa mai calc pe la el. Ca prima dovada a fost faptul ca pe prietena am fortat-o sa isi cumpere bicicleta de la Ion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casa de marcat are pentru ca mi-a dat bon la cumpararea bicicletei. Dar cand am fost cu roata sa mi-o centreze, ia spus baiatului de acolo sa imi ia 20ron. Oha bon. Desii baietii care lucreaza acolo sunt super de treaba nu cred ca o sa mai calc pe la el. Ca prima dovada a fost faptul ca pe prietena am fortat-o sa isi cumpere bicicleta de la Ion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idiotenie! Are casa de marcat da Facturi... cum zicei Tu oha... Tre sa-l invatam minte cumva sa RESPECTE CLIENTUL ca atare ca dupa urma nostra traieste si are Cotetu ala de Baraca! Si Legile Romanesti!

Cher Io i-am zis "Respecta ca sa fii Respectat..., Daca esti zdrenta cu oamenii sunt si ei cu tine" scutze MAXIME de limbajul acesta / acest forum ca NU face activitatea si NU isi are locul aici , dar vroiam sa fiu cat mai explicit si concret!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idiotenie! Are casa de marcat da Facturi... cum zicei Tu oha... Tre sa-l invatam minte cumva sa RESPECTE CLIENTUL ca atare ca dupa urma nostra traieste si are Cotetu ala de Baraca! Si Legile Romanesti!

Cher Io i-am zis "Respecta ca sa fii Respectat..., Daca esti zdrenta cu oamenii sunt si ei cu tine" scutze MAXIME de limbajul acesta / acest forum ca NU face activitatea si NU isi are locul aici , dar vroiam sa fiu cat mai explicit si concret!

Share this post


Link to post
Share on other sites

puteti oricand sa faceti reclamatie la opc, si e suficient o singura persoana.

mie la SportBikeCenter (1 mai) mi-a dat bon inclusiv la manopera; la fel si la Surmount (sala palatului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

puteti oricand sa faceti reclamatie la opc, si e suficient o singura persoana.

mie la SportBikeCenter (1 mai) mi-a dat bon inclusiv la manopera; la fel si la Surmount (sala palatului)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest am44

bun, forum-ul este deschis, deci pot exprima o parere "pro" bebe...eu de la el mi-am luat bicicleta, la el fac reglajele si trec cam odata la doua saptamani ca nu prea am mila de ea, de la el imi cumpar in general accesoriile si consumabilele (mansoane, camere, maruntisuri, etc.), intotdeauna omul m-a servit prompt, bine si repede...este adevarat ca inca nu am mers la el cu probleme de garantie, in cele doua luni de cand am bicicleta. un baiat deosebit este si razvan, din staff-ul lui (el e mecanicul meu).

uitasem: am primit factura si chitanta cand am luat bike-ul...nu am primit insa mereu bon pentru celelalte lucruri luate, sau manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest am44

bun, forum-ul este deschis, deci pot exprima o parere "pro" bebe...eu de la el mi-am luat bicicleta, la el fac reglajele si trec cam odata la doua saptamani ca nu prea am mila de ea, de la el imi cumpar in general accesoriile si consumabilele (mansoane, camere, maruntisuri, etc.), intotdeauna omul m-a servit prompt, bine si repede...este adevarat ca inca nu am mers la el cu probleme de garantie, in cele doua luni de cand am bicicleta. un baiat deosebit este si razvan, din staff-ul lui (el e mecanicul meu).

uitasem: am primit factura si chitanta cand am luat bike-ul...nu am primit insa mereu bon pentru celelalte lucruri luate, sau manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebe a fost intotdeauna un repezit, depinde mult de firea lui cum il judeca clientii. In 2007 am luat Magellan de la el pe care acum l-am vandut. Mi-a adus marimea pe care am cerut-o, nuanta de culoare pe care am vrut-o, o singura data am vorbit cu el, nu mi-a luat nici un avans si mi-a adus-o. Si el a fost odata un pic curios de ce ma intereseaza un ss, in rest mi-a dat mereu sfaturi si recomandari competente, decente.

Acum sa ne intoarcem la ce inseamna o garantie. O garantie se da de catre producator nu de furnizor. Ea se acorda numai cumparatorului oficial si nu este transmisibila. Producatori acorda garantii prin acei dealeri autorizati care au si service autorizat. Nu e vorba de cine aduce produsul X, asta poate oricine acum in Uniunea Europeana, e vorba si de licenta de service autorizat.

Concret, avem o piesa are defect de fabricatie. Se merge la service autorizat si se constata acest lucru, sa zicem ca Bebe este acest gen de service&dealer autorizat. El are calitatea si competenta sa faca aceasta diagnosticare. Pasul 2, piesa trebuie inlocuita. Bebe poate sa aiba sau nu piesa pe stoc, dar chiar si daca e de la acelasi furnizor, asta e pe alta gestiune, ca el sa ia aceea piesa si sa ti-o puna tie trebuie sa aiba intai un "claim" aprobat tot de producator, in virtutea careia emite factura catre producator si asteapta plata acestuia. Dar de regula un producator serios nu e interesat de aceasta solutie. El are de la alt furnizor de piese un lot asupra caruia va face o statistica de calitate si are nevoie de piesa cu defect. Asa ca Bebe, trebuie sa ceara intai de la producator piesa pe comanda si sa te cheme in service cand ajunge de la producator la el ca sa ti-o schimbe. Apoi ia piesa defecta si o trimite la producator. Garantie insa nu inseamna intotdeauna inlocuirea piesei. Daca aceasta poate fi reparata in service, reparatia este gratuita. Stiu pe cineva care a luat un mp3 player si a stat luni de zile pe drumuri service-acasa-service-opc si tot asa, dar nu i l-au schimbat deloc.

Nu am retinut ce bicicleta este, ce producator, si cat este Bebe in realitate in situatia descrisa de mine mai sus. Principiile sunt cam aceleasi la toti dealerii seriosi: surmont (trek) douaroti (kellys), univega (sportbikecenter-amicii) etc.

Si eu am trecut printr-o astfel de proces de garantie cu un angrenaj FSA. Am luat de la marosbike din cluj prin posta, m-au trimis in Bucuresti DOAR la service-ul lor autorizat din Bucuresti, bikexcs.ro au constatat defect, au cerut la cluj, cei de la cluj au cerut din Germania, a venit piesa dupa 3 saptamini la Bucuresti, mi-au schimbat-o. Asa ca multi de "+" pentru Focus-Marossport-Bikexcs. Asa ca daca vreti "garantie" orientati-va spre producatori seriosi si dealeri de incredere, e un banutz mai mult dar merita. Iar un astfel de dealer autorizat va aduce in timp si acele modele de bicicleta care nu numai se vand pe piata respectiva, dar nici nu produc batai de cap datorita problemelor care apar in timpul garantiei a anumite modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebe a fost intotdeauna un repezit, depinde mult de firea lui cum il judeca clientii. In 2007 am luat Magellan de la el pe care acum l-am vandut. Mi-a adus marimea pe care am cerut-o, nuanta de culoare pe care am vrut-o, o singura data am vorbit cu el, nu mi-a luat nici un avans si mi-a adus-o. Si el a fost odata un pic curios de ce ma intereseaza un ss, in rest mi-a dat mereu sfaturi si recomandari competente, decente.

Acum sa ne intoarcem la ce inseamna o garantie. O garantie se da de catre producator nu de furnizor. Ea se acorda numai cumparatorului oficial si nu este transmisibila. Producatori acorda garantii prin acei dealeri autorizati care au si service autorizat. Nu e vorba de cine aduce produsul X, asta poate oricine acum in Uniunea Europeana, e vorba si de licenta de service autorizat.

Concret, avem o piesa are defect de fabricatie. Se merge la service autorizat si se constata acest lucru, sa zicem ca Bebe este acest gen de service&dealer autorizat. El are calitatea si competenta sa faca aceasta diagnosticare. Pasul 2, piesa trebuie inlocuita. Bebe poate sa aiba sau nu piesa pe stoc, dar chiar si daca e de la acelasi furnizor, asta e pe alta gestiune, ca el sa ia aceea piesa si sa ti-o puna tie trebuie sa aiba intai un "claim" aprobat tot de producator, in virtutea careia emite factura catre producator si asteapta plata acestuia. Dar de regula un producator serios nu e interesat de aceasta solutie. El are de la alt furnizor de piese un lot asupra caruia va face o statistica de calitate si are nevoie de piesa cu defect. Asa ca Bebe, trebuie sa ceara intai de la producator piesa pe comanda si sa te cheme in service cand ajunge de la producator la el ca sa ti-o schimbe. Apoi ia piesa defecta si o trimite la producator. Garantie insa nu inseamna intotdeauna inlocuirea piesei. Daca aceasta poate fi reparata in service, reparatia este gratuita. Stiu pe cineva care a luat un mp3 player si a stat luni de zile pe drumuri service-acasa-service-opc si tot asa, dar nu i l-au schimbat deloc.

Nu am retinut ce bicicleta este, ce producator, si cat este Bebe in realitate in situatia descrisa de mine mai sus. Principiile sunt cam aceleasi la toti dealerii seriosi: surmont (trek) douaroti (kellys), univega (sportbikecenter-amicii) etc.

Si eu am trecut printr-o astfel de proces de garantie cu un angrenaj FSA. Am luat de la marosbike din cluj prin posta, m-au trimis in Bucuresti DOAR la service-ul lor autorizat din Bucuresti, bikexcs.ro au constatat defect, au cerut la cluj, cei de la cluj au cerut din Germania, a venit piesa dupa 3 saptamini la Bucuresti, mi-au schimbat-o. Asa ca multi de "+" pentru Focus-Marossport-Bikexcs. Asa ca daca vreti "garantie" orientati-va spre producatori seriosi si dealeri de incredere, e un banutz mai mult dar merita. Iar un astfel de dealer autorizat va aduce in timp si acele modele de bicicleta care nu numai se vand pe piata respectiva, dar nici nu produc batai de cap datorita problemelor care apar in timpul garantiei a anumite modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun, forum-ul este deschis, deci pot exprima o parere "pro" bebe...eu de la el mi-am luat bicicleta, la el fac reglajele si trec cam odata la doua saptamani ca nu prea am mila de ea, de la el imi cumpar in general accesoriile si consumabilele (mansoane, camere, maruntisuri, etc.), intotdeauna omul m-a servit prompt, bine si repede...este adevarat ca inca nu am mers la el cu probleme de garantie, in cele doua luni de cand am bicicleta. un baiat deosebit este si razvan, din staff-ul lui (el e mecanicul meu).

uitasem: am primit factura si chitanta cand am luat bike-ul...nu am primit insa mereu bon pentru celelalte lucruri luate, sau manopera.

Are un Staff bun , mai ales baietzasu ala mic si Vali dar "Patronul" El este un om fara scrupule si fara caracter care te porta / drumuri!

Cand ai lovelele in buzunar si vrei sa iti cumperi o bikla de la el sta si 3-4 ore cu tine are rabdare si vorbeste de iti crapa capu , pana ti ia din buzunar, dupa aia Hai sa ne batem jok de prost !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun, forum-ul este deschis, deci pot exprima o parere "pro" bebe...eu de la el mi-am luat bicicleta, la el fac reglajele si trec cam odata la doua saptamani ca nu prea am mila de ea, de la el imi cumpar in general accesoriile si consumabilele (mansoane, camere, maruntisuri, etc.), intotdeauna omul m-a servit prompt, bine si repede...este adevarat ca inca nu am mers la el cu probleme de garantie, in cele doua luni de cand am bicicleta. un baiat deosebit este si razvan, din staff-ul lui (el e mecanicul meu).

uitasem: am primit factura si chitanta cand am luat bike-ul...nu am primit insa mereu bon pentru celelalte lucruri luate, sau manopera.

Are un Staff bun , mai ales baietzasu ala mic si Vali dar "Patronul" El este un om fara scrupule si fara caracter care te porta / drumuri!

Cand ai lovelele in buzunar si vrei sa iti cumperi o bikla de la el sta si 3-4 ore cu tine are rabdare si vorbeste de iti crapa capu , pana ti ia din buzunar, dupa aia Hai sa ne batem jok de prost !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.