rans

Experiente cu service si magazine din Bucuresti

Recommended Posts

bine daca ai impresia ca din partea lor se justifica asemenea comportament

Ziceam că nu se justifică asemenea comportament, din partea ta, client. Zici că e divertisment, adică bagi zânzanie ca să te distrezi ? oamenii răi ar spune că intențiile tale nu-s tocma' ortodoxe.

 

Sunt clientul celor de la Bicishop, cum sunt și clientul altor magazine. Cu excepția unei "sincope de comunicare" în cazul unei garanții, când pisica era mai mult la importator decât la ei, relația mea cu ei a fost amiabilă, poate pentru că eu am vorbit frumos cu ei.

 

Da, și eu am inpresia că lui Cristi ( patronul ) i-ar prinde bine să fie mai zen dar sunt corecți și asta mă va face să trec și mai departe pe la ei prin magazin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziceam că nu se justifică asemenea comportament, din partea ta, client. Zici că e divertisment, adică bagi zânzanie ca să te distrezi ? oamenii răi ar spune că intențiile tale nu-s tocma' ortodoxe.

 

E divertisment adica nu ma astept sa obtin nimic, stiu ca nu are nici efect educativ... vreau doar sa vad pana unde ajunge nesimtirea. Nici nu intentionam sa spun nimic daca nu incepea nea omu' cu ideile lui fixe. Am fost jignit la faza cu socurile abandonate in service, asa ca am preferat sa raspund cu aceeasi moneda. 

 

Nu cred ca esti tu persoana care sa-si permita sa judece comportamentul meu. Ne cunoastem de undeva? Impresia mea e ca nu esti deloc obiectiv. Nu esti un simplu client bicishop, te cunosti cu omul "on a first name basis".

 

Deci mai bine abtine-te, eu am o problema cu firma bicishop, daca prietenul tau, care ma trateaza in continuare cu indiferenta si aroganta, are ceva frustrari cu privire la concurenta, piata, clienti etc ar trebui sa-l sfatuiesti sa se racoreasca in privat. Uita-te pe mtbr sa vezi cum se vorbeste cu clientul, chiar si cel care se plange pe nedrept. La cea mai mica urma de lipsa de respect esti desfiintat. Daca o sa inteleaga asta acum sau mai tarziu, problema lui... in ambele cazuri el va trebui sa suporte consecintele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne cunoastem de undeva?
  Nu, și nici nu țin să ne cunoaștem.

Dacă te distrează să-ți speli rufele în public atunci accepți că te judecă lumea, așa pe baza celor scrise pe forum.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bine sa activam optiunea "LE" sau sa precizam daca modificam mesaje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

Dacă te distrează să-ți speli rufele în public atunci accepți că te judecă lumea, așa pe baza celor scrise pe forum.

 

 

Da dar cu argumente... ce nu e justificat si de ce... daca vrei neaparat sa emiti judecati de valoare, ca sa stim si noi pe ce  logica iti bazezi judecata.

Ar fi bine sa activam optiunea "LE" sau sa precizam daca modificam mesaje....

 

posturile consecutive sunt comasate automat

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu esti un simplu client bicishop, te cunosti cu omul "on a first name basis".

 

 

Da dar cu argumente...

Chiar nu mă cunosc cu ei  în afara magazinului, a relației client-vânzător, numele le știu in urma interacțiunii cu ei, ca simplu client. Faptul că am făcut referire la el cu prenumele lui nu e neapărat un semn de prietenie, e doar o obișnuință de a spune oamenilor  și lucrurilor  pe nume.

 

Consider că am botu' destul la trolling așa că participarea mea la flamingul ăsta se opreste aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci toate bune si frumoase doar atat timp cat opiniile nu trebuie argumentate... 

 

 

 

 

backpedal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tind sa cred ca NU, adica NU e autorizat/imputernicit bicishop de catre FOX sa faca service la produsele lor. Mai degraba tind sa cred ca are autorizatie de la importatorul romeurotrade sa faca lucrurile astea+autorizatie pentru activitatea de comercializare a produselor fabricate de aceasta marca/brand/companie.

 

Păi atunci e reprezentanță/service Romeurotrade, nu Fox, și nu ar trebui să aibă dreptul să folosească numele brandului în acest mod. Calitatea de reprezentanță/punct de service este acordată direct de producător și are ca scop niște prestări de servicii. Lanțul de aprovizionare pentru comerț este cu totul altă mâncare de pește decât lanțul de aprovizionare cu componente pentru service. De-asta cele două activități pot fi complet distincte - de exemplu poți să-ți iei un TV LG din Cora dar care nu este reprezentanță de service, și poți apela la service-ul LG de pe Ștefan cel Mare care nu face și vânzare de produse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg ardoarea cu care unii apara magazinele incriminate.

 

Faptul ca ei se trag de sireturi cu patronul si isi spun pe numele mic denota doar faptul ca este un "privilegiat", ca "are pile", iar parerea lui este irelevanta in contextul de fata. Pe mine nu ma intereseaza cata bere au baut respectivii cu patronii sau mecanicii sau la cate curse au participat, eu ca client vreau doar sa fiu tratat cu bun-simt prima data cand intru pe usa acelui magazin.

 

Mi se rupe mie de toanele patronului sau ca altcineva zice ca e "baiat bun". Daca are toane, sa si le tina acasa, nu-i sunt de folos in afaceri, la prima chestie dubioasa din partea lui am tot dreptul sa-i fac publicitate negativa pe la cunoscuti sau pe forumuri si sa nu mai calc acolo.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot vorbim de "service-uri autorizate", autorizat e si Biciclop pentru import/service Gazelle.

Le-am dus doua biciclete la "prima revizie obligatorie pentru garantia producatorului" si le-am luat inapoi cu lant mult prea tensionat, trosnituri in butuci si alte hibe de prost reglaj.

Le-am facut acasa. Au strans suruburile de la butucul de pe spate de abia le-am deblocat doi oameni. Evident, presiunea pe butuc era foarte mare, de aceea nici nu schimba la fel ca inainte si mai si trosnea urat in mers (e vorba de un Nexus 3).

 

Service autorizat, nu? Plin de profesionisti.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și dacă tot vorbim de „autorizare”, există și un revers al medaliei. Prin primăvară, când am mers în concediu cu Vera să vizităm Olanda la apogeul narciselor și lalelelor, ne-am abătut și pe la niște magazine de biciclete pentru ca să găsim pe probate o cască Melon, roșie cu buline albe simpatică foc. Nu voiam s-o luăm online fiindcă nu știam cum vine, și e complicat cu returul.

 

Deci, ne-am uitat pe site la Melon cine sunt distribuitori autorizați, și am găsit o listă de magazine din Amsterdam unde să căutăm. Perfect - am făcut traseul de vizite ca să trecem și pe-acolo.

 

Surpriza a venit când magazinele respective habar nu aveau că sunt „autorizați” de Melon. Unii, curioși, au intrat pe site și se scărpinau în barbă: „da, uite, apare că suntem și noi, și sunt datele de contact corecte, dar noi n-au auzit de ei, n-avem nici un stand de la ei, nici produse Melon de la distribuitorii de la care ne aprovizionăm”. În cele din urmă ne-am întors cu mâna goală, că oricum pentru olandezi era foarte neobișnuit să cerem o cască pentru adulți. Acolo doar copiii poartă căști până învață să pedaleze, în rest... Și casca am luat-o pe comandă prin Pegas, ca ultimii hipsteri :D

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu defulez nimic, pentru mine e strict cu scop de amuzament.

 

Exact aceast motiv (printre altele) ma tine si pe mine de ani de zile „paici“ – ma amuz de minune – doua ore de cabaret politic sint un cacat pe linga ceea ce se ofera pe aici (sa nu uitam de „dirtbaic“ si alte prezente web „de genu“). Ciorovaieli mioritice cu iz de competenta – ce-ti mai doresti sufletele?!?

 

Pareriliii, cunostintiliii si sfaturiliii (tehnice) puse la dispozitie de iexperti in domeniu sint adevarate comori - nu numai pentru incepatori ci si pentru exemplare care traieasc cu iluzia ca pricep ceva (“multi vorbesc, putini pricep”). Neamtul ar numi asta “geballtes Wissen in vorgegaukelter Perfektion mit zweifelhaftem Inhalt”.

 

Cind am citit asta:

  • Iti trebuie micrometru de mare precizie digital ( vreo 800 euro ) ca sa masori acele saibe pe care …
  • Cu asta se calibreaza
  • De acea se folosesc micrometre cu acuratete de 0.001

mi-au cazut doua plombe

  • Ce toleranta de fabricare au aceste saibe?
  • S-ar putea ca cineva sa confunde niste saibe ordinare cu etaloane si calibre?
  • Pina acum nu stiam ca “Fühlerlehre” (Flächenspion) se foloseste pentru calibrare (mai ales cind este vorba de micrometre cu o acuratete de 0,001 mm – cu peste 30 de ani in urma le foloseam pentru reglarea jocului supapelor la un VW-Käfer
  • Eu cunosteam metoda asta

P.S. Um micrometru de mare precizie digital (800 €) si (probabil) un suport de centrat roti cu 65 € de la ALDI – asta da echipament “hightech”. Cu asa ceva poti impresiona clientela – comparabil cu saibele taiate cu laser si maruntisurile de duzina CNC - machined

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citesc de cateva pagini si ma minunez. E vorba de servisarea unei furci de bicicleta, nu de moto, da? Deci nu e ceva ce merge cu 300 la ora (moto viteza) sau socuri uriase combinat cu viteza (cross)? Si voi inghititi vrajeala din asta ieftina cu micrometre de sute de euro etc etc?

Sincer, nu pot intelege. Servisarea unei furci nu e stiinta de rachete, patronul are nevoie de un test de realitate urgent.

Mergeti la cineva care serviseaza furci moto pentru curse. Gasiti acolo si pricepere si bun simt si preturi pamantesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' nu înţeleg de ce zici că înghiţim chestia aia, nu cred că i-a dat vreunul dreptate nici acolo, nici aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' nu înţeleg de ce zici că înghiţim chestia aia, nu cred că i-a dat vreunul dreptate nici acolo, nici aici.

Scuze, comentariul meu nu era cu intentia de a jigni pe cineva, imi cer scuze daca asa s-a inteles. Stiu ca e vorba de biciclete scumpe, care in unele cazuri necesita servisare atenta, dar daca un cetatean patron de service mi-ar veni cu explicatile la care se referea mai sus si @@Frank nu stiu cum as reactiona.

Cineva care face downhill extrem sau cineva care se da cu moto pe circuit cross sau viteza ce ar trebui sa faca? E pur si simplu ridicol, si ca explicatii si mai ales ca preturi. Nu toate ratele zboara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nou despre Bicishop.

 

Acum vreo 3 ani aproape am mai avut de-a face cu ei. Mi-erau in drum si aveam nevoie de niste placute de frana.

Tipul barbos de acolo a incercat sa ma convinga atunci, pe un ton foarte arogant si flegmatic, ca imi vinde placute noi VRAC, dintr-o cutie de lemn. Aveau vizibile urme de uzura si zgarieturi, dar el imi zicea ca "poate nu stii dupa ce sa te uiti la o placuta noua...sunt noi. Treaba ta daca gasesti in alta parte!", dupa care m-a trimis la plimbare.

 

Revenim in 2015, ieri, 26 feb.

 

In perioada asta sunt in cautarea unei biciclete propice pentru ture lungi (cicloturism), sau o "struto-camila", cum i se mai zice pe aici. Nu conteaza. M-am dus cu sotia si pe la ei, intrucat vazusem doua modele pe site si am zis ca ar merita sa vedem despre ce e vorba.

 

Intram, "buna seara".

Un tip sictirit. Trec peste si ii spun de cele doua modele pe care le au pe site (erau si la reducere). Era paralel, a incercat sa le caute pe site si nici aia nu prea i-a iesit. Am navigat eu pe site-ul lor, de la calculatorul lui, aratandu-i ce biciclete ma intereseaza.

 

Imi spune ca nu le au in showroom. Nici macar ceva similar. Se razgandeste si, pentru cea vazuta de sotie, ne coboara una de pe suport. Doar ca e cadru L, nu M.Si are cadru de dama, nu unisex. Si e alta bicicleta. Cu totul alt model. Si alta echipare.

 

Dar ce naiba, seamana, nu? Ce conteaza ca ea vrea model unisex si astalalta are cadru de dama? "Poftiti, incercati-o".

Nu avea pedale montate. Imi spune ca nu se poate scoate nici macar in fata magazinului.

 

-"Bicicletele nu se pot proba si nici nu pot fi vazute in alta parte. Le aducem abia dupa ce le comandati si platiti macar o parte din suma." :|

Zic:

-"Va dati seama ca e un pic aiurea sa platesc o suma pentru o bicicleta pe care nu am vazut-o decat in poze? Asa ma duc si o iau si de pe Internet".

-"Pai, cum stiti dumneavoastra". Continua, ridicand tonul: "Domnule! Noi nu lasam bicicletele sa fie scoase afara caci daca se murdaresc, cine le mai cumpara?!". 

M-am abtinut sa-i exemplific cu doua magazine din Bucuresti ce vand chiar si modelele expuse, cu reduceri sensibile de pret. Si se vand.

 

Ma lamuresc, incep sa regret grav ca am intrat iar in magazinul lor si dau sa ies politicos din aceasta situatie.

Doar ca apare Barbosul pe care l-am vazut cu 3 ani in urma. Cu o atitudine de sef, de aceasta data:

 

-"Ia zi George, ai nevoie de ajutor?", zise catre colegul ofensat ca i-am pus 2 intrebari simple.

-"Nu, nu, ma descurc".

 

Barbosul continua totusi:

-"Bicicletele nu pot fi vazute in avans si nici probate, caci oricum este irelevant sa va urcati pe ele. Cine doreste CU ADEVARAT o bicicleta, stie ca trebuie sa-si faca un test de bike fitting. Pe baza aluia noi aducem ce marime ii este buna persoanei si asta e. Va facem un discount si la acel test, o mica atentie, daca luati de la noi bicicleta".

 

Nici nu am mai intrebat de al doilea model. In viata mea nu mai calc pe la ei si SPER sa dea faliment!

Cu o asemenea atitudine nu te prezinti sa vinzi. A lasat exact impresia unui magazin ce vinde doar "la sharafii cunoscatori, bo$$!". Paream ca un intrus ca am intrebat de o bicla de tura si nu de ultimul model de cursiera Cervelo full-carbon.

Nici nu avea sens sa incep sa-i explic ca merg de ceva vreme pe bicicleta si ca stiu exact ce caut pentru conformatiile noastre.

 

Asa stim noi sa facem comert.....

 

Scarba maxima!

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfectbike:

 

Tipi foarte ok, civilizati, cu care poti sa discuti. I-am frecat la cap vreo 2 saptamani pentru piese: da-mi aia, da' aia e buna, aia se potriveste, aia cu aia sunt compatibile ? Mi-au dat informatii si sfaturi depre fiecare piesa. Mi-au explicat cu rabdare si am primit recomandari bune pentru eventualele alternative, fara acea urma de aroganta specifica Bicishop, DKBike sau altii care m-au tratat cu fundu'. In general m-am simtit acolo ca intre prieteni.

 

Am luat de la ei piese pentru revizie la 4 biciclete: 1 schimbator de foi, 3 lanturi, 1 grup de pinioane, 2 schimbatoare de pinioane, 2 monoblocuri, basca maruntisuri gen cabluri, saboti, camasi de cabluri si accesorii. Anterior am mai luat si un far Sigma Lightster o sa SMP TRK si o casca.

Nu a existat sa plec de la ei fara problema nerezolvata. M-am incapatanat sa fac eu toate modificarile pe biciclete (am pus si topic cu problema mea la monoblocul biclei pliabile) si m-au ajutat. Mi-au dat un monobloc cu promisiunea ca il schimba daca nu se potriveste dar n-a fost cazul.

Cand primisera marfa, in tot magazinul era haos dar nu m-au expediat, au rascolit prin pachetele proaspat venite pana au gasit ce cautam.

 

Ce sa mai zic, jos palaria, niste profesionisti care respecta clientul. Asa se face comert.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia dr la bicishop sunt cel putin idioti. Am vrut sa cumpar un angrenaj de la ei, dar nu se poate decat cu cash, fara card, etc. Ceea ce mi se pare cel putin suspect! Cica comisionu' bancar e mai mare decat adaosul lor. Am luat de la nemti cu cardu' mai iefin incluzand transport. As fi preferat sa iau din tara, chit ca dadeam cu 80 de lei mai mult. Asta e!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Departe de mine sa apar bicishop... dar bancile din romania si cu preturile practicate de importatorul shimano fac imposibila concurenta cu bike-discount&co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu asta am si facut. Dar la servisat furca nu ma bag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fi deosebit de bucuros sa nu stramutati controversele de pe dirtbike aici.

Acolo au  specificitate data de subiect, aici e mai degraba o discutie intre chibiti.

Calitatea de service autorizat se obtine pentru o succesiune de operatii pe baza de proceduri certificate dupa insusire.

Se mai obtine pe baza unor reparatii in si post garantie pe o lista de piese de schimb agreate de producator sau marcate.

Asta nu inseamna ca pe piata nu exista produse similare sau chiar mai ridicate in calitate.

Semifabricatele, simmeringurile, uleiurile, nu sunt fabricate nici de Fox, nici de Marzocchi , nici de BOR, nici de RockShox. 

Majoritatea statiilor de service autorizate dau optiunea de service in stadii, service 1 simplu, 2 mediu si 3 complet. cu inlocuire a componentelor consumabile sau defecte,  de origine, adica sub marca fabricantului, sau fara origine, care nu va mai acoperi garantia fabricantului dar asta neinsemnand ca ele nu au cel putin aceeasi calitate.

De subliniat ca in multe cazuri, garniturile, flansele, simmeringurile sau oringurile sunt fabricate de aceeasi fabrica, unele purtand marca unui fabricant sau a altuia.

Achizitia unora "de marca", cu nimic diferite de cele "de fabrica" presupune un cost suplimentar generat de manipulari consecutive de ordin logistic, stocare si distributie, verificari pe loturi de fabricatie, costuri cu regii indirecte. Astfel ca diferenta de pret poate ajunge la dublu.

Operatia de service are aceleasi proceduri indiferent ca le face Gigi din Barlad, Gino din Dortmund sau Cezar din Brasov. Unii insa ajusteaza preturile dupa bunul simt, altii dupa costurile si regiile tarii unde se afla, altii dupa pretentiile lor, si cei mai distinsi dupa stele.

Prelucrarile sunt aceleasi indiferent de coltul planetei, si hilar, cele facute prin aschiere sunt mai costisitoare decat cele prin taiere cu LASER sau apa, desi s-a invocat contrariul.

De ce? Pentru ca prelucrarile pe masina unealta presupune un sir de operatii diferite, cu stadii de prelucrare si finisare distincte, uneori chiar si cu scule diferite. In plus pe strung sau CNC se produce chiar si in serie o singura piesa odata, iar la taierea cu LASER sau apa, mai multe simultan, sau cu o consecutivitate mult mai mare.

 

Mai exista o diferenta notabila de la service la service. Unele remediaza situatia reclamata si atat, altele fac o verificare completa si recomanda pana la pragul obligativitatii beneficiarului la repararea completa. Mare diferenta.

Un service care se repecta, trateaza clientii ca pe cel ce-i tine afacerea in picioare si plateste salarii, altii nu.

Nu mai punem la socoteala ca pe unii ii depaseste carisma si au impresia ca simpla inlocuire a unor garnituri, prin faptul ca este facuta de mana lor serafica, ii da deja calitate de tuning.

 

Sculele. De subliniat ca ele se amortizeaza in peste 500.000 de minute de service, adica minim 5000 ore service dupa normativ . Unii doresc sa le amortizeze in sub 1000 de ore.

Un aparat de masura de mare precizie(micrometre, comparatoare), de clasa peste medie, bine intretinut, se amortizeaza in 4.000.000 minute de service, respectiv 40.000 ore de service. La fel si pe acestea, unii vor sa le amortizeze in prima mie de ore. Toate dorintele astea de a accelera recuperarea investitiei(insumand regii, chirii, costuri directe si indirecte, manopere desantate,etc) se reflecta in costurile cerute clientilor.

Daca toate costurile ar fi corecte, probabil ca 90% din detinatorii de furci si amortizoare, le-ar face revizia 1 la 90 de ore de cursa(asa cum recomanda producatorul), revizia 2 la fiecare 270 ore de cursa si revizia 3 la fiecare 500 de ore de cursa.

 

Piata si oferta de servicii de service regleaza toate nevoile, si prin calitate, si prin costuri, dar in special prin seriozitate.

Slaba calitate a serviciilor din Romania, plecand de la vanzare, garantie, post garantie si service, pleaca de la slaba calitate a oamenilor, si ca vanzator, si ca mecanic si ca individ.

Rare cazurile care sparg aceasta "armonie".

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.