rans

Experiente cu service si magazine din Bucuresti

Recommended Posts

Salut ! Cred că o persoană trebuie să se prezinte la caseria firmei "Dr Bike" !

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce, n-a luat bonul fiscal ? :)) Apropo de drbike, de 4 zile n-am primit raspuns la un mail de la ei cu o intrebare despre existenta in stoc a unui produs. Sa-i intelegem ca au multa treaba sau ca nu stiu sa foloseasca internetul ? Sau n-au gasit produsul in stoc si-l cauta si acuma ? Sau adresele de contact de pe pagina lor sunt la misto ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce, n-a luat bonul fiscal ? :)) Apropo de drbike, de 4 zile n-am primit raspuns la un mail de la ei cu o intrebare despre existenta in stoc a unui produs. Sa-i intelegem ca au multa treaba sau ca nu stiu sa foloseasca internetul ? Sau n-au gasit produsul in stoc si-l cauta si acuma ? Sau adresele de contact de pe pagina lor sunt la misto ?

 

E diferenta de mentalitate ( daca vrei ). La noi se aplica metoda lui @@hipopotanu. Spre exemplu in Germania, nici nu raspund la telefon de obicei, prefera comunicarea via e-mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da, ca la telefon n-au GoogleTranslate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un baiat la serviceul Surmont care refuza sa lucreze pt. a nu-si strica manichiura. M-a refuzat de doua ori cu doua probleme diferite.   

Dar am rezolvat problema la Doua Roti pe calea Grivitei. Vanzatorul de acolo a fost amabil si dispus sa castige un nou client.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experienta mea cu bicishop - buna sau rea trageti voi concluzia

Ce trebuiau sa faca - sa schimbe franele intre ele - dreapta sa comande fata stanga sa comenda spatele. Franele - RS685 - ergopowere hidraulice - relativ noi. Dupa mai multe telefoane la service-uri care zicea clar ca nu au mai facut dar incearca am dat de ei care chiar au auzit de ele si au mai si facut. Zis si facut. Imi fac programare si ma duc cand trebuie

 Putine explicatii - operatia presupune datul ghidolinei jos, demondatul conductelor de frana, montatul lor la loc dar inversat, aerisit, montatul ghidolinei.

 Eu, pregatit vin cu olivele de acasa, i le las omului. Ma atentioneaza ca ghidolina se poate rupe - ok, aleg alta in eventualitate in care se rupe. 

 Vin sa ridic bicicleta cand e gata. Platesc, ghidolina fusese inlocuita cu cea care trebuie - ok si asta. Ma duc, imi iau bicla, omul imi da inapoi si olivele - ca cica nu au mai trebuit. Prima greseala..din cate stiu eu la fiecare desfacere se schimba olivele.

 Ma sui pe bicla, pun mana pe frane, pline de ulei. Macar sa dea cu o carpa pe leviere. Protectiile de plastic ale ergopwerelor nu era montate..fluturau in vand. Le zic - vine cu o carpa, ii trage una peste asa un pic, trage putin de mason..gata e montat - mai in scarba. Injur intre dinti si plec. Toata chestia asta se intampla pe un fundal de foarte ocupat (si chiar erau - dar daca continua asa nu stiu pentru cat de mult).

 Plec cu ea asa incet sa ma asigur ca franele tin cat de cat si cuvantul cheie e ca tin cat de cat. Adica parca strangi o bila in mana - elastica in draci. Nu le-au aerisit. Mai tarziu am vazut ca si ghidoline montata in bataie de joc - in zona ergopowerelor au facut o galma de te doare mana cand stai cu ele pe acolo.

 Concluzia - 190 de RON aruncati pe geam. Sa va fie de bine(din fericire pt mine decontabili)

 O operatie simpla au facut-o praf.

  - ghidolina montata aiurea - trebuie sa o refac

  - frane schimbate in still romanesc cu toate ca aveau olivele date de mine si nu ii mai costa nimic - sper sa nu imi curga pe acolo - asta mai vedem.

  - nu au aerisit franele - trebuie sa o fac eu

  - franele pline de ulei - nu au sters nimic pe acolo.

  - protectiile ergopowerelor - alea pe care tii mana - nici macar nu s-au obosit sa le monteze..le-au lasat cum stau ele.

 

Baietii - sa aveti success in bussiness - si vedeti ca umbla anaf-ul - stiti voi la ce ma refer.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baietii - sa aveti success in bussiness - si vedeti ca umbla anaf-ul - stiti voi la ce ma refer.

 

Daca nu ti-au dat bon, fa-le reclamatie la anaf ca merita. Daca ti-au dat bon, la fel. :-  In rest ma abtin ... primul si ultimul meu contact cu aceasta firma a fost acum vreo 5 ani cand vroiam sa cumpar o bicla de la ei si vroiau bani in avans ca sa mi-o monteze. Fara chitanta, pe vorba ... si sa vin eu dupa cateva zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(din pacate stiu ca reclama negativa tot un soi de reclama ii...dar e involuntara)

 

Cei de la Bicishop au raspuns in urma unei recenzii facute pe pagina lor de Google+ (recenzie facuta in urma unei vizite descrisa intr-o postare din februarie) si consider de bun simt sa apara si aici:

 

Tin sa va raspund la recenzia dumneavoastra.

1. Magazinul este in regim de showroom iar pentru amenajarea lui s-au cheltuit sute de milioane. Inauntru nu se probeaza biciclete. PUNCT

2. Afara se testeaza biciclete care se afla in programul de testare. Pe intelesul dumneavoastra in fiecare an avem un numar de biciclete care sunt dedicate pentru testare. In alta ordine de idei daca testati o bicicleta care nu este in programul de testare si o loviti , o platiti ?

3. Placutele de frana la care ati facut referire si pe alt site sunt cumparate cu sutele de la importatorul Fibrax din Romania. Le tinem in sertarase desfacute din ambalaj pentru a incapea in acele sertare.

4. Suntem singurul magazin din Romania care a investit peste 50.000 de euro intr-un studio de fitting ca sa ne asiguram ca cei doritori isi aleg biciclete potrivite. Profesionisti si neprofesionisti deopotriva, oameni cu probleme medicale, cu dureri datorate pozitiei necorespunzatoare, cu recuperare ...

 

Intrucat cel ce a emis raspunsul ia pulsul acesti comunitati:

  • pot da exemple de 3 magazine din Bucuresti care au investit poate chiar un pic mai mult decat dvs. in amenajarea showroom-ului (si investesc periodic in renovare/reamenajare), dar nu au aceeasi abordare absurda
  • faptul ca ati investit in bike fitting va da dreptul de a conditiona vanzarea oricarei biciclete de acest serviciu? Chiar daca aveti de-a face uneori si cu oameni ce merg de multi ani pe bicicleta (nu ma refer aici la plimbari in parc sau cate-o tura ocazionala la munte, ci chiar la sute de kilometri stransi intr-o saptamana) si isi cunosc foarte bine nevoile si fizionomia? Sunt convins ca - daca intr-adevar mai si mergeti pe/folositi bicicleta in afara de-a le comercializa - stiti ce doriti de la viitoarea dumneavoastra bicicleta.
  • legat de placute: in cazul respectiv, cred ca un raspuns omenesc de genul "nu sunt reconditionate, ci le primim cu sutele de la un importator direct" era mai de bun simt decat "nu stii la ce sa te uiti la niste placute! treaba ta!"
  • inteleg ca bicicletele incluse in acest "program de testare" fac parte doar dintr-o anumita categorie, intrucat orice alt model de bicicleta trebuie cumparat "pe incredere" sau doar daca se efectueaza testul de bike fitting? 
  • daca tot frecventati si site-ul la care ati facut referire, de ce nu va expuneti punctul de vedere si in cadrul comunitatii respective? stiu, vanzarile inca merg si nu este nevoie sa va bateti capul prea tare. 
  • daca ati avea o minima experienta sociala/de vanzari, ati putea sa decideti pe loc daca dati voie unui potential client sa probeze o bicicleta in fata propriului magazin, lasandu-va si un buletin pe tejghea. si da, as plati eventualele daune in cazul unui accident absurd/nefericit :)

 

Degeaba investiti, stimate domn, in "bunuri mobile si imobile" daca nu acordati macar un minim de atentie bunului simt in raport cu cei ce va calca pragul.

In prezent, imi este greu sa cred ca (citez) "profesionisti si neprofesionisti deopotriva, oameni cu probleme medicale, cu dureri datorate pozitiei necorespunzatoare, cu recuperare" au vreo sansa in a fi ajutati cu adevarat, cata vreme nu va calca pragul echipati ca pentru un concurs (in timpul saptamanii nu prea stam la birou in echipamentul lycra, sa stiti..e un pic mai greu) si nu sunt dispusi sa utilizeze serviciul de fitting.

 

Cel mai frumos si amuzant lucru este ca imediat dupa acest raspuns au aparut doua recenzii la superlativ. Prietenul la nevoie se cunoaste, nu-i asa? ;)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica serviciul de bike-fitting e musai de utilizat? Ca n-am inteles prea bine... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Traveller

Se pare ca da, se confirma faptul asta.

 

In februarie, cand am intrebat despre o bicicleta, mi s-a spus ca doar dupa ce dau un avans o aduc din depozit sau fac comanda. Iar cand am zis ca vreau s-o vad, mi s-a raspuns ca "nu le puteti vedea nici la depozit, acolo doar noi mergem". Apoi a  venit acea polologhie cu bike fitting...ca sa imi fac acel "test" iar apoi ei imi aduc direct ce marime mi se potriveste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă gândesc că or vrea să-și construiască un alt public țintă, din altă lume :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Câteodată, mai ales pe cățărări dure, așa mi se pare și mie când ma uit la alții, că-s din altă lume :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu bicishop am avut vreo câteva interacțiuni, am cumpărat diverse produse topeak, căști, mănuși. Fără probleme. Au fost singurii care mi-au găsit un grup de 7 pinioane pe casetă și mi-au repus gioarsa de oraș pe picioare.

Pe de altă parte e evident că nici un alt magazin nu a adunat atâtea evaluari controversate, mai ales negative. De aia ziceam că, ignorând cu bună știință atâtea opinii contrare, par să se bazeze pe vânzări de la ''ăilalți''. Cine și câți or fi ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU doresc sa fac reclama/antireclama. Consider util, luand in calcul specificul topicului, sa fie mentionate toate experientele. Si bune, si rele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, asta e si scopul topicului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În 2012 an luat o bicicleta de la ei. La cumparare au fost ok. Oscilam intre două marimi si tipul de acolo m-a luminat putin cand i-am explicat că merg mai mult in oras. A fost ok experienta.

Ulterior, dupa un an de zile, am fost la revizie. Au spus ca bicicleta trebuie să rămână acolo peste noapte. Când am ridicat bicicleta nu am observat nimic schimbat la ea. Cu toate că le-am subliniat câteva probleme pe care eu credeam că le are, nu am observat o schimbare în bine. De aici trag concluzia că nu au desfăcut butucii și nici furca.

O altă problemă o aveam la pinioanele 7 și 8. Simțeam o vibrație în pedală când eram pe foaia mare și pinioanele respective. Mi-au zis că e normal așa și mi-au dat un fel de flit. Deranjam cu anumite întrebări.

Apoi am intrebat de ce am pe chainstay, exact lângă foaia mare, zgârieturi provocate cel mai probabil de foaie și lanț. Credeam, și le-am explicat, ca pedalierul are un joc. Au zis că nu stiu și că nu pot face nimic.

Am multumit, am plecat și ulterior am evitat magazinul.

Să le fie de bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am vizitat o singura data.

Patronul are grave carente de educatie, manifestand "politeturi" doar daca simte ca dai o comanda grasa.

Mecanicul, in schimb, a dovedit solicitudine si bun simt.

Pe mine m-au pierdut de client.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost multumit de SportWin. Pentru revizie furca Dart 2 mi-au luat 35 lei in conditiile in care la BikeZone dadusem 80 acum 2 ani. Iar pentru un butuc Novatec folosit 3 ani ma asteptam sa-mi schimbe macar doi rulmenti. Pana la urma doar mi l-a curatat, regresat(rulmenti si clicketi) si mi-a luat 15 lei. Cel mai surprinzator a fost cat de mult a ezitat la a-mi schimba rulmenti desi eu eram gata sa dau banii.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experienta mea cu bicishop - buna sau rea trageti voi concluzia

Ce trebuiau sa faca - sa schimbe franele intre ele - dreapta sa comande fata stanga sa comenda spatele. Franele - RS685 - ergopowere hidraulice - relativ noi. Dupa mai multe telefoane la service-uri care zicea clar ca nu au mai facut dar incearca am dat de ei care chiar au auzit de ele si au mai si facut. Zis si facut. Imi fac programare si ma duc cand trebuie

 Putine explicatii - operatia presupune datul ghidolinei jos, demondatul conductelor de frana, montatul lor la loc dar inversat, aerisit, montatul ghidolinei.

 Eu, pregatit vin cu olivele de acasa, i le las omului. Ma atentioneaza ca ghidolina se poate rupe - ok, aleg alta in eventualitate in care se rupe. 

 Vin sa ridic bicicleta cand e gata. Platesc, ghidolina fusese inlocuita cu cea care trebuie - ok si asta. Ma duc, imi iau bicla, omul imi da inapoi si olivele - ca cica nu au mai trebuit. Prima greseala..din cate stiu eu la fiecare desfacere se schimba olivele.

 Ma sui pe bicla, pun mana pe frane, pline de ulei. Macar sa dea cu o carpa pe leviere. Protectiile de plastic ale ergopwerelor nu era montate..fluturau in vand. Le zic - vine cu o carpa, ii trage una peste asa un pic, trage putin de mason..gata e montat - mai in scarba. Injur intre dinti si plec. Toata chestia asta se intampla pe un fundal de foarte ocupat (si chiar erau - dar daca continua asa nu stiu pentru cat de mult).

 Plec cu ea asa incet sa ma asigur ca franele tin cat de cat si cuvantul cheie e ca tin cat de cat. Adica parca strangi o bila in mana - elastica in draci. Nu le-au aerisit. Mai tarziu am vazut ca si ghidoline montata in bataie de joc - in zona ergopowerelor au facut o galma de te doare mana cand stai cu ele pe acolo.

 Concluzia - 190 de RON aruncati pe geam. Sa va fie de bine(din fericire pt mine decontabili)

 O operatie simpla au facut-o praf.

  - ghidolina montata aiurea - trebuie sa o refac

  - frane schimbate in still romanesc cu toate ca aveau olivele date de mine si nu ii mai costa nimic - sper sa nu imi curga pe acolo - asta mai vedem.

  - nu au aerisit franele - trebuie sa o fac eu

  - franele pline de ulei - nu au sters nimic pe acolo.

  - protectiile ergopowerelor - alea pe care tii mana - nici macar nu s-au obosit sa le monteze..le-au lasat cum stau ele.

 

Baietii - sa aveti success in bussiness - si vedeti ca umbla anaf-ul - stiti voi la ce ma refer.

Ca sa fiu fair le-am semnalizat si lor problemele si s-au oferit sa le rectifice. Ceea ce e un lucru bun - le pasa de clienti. Nu stiu daca voi face acest lucru pt ca au avut o sansa. Dar dpdv al afaceri macar sunt pe directia buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 le pasa de clienti ...  dpdv al afaceri macar sunt pe directia buna.

 

De unde ai ajuns la concluzia asta ? Grija fata de clienti ? Afacere in directia buna ? =)) Parerea generala s-a cam format, acum greu o mai schimbi. Eu le urez faliment placut langa arogantii de la dkbike. Un client normal nu are nevoie de fumurile si si figurile lor.

 

Edit: Trebuie sa-i iau bicicleta sotiei, la a ei s-a fisurat cadrul. Ghici de la cine o voi achizitiona ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis ca le pasa de clienti pentru ca mi-au raspuns la mail si m-au chemat sa rectifice greselile ceea ce mi se pare o chestie civilizata - am gresit, ne recunoastem vina, vino sa vedem ce putem face. Spre deosebire de mare majoritate - "ai platit, nu ne-ai spus atunci, de unde sa stiu eu ca nu ai stricat-o tu?"

 

Ce nu mi se pare ok e ca au putut gresi la chestii de genul asta si tocmai de aceea nu ma voi duce.

 

Si repet, daca nu s-a inteles bine din prima, ca service eu nu mai am ce cauta acolo. Ceea ce va recomand si voua - si e strict parere mea personala bazata pe o singura interactiune cu ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: Trebuie sa-i iau bicicleta sotiei, la a ei s-a fisurat cadrul. Ghici de la cine o voi achizitiona ;)

bicishop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.