rans

Experiente cu service si magazine din Bucuresti

Recommended Posts

Am fost multumit de SportWin.

 

Chiar. O data am fost pe la ei, cautam o pompa de podea. Extraordinar de amabili baietii aia, tinerei, modesti si serviabili. Bravo lor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghici de la cine o voi achizitiona

Un distribuitor Devron? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma..explicati-mi si mie cum ii gasesc! Ca pe cand aveau sandramaua pe langa Timpuri Noi mai ma duceam la ei. Dar acu de cand s-au mutat, am fost de 2 ori, nu am gasit magazinu nici nu GPS-ul si m-am lasat pagubas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu bre...da' nu il nimeresc nici cu politia..

Si ma gandeam ca aveti vreun hint...gen: langa copertina rosie...treci de magazinu de paine...si a doua la dreapta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un distribuitor Devron? 

 

Exact ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stiu bre...da' nu il nimeresc nici cu politia.. Si ma gandeam ca aveti vreun hint...

 

De la intersectia str Sergent Serbanica/Cernauti, cum stai cu spatele la Stadionul National, inaintezi pe Cernauti, spre Bd Chisinau (Socului). Faci 100 m si te opresti, pe dreapta e o casa portocalie cu balustrade sub forma de gard alb, cu parter, etaj si mansarda. Intri in curte (poarta si gard de fier forjat) si mergi spre dreapta la un demisol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am abtinut cu saptamanile, poate chiar cu lunile, dar daca e 13, na, hai ca a sosit momentul.

 

Daca ati dat banii pe o lucrare proasta nu-i nimic, eu le-am dus bicicleta buna celor de la drbike din Cotroceni si mi-au distrus angrenajul. Contextul e mai larg si parca toate ghinioanele s-au strans in zilele acelea, dar ce am patit la astia mi se pare aiuritor. Se pare ca ei, fara sa fie cazul dupa stiinta mea, mi-au desfacut pedalele si nu le-au strans suficient de tare. Ce le cerusem eu insa se putea face si fara sa scoata pedalele.

 

Am plecat pe bicicleta acasa cand am ridicat-o, incepuse si o ploaie, era si seara tarziu, intuneric in aceea perioada a anului, cert este ca in pedalat pedalele au inceput sa se desfaca si bineinteles pina acasa s-au dus dracului filetele. Eu incepusem deja sa simt de la drum cum aluneca incet-incet, am zis ca e de la pantofii de serviciu, de la ploaie. A trebuit sa duc ambele brate (si culmea pe rand, pentru ca la unul din ele am tras pina in ultima clipa nadejdea ca nu e afectat) la strungarie sa-mi faca alt filet, sa monteze o bucsa cu filet interior (pentru pedala) si exterior pe fiecare brat. La strungarie, evident alta alergatura, deh, suni, zice ca o sa-l gasesti, te duci, nu e nimeni, suni sa te asiguri ca-l gasesti inca odata, zice sa vii, il gasesti, dar lucrarea nu e gata, te-a confundat la telefon! si tot asa, da-i cu metrou, cu taxi ... paguba de cam 150 lei ca sa nu mai zic ca angrenajul e carpit! E vorba de un FSA MegaExo, cu oarece varsta, 7 ani sa zicem, aluminiu moale cel putin pentru greutatea cu care apas eu in el, stiu ca nu era vesnic, dar totusi, asta e lectie de giga in orice atelier: pedalele se strang cat de tare se poate, nu stii atata lucru, nu te pui sa montezi biciclete.

 

Asadar, mi-e clar, valabil pentru cei din sector 6, e de preferati sa astept la dkbike cand nu e Ion aglomerat. Experimentele astea cu "mesteri" care isi spun si "doctori" in biciclete iata ca duc la pagube, iata de vreo 140 de euro (cost angrenaj nou, cand o sa fie cazul) si reparatii (alti 150 lei + timp). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io am fost la ei cu toate bicicletele si au strans bine pedalele intotdeauna. NU cumva angrenajul sau pedalele aveau o anumita varsta si uzura si oricum se dusesera pe copca filetele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au venit pe un Focus in 2008. 12000 de km? Cel mult. Si pina la service cum m-am deplasat? Nu tot pe pedalele alea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai buna seara. Vreau sa recomand si eu un ”service”.

Mai acum cateva zile am achizitionat o cursiera. A venit ”la pachet” cu o spita indoita. Am rascolit netul in cautarea unui service in Bucuresti care sa imi schimbe spita. Roata este Mavic Ksyrium Equipe. Am gasit o recomandare catre cei de la Mazicon. Un club de ciclism din Bucuresti.

Azi, dupa serviciu, dadui o fuga pana la ei. Fara sa sun inainte. La ghici.

Am fost intampinat cu bratele deschise si mi-au rezolvat problema. Si nu doar problema.

Am zabovit cam un ceas pe la atelierul lor si in tot acest timp au mesterit, astfel:

- Schimbare spita

- Centrare roata fata (cea spate nu a necesitat, dat totusi a testat-o)

- Reglaje schimbatoare (se pare ca foaia mare, FSA SL-K, are o mica problema. Arunca lantul spre exterior cand lantul este pe pinioanele mici, 8, 9 si 10)

- Desfacut caseta (era seaca) curatat si uns

- indreptare ureche schimbator

- polish furca (era putin matuita pe bratul stang)

- uns lant si schimbatoare

- sfaturi si sugestii

 

Toate astea m-au costat 40 de lei. Mult? Putin? Eu cred ca este putin. Si mai cred ca mi-am gasit mecanicii :))

 

In concluzie, desi nu este un magazin sau service, recomand cu toata caldura Mazicon. Foarte amabili si priceputi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este SH bicicleta, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Sa-mi fie cu iertare, dar de ce intrebi? Conteaza aspectul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are relevanta la topicul acesta. Era o curiozitate vis-a-vis de bicicleta.

Pai erau destule bubite pentru una noua. Hai spita, centrat dar si ureche?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off: mi-au zis cei de la Mazicon ca, de obicei, urechile Canyon sunt mai maleabile pt ca ei livreaza prin curier mai toate bicicletele. Altfel apar uneori probleme la transport si se indoaie. Asa ca le fac mai maleabile pt a le indrepta ulterior. Cred ca asta este explicatia...

Cat despre una noua... Mi-a masurat distanta la furca spate. Are o abatere de 5 mm. Deci cadrul este usor stramb din fabrica. Deci mai face si neamtul nefacute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Am o experienta in curs de derulare cu Surmont pe care as dori sa o cunoasteti si eventual sa-mi spuneti parerea voastra.

Acum o luna (sper sa nu ma insel), am dus in service-ul Surmont cursiera din dotare Jamis Xenith pentru o revizie. Bicicleta a fost cumparata la mana a doua acum doi ani, perioada in care am facut aproape 1000km,  timp in care nu a beneficiat de vreo intrare in service. In schimb m-am asigurat ca are tot timpul componentele curate, degresate, date cu ulei etc. dupa caz.

Pe la inceputul verii m-a prins o ploaie torentiala pe traseu (veti vedea relevanta mai tarziu).

Am contractat de la Surmont urmatoarele servicii:

- revizie

- achizitie si schimbat pipa (cu una mai scurta)

- schimb lant (mi-au spus ca e uzat)

- schimb saboti frana

Cateva zile si ceva telefoane din partea mea, Surmont mi-a comunicat ca un surub de la angrenajul FSA a fost deteriorat si este necesara schimbarea lui. Avusesem cu ei o discutie in care mi-au spus ca butucii avea rugina, iar eu le-am spus ca 1 nu am facut nicio revizie bicicletei si ca 2 am prins o ploaie torentiala cu ea, ceea ce e posibil sa confirme rugina respectiva.

In acest punct, am avut impresia, fara a confirma cu ei acest lucru, ca surubul este responsabilitatea lor. 

Cei de la Surmont mi-au comunicat ca se uita la toate magazinele de profil din Romania pentru a gasi acel surub, fara succes insa. Ulterior, au investigat posibilitatea de a comanda surubul de pe un site de specialitate din strainatate, posibilitate abandonata intrucat era necesar un cost de transport mare, respectiv 20EUR, inclusiv in comparatie cu valoarea surubului, parca 7EUR. Sincer, nu m-a interesat foarte tare partea de costuri considerand ca e responsabilitatea lor.

Surmont era insa de alta parere, respectiv surubul s-ar fi stricat din cauza neintretinerii bicicletei desi cand am discutat cu ei mi-au mentionat ca erau ceva probleme doar la butuci (remediate din ce inteles in cadrul procesului normal de revizie).

Nu am comentat mare lucru, mi-au zis ca au discutat cu un FSA Italia (cam de vreo 3 saptamani), care a fost indeajuns de serviabil pentru a trimite surubul gratuit cu serviciul de posta normal. Termen aproximativ de livrare 10 zile lucratoare. Am fost de acord cu ei referitor la aceasta optiune.

De atunci astept surubul respectiv.

Desi am fost o data la ei de atunci, nu mi-a fost demonstrat ca surubul respectiv s-a stricat din cauza neintretinerii bicicletei. Fiind mai putin cunoscator pe partea tehnica, explicatia respectiva poate fi la fel de bine falsa.

Sper ca am relatat tot si astept cu interes opinia voastra.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sper ca am relatat tot si astept cu interes opinia voastra.

 

In legatura cu ce? Care este intrebarea?

 

Sincer, nu m-a interesat foarte tare partea de costuri considerand ca e responsabilitatea lor

 

In acest punct, am avut impresia, fara a confirma cu ei acest lucru, ca surubul este responsabilitatea lor.

De ce? Ai cumparat bicicleta de la ei? Au vreo obligatie contractuala fata de tine?(nu reiese din text) Garantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omu' zice ca surubul l-au stricat ei in service, la revizie, demontand angrenajul. Caz in care ar fi responsabilitatea lor sa il schimbe si sa nu ii ia bani in plus pentru asta.

 

Nu ai de unde sa stii daca s-a stricat in service decat daca l-ai verificat personal inainte sa duci bicicleta la ei. Fiind bicicleta la mana a doua, e posibil sa fi fost o problema existenta. Eu n-as face scandal pe tema asta, pentru simplul fapt ca exista sanse sa nu am dreptate si nu am cum sa demonstrez ca ei l-au stricat.

 

Ce mi se pare aiurea e ca iti tin bicicleta in service de o luna, in plin sezon, pentru un surub si nu ti-au oferit nicio alternativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am comandat de doua ori online suruburi FSA de angrenaj, nu cred ca poti gasi asa ceva in magazine foarte usor, nici pe afara, chiar daca el costa 3-5 eur sau mai mult.

Daca este ceva asemanator cu cel in cauza de mai sus, mi se pare mai greu de distrus doar prin actiunea de dezasamblare.  

Daca acel surub rugineste? DA, destul de des si repede. Ca sa fiu mai exact 2 suruburi in 7 ani si vreo 10000 km, dar pe ciclocros, asa ca am luat-o prin mai multe balti, ploi si terenuri neasfaltate comparativ cu o cursiera.

 

Si mie mi-au stricat multe pseudo-mecanicii din ateliere, dar aici nu cred ca au vrut sa arunce ei pisica mai departe. Pacat ca nu ti-ai asumat tu raspunderea, te puteai asocia la o comanda comuna si il aveai in 10 zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandati un service de care ati fost multumiti, care sa fie atenti, curati, etc, you name it, fie pentru mtb, fie pentru cursiera? Preferabil si furca si soc, in cazul mtb-ului. Mersi!

 

LE. Am mutat postul aici, la sfaturi ateliere (intre timp l-am gasit printre cautarile pe forum). Nu stiu cum sa sterg postul acesta insa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandati un service de care ati fost multumiti, care sa fie atenti, curati, etc, you name it, fie pentru mtb, fie pentru cursiera? Preferabil si furca si soc, in cazul mtb-ului. Mersi!

Eu iti recomand "Spite Trase" : https://www.facebook.com/SpiteTrase?fref=ts

Mecanic cu multa experienta care s-a hotarat sa mearga pe drumul sau, zic sa-i dam o mana de ajutor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde gasesc un atelier (in Bucuresti) ca sa pot da jos un butuc pedalier intepenit pe un cadru de otel. Cadrul este deosebit, nu vreau sa il stric.

Butucul este Miche, am facut rost de cheie (Campa) dar pur si simplu se rup canturile si cupele nici nu s-au clintit

Asa arata cupele

DSCN2918.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, dar nu cred ca se baga, o sa il intreb totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am avut o problema asemanatoare si am rezolvat-o in urma sfatului unui amic care m-a indrumat in Crangasi, pe strada General Petre Popovat, este un service auto, Nanescu sau ceva de genul. Am dat peste un domn in varsta care a scos angrenajul destul de repede si fara a strica absolut nimic. N-am nicio legatura cu respectivul service, am fost insa multumit de cum s-au comportat. Nu strica sa incerci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.