Recommended Posts

Cea mai mare problema este plictiseala...

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, krazyeone said:

Eu am stat 6 ore pe trainer si nu am avut probleme 


Ai ațipit?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, PVN10 said:

Cea mai mare problema este plictiseala...

Zwift ,si prieteni reali, dar agree, boring

Am stat 5 -6 ore anul trecut, imediat dupa lock down, acum nu as mai sta nici platit

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, PVN10 said:

Cea mai mare problema este plictiseala...


Nu mă pot concentra la un film sau la un serial pe care îl urmăresc intenționat, nu știu de ce. zic dacă e ceva serios. Dacă este Friends sau alte comedii, merge. Maxim 2 ore am stat, până am înghețat. Stăteam cu geamul deschis, aveam 6 grade in casă. Am observat doar la sfârșit, când am dat-o urât în frisoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mookyama said:


Nu mă pot concentra la un film sau la un serial pe care îl urmăresc intenționat, nu știu de ce. zic dacă e ceva serios. Dacă este Friends sau alte comedii, merge. Maxim 2 ore am stat, până am înghețat. Stăteam cu geamul deschis, aveam 6 grade in casă. Am observat doar la sfârșit, când am dat-o urât în frisoane.

 

Inseamna ca nu ai pedalat, am bagatpr balcon si la -10 grade afara, toate geamurile deschise + ventilator, nu exista ideea de frig pe trainer..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geam deschis + ventilator. Si netflix...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, krazyeone said:

 

Inseamna ca nu ai pedalat, am bagatpr balcon si la -10 grade afara, toate geamurile deschise + ventilator, nu exista ideea de frig pe trainer..


Eram ud leoarcă, tricoul era lipit de mine. Făceam tura de 12km cu 1000 metri urcare. Oamenii reacționează diferit orișicum, ca idee zic. Și eu nu am probleme cu frigul :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind: eu sunt mulțumit de alegere. 

Acum ce să zic... fiecare cu fundu' lui!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ca la geometriile mai aero am probleme cu majoritatea șeilor. La cele de anduranță, am o vagă impresie că pot merge chiar și fără șa.
Am fost astăzi pe un model basic, cred ca Selle Italia X1; la km20 erau toate amorțite, iar la km40 mi-au dat lacrimile in ochi sau era de sudoarea de 35 grade, nu îmi mai aduc aminte. Am pedalat restul până acasă când pe o bucă când pe alta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti! Eu pedalez la stadionul national, dar din mai e inchis pt meciurile astea, asa ca folosesc trainerul. Insa de trei saptamani de cand s a incalzit, e greu, ma gadila transpiratia. Voi unde pedalati prin bucuresti? Nu reusesc sa aflu de un traseu cat de cat liber de trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa bucuresti, cernica, snagov etc , nu exista liber in bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, astea ar fi variantele de rezerva, dar sunt indepartate. Cand vin de la serviciu, nu mai e timp. Altfel, am o sa velo plata, cea mai buna dintre toate seile mele!

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Mookyama said:

Am observat ca la geometriile mai aero am probleme cu majoritatea șeilor. La cele de anduranță, am o vagă impresie că pot merge chiar și fără șa.
Am fost astăzi pe un model basic, cred ca Selle Italia X1; la km20 erau toate amorțite, iar la km40 mi-au dat lacrimile in ochi sau era de sudoarea de 35 grade, nu îmi mai aduc aminte. Am pedalat restul până acasă când pe o bucă când pe alta. 

Sincer e ceva ciudat, 20 km sau 40 sau 60 km poti face cu orice sa, problema intervine dupa mai multe ore in sus

 

Fie nu ai saua regalata ok , fie nu ti se potriveste forma si tot insisti cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, krazyeone said:

Sincer e ceva ciudat, 20 km sau 40 sau 60 km poti face cu orice sa, problema intervine dupa mai multe ore in sus

 

Fie nu ai saua regalata ok , fie nu ti se potriveste forma si tot insisti cu ea


Abia am luat bicla, a fost prima tură cu șaua aia. E o șa basic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Intre timp mi-am mai cumparat 2 sei SMP dupa ce in toamna 2019 am luat prima oara (second hand  insa noua si cu pret de nimic) o SMP,  exact ce recomanda majikstone aici pe site si mi-a placut enorm! Anul trecut in plina pandemie si isterie am distrus aspectul acelei SMP (noua!) cand din graba tembela  am "curatat-o" (definitiv) cu un dezinfectant de guvid pe baza de alcool izopropilic. Substanta care i-a dat lovitura finala, adica i-a dizolvat aspectul. A ramas folosibila dar urata. Ocazie cu care am postat aici cu foto, insa dupa interventia unui mitocan-prost (interventie complet anapoda de mioritic) am renuntat sa mai postez pe acest forum, inclus sa mai citesc. Acum am revenit citind de cateva zile ce s-a mai intamplat (mai nimic, aceeiasi cinci.....sase prieteni draguti intre ei care deruleaza un chat prietenesc monosilabic si cifrat. Insa sunt interesante pozele si video din trasee!).

Deci, anul asta din plictiseala am comandat doua SMP noi pe netul romanesc din Ardeal, un TRK si un Hybrid constatand cu maxima uimire urmatoarele:

1) aspectul (adica la ochi) nu are nici o treaba cu folosirea seii. Aia care la ochi imi parea "sigur" cea mai buna, s-a dovedit ca ma doare curul de ea dupa o ora de mers incet!

2) daca depasesc o latime anume e de nefolosit. Am curu mare, am vreo 99 kile (am avut si 108!) dar bag de seama ca daca sar de vreo 15 cm e naspa! Eu nu returnez cumparaturile pe net, ori de jena, ori de lene dar pe aia am returnat-o! La ochi juram ca-i cea mai comoda ever! .......La calarit.... infecta! As mai spune ca oricata masurare am face, proba practica e capitala.

3) mai bine mai ingusta decat mai lata..... Culmea, asa ceva nu as fi crezut pana nu am incercat mai multe!

4) pozitia seii nu e o reteta universala. Vad ca multi o pun orizontala. Insa eu cred ca tine si de geometria cadrului si cum stai pe el. Cateodata trebuie sa inclin mult in fata. Aceeasi sa pe doua cadre (si am vreo 6 biciclete) nu imi vine bine la aceeasi inclinatie. Pe unul o tin mai orizontala, pe altul trebuie sa o aplec in fata.

5) Culmea! Asta chiar e culmea! La SMP nu mi-a placut varianta cu gel! Imi place mai mult fara gel! (si cu gel e mai scumpa!). Nu stiu de ce dar am probat, returnat, schimbat si la concluzia asta am ajuns.... Stiu ca exista si explicatii tehnice, cred ca am citit pe aici mai demult.

6) nu conteaza asa mult daca saua e grea sau foarte usoara. Dupa parerea mea nu conteaza prea mult greutatea bicicletei cat conteaza greutatea elementelor in miscare/rotatie. Ma refer la viata normala, nu la sportul de performanta. Dar e frumos sa fie usoara!

Alta chestie, cat asteptam sa imi vina comanda de la SMP mi-am cumparat de pe OLX o sa de Specialized sa am ceva acolo, si ca era ieftina. Arata cam subtire si nu prea bine. Juram ca o sa ma doara curul! Dar a lasat-o la 100 lei si am luat-o. Ei bine.... e una din cele mai bune din tot ce am sau am avut! La ochi nu se distinge de majoritatea pentru cursiere. E de la un model mediu, omul isi cumparase ceva performant si voia sa scape de ea. E minunata pentru mine! Si la cum arata juram ca o sa ma doara curul de ea!

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci... de ce am scris, mai ales aici. Am constatat azi la o cursiera Principia RSL model 2009 (stare ca noua) ca a plesnit o piesa de aluminiu. Nu stiu sa pun poze, vad ca pot pune un link dar nu am conturi cu poze pe net (nici feisbuci&stuff) insa pot descrie verbal si cum aici sunt oameni care se pricep super bine, vor intelege.

Deci, cadrul e din aluminiu dar e facut ca si cand ar fi din carbon. La gatul pentru sa nu exista gaura sa pui sa cu tija. Gatul ala era lung (in sus) din fabrica si in capul lui vine o piesa ca un capishon (ca degetarul pe deget), si aia tine saua. Am taiat ca animalul teava sa imi vina mie bine si trebuia sa o las mai lunga (pentru ca omul cu cat se perfectioneaza in ciclism, cu atat salta curul mai sus pe sa).

Piesa se strange pe teava asa cum se strange pipa pe gatul furcii, adica cu 2 surubele opuse, in laterala. Din pacate piesa e din aluminiu foarte subtire, sa fie usoara si au decupat in carnea materialului niste gauri. Au ramas ca doua barete care strang, principiul e ca la unele pipe si ma refer la gatul furcii.

Ei bine, eu ca animalul am strans surubelele alea (sa tina, ca Dorelul! Ca nu am dinamometrica! Scrie pe toate forta.... insa Dorelul din mine....) si a plesnit o bareta, adica aia de jos la surubul de jos. Era crapata dar azi dimineata am saltat oleaca capisonul asta si am strans pana crapatura s-a desprins. Inca tine, am mers pe ea azi, pare ok dar practic nu e bine deloc. E aluminiu foarte subtire, sub 1mm la ochi. Eu am mai plesnit un colier de tija sa la o alta bici, un Specialized de oras, era colier super super usor, tot aluminiu, tot decupaturi, si am dat ca animalul la inbus pana a facut POC (avea forta scrisa pe el). Dar am luat alt colier, no problem.

Insa in cazul Principia e alt sistem, acest "capishon" care vine ca degetarul pe degetul sculat in sus. Pare dedicat Principia dar parca am mai vazut din astea, la biciclete de carbon, si ma gandesc ca o fi un standard. Teava verticala e cilindrica din fericire (am vazut ca exista si ovale in sectiune) si e cam groasa la ochi, inca nu am masurat dar trece de 30mm. Pot sa fac o tiganie, dau gaura in spate si bag un holtzsurub prin ambele dar acolo moare si e tiganie.

Un baiat mi-a zis ca se poate suda aluminiul dar nu stia unde. Totusi "carnea" piesei e tare subtirica si prapadita, sub 1mm la ochi si in latimea baretei sparte e putin, cam 7...5mm.

Poate stie cineva macar cum se numeste piesa asta sa rascolesc netul ? Nu am speranta cu sudura ca nu e destul material la spartura.

Multzam anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, acest raspuns e de sustinere a afirmatiilor facute de tine! Toate. Ma bucur sa aud ca in afara de mine mai exista cineva fara fbk. Stiu un atelier de reparatii pe ferdinand nr 40 si ceva, par, cred ca ar gasi solutia pentru problema ta. Referitor la sei, mie 13 latime nu mi se potriveste, 14 e perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cav inseamna Cavendish, 34 reprezinta nr de victorii de etapa inturul frantei si era detinut de Eddy Merckx. E ca si cum as spune eu ca avea dreptate cine a spus ca "f1 e 90% inginerie"

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postarea nr. 2 din acest topic reprezinta aproape tot ce trebuie sa stim despre sei. Ar mai fi de luat in considerare latimea minima, care difera de la om la om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai lipsesc unele aspecte, dar e început bun. 
 

Una peste alta, după ce am schimbat pe o geometrie slope, încep sa mă gândesc că 14x mm e nițel cam lată, având distanța între oase de 110-115mm. Arione, prima șa avută, de 132mm parcă, m-a dus in eroare puțin. Acum un SLR pe 132 și 145. Merg ok pe amândouă, însă am impresia că pe 145 stau mai pe vârf. 
 

Next big thing, ar fi un SMP (because yolo :) ), Flinte și Antares din nou, și cea de la @krazyeone, un San Marco. Și sper că cam atât, mi s-a luat, cum se spune. 
 

Momentan stau cuminte, că accident. Revin pe topicul închis din mai, era prea liniște pe acolo se pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.