augustin01

Proiect Rocky Mountain ETSX-70 carbon

Recommended Posts

Cum ar trebui sa fie niste roti bune all mountain? Merci

PS: azi am primit cauciucurile, saua si pedalele; ieri ghidonul, cuvetele, distantierele si suportul pentru sa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

radu vorbeste de butucii shimano din noua generatie, despre cei din generatiile mai vechi, cel putin la sosea, din partea mea numai de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

radu vorbeste de butucii shimano din noua generatie, despre cei din generatiile mai vechi, cel putin la sosea, din partea mea numai de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ar trebui sa fie niste roti bune all mountain? Merci

În principiu trebuie să fie uşoare şi rezistente. În general multe roţi de AM sunt pe 32 de spiţe, nu pe 20-24 ca cele de XC.

Pentru o referinţă bună, poţi să te uiţi la mărcile de top, să vezi cu ce echipează ei biclele de AM. De exemplu, Cannondale pune pe Moto Mavicuri, mai exact Crossmax ST, şi DT Swiss EX 1750. Merida pune pe TransMission tot DT Swiss, dar modelul XR1450. Trek preferă Bontrager (evident, e marca lor). GT livrează Force-ul cu Mavic Crossmax ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sistemul fulcrum:

Imagine postată

shimano:

Imagine postată

dt:

Imagine postată

dupa cum vezi sunt mai mari asemanarile intre sist. fulcrum si shimano decat sunt intre fulcrum si unul pe rulmenti "industriali" gen dt. deci nu mai critica sistemul pe bile ca n-are nicio problema,si fulcrumurile tale pe care le lauzi tot ceva de genul ala sunt.

Edited by agroromantic

Share this post


Link to post
Share on other sites

^:)^ Azi am primit cadrul. Este extrem de usor, si bine proportionat. Amortizorul este Fox 23. De abia astept sa primesc si restul pieselor si sa ma pun pe montat. Ce pot sa zic de cadrul asta... este super, bascula este din carbon, totul pare foarte robust si bine gandit.

Aici aveti detalii despre el: http://www.merlincycles.co.uk/mountain-bike-frames/rocky-mountain-frames/rocky-mountain-etsx-70-frame.html

Aici un review despre bicicleta de fabrica: http://www.mtbr.com/cat/bikes/freeride-full-suspension/rocky-mountain/etsx-70/PRD_363283_1543crx.aspx

Fox RP23: http://www.marosbike.ro/preturi_PIESE_-_Suspensii_spate/Suspensie_spate_Fox_RP23-773.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă laşi să mă dau o tură? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rarespa

salut

ce antifurt ai luat?

m-as baga si eu al un abus...dar nu stiu sigur daca sa dau 3 mil pe un Bordo!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABUS Fahrrad-Schloss Steel-O-Flex Granit X-Plus 1025/120

Imagine postată

Abbildung evtl. abweichend. Genaue Produktausführungen entnehmen Sie bitte der Artikelbezeichnung und Beschreibung

Imagine postată

Gewicht: 2,25 kg Sicherheitslevel: 12 Maße (Kabeldurchmesser/Kabellänge): 27 mm / 120 cm Höchste Sicherheit - maximale Flexibilität

Einsatzgebiete:

  • Zuverlässige Absicherung von Zweirädern bei hohem Diebstahlrisiko
Anwendung:

  • Zweirad an einen festen Gegenstand (z.B. Laterne, Straßenschild, Zaun) anschließen
Technologie:

  • Gehärtete, überlappende Stahlhülsen umschließen ein starkes Stahlkabel - Doppelte Sicherheit
  • Starke PVC-Ummantelung vermeidet Lackschäden am Fahrrad
  • Patentierte ABUS Kraftzellentechnologie und X-Plus-Schließzylinder bieten optimalen Schutz gegen alle Arten von Angriffen
  • Stahlummantelter Schlosskörper schützt gegen brutale Angriffsmethoden
Transport:

  • Universal-Gepäckträgerhalter UGH 02 (für Gepäckträgerrohre von 5 - 16,5 mm Durchmesser) und Rahmenbefestigungshalter RB 95 (für Rahmenrohr Durchmesser von 15-45 mm) als Zubehör erhältlich

Share this post


Link to post
Share on other sites

de camasile jagwire pot sa-ti spun ca nu sunt cea mai fericita alegere. am avut pe mtb, le-am tinut cateva luni, e drept ca am mers cu ele si pe noroi/ploaie, dar au ruginit tare, si pana la urma au devenit inutilizabile. dupa nu foarte mult timp de la instalare au inceput sa nu mai asigure o schimbare precisa a vitezelor, necesitand lubrifiere/curatare destul de frecventa.

dupa un episod petrecut prin februarie cand nu am mai putut regla nicicum schimbatorul spate din cauza lor, le-am schimbat cu camasi dura-ace, care nu au fost foarte scumpe si cu care nu am avut nici cea mai mica problema pana acum, fiind folosite in aceleasi conditii ca si jagwire.

in rest, din lista de piese postata mai sus cred ca o sa iasa un bike fain :)

angeboten wird eine neue

Jagwire

Ripcord L3 Bremszughülle

verdichtungsfreie Hülle für

hervorragendes Bremsverhalten

kevlarverstärkte Konstruktion

High-Tech Look und Superleichtgewicht

Korrosionsschutz für eine lang

anhaltende Allwettertauglichkeit

passend für alle Fahrradtypen

Länge Außenhülle: 250 cm

Durchmesser: 5 mm

inklusive 8 Endkappen

Farbe: schwarz, Kevlarstruktur

Technologie:

"L3 LINER" - "Lightly Lubricated Liner"

neueste Entwicklung von JAGWIRE

die Aussenhüllen mit innerer Schmierung

(Autol-Top 2000 synthetisches Fett von AGIP)

somit wird die Lebensdauer des Zuges um ein Vielfaches erhöht

stark wasserabweisend

langhaftende Eigenschaften gewährleisten, dass

das Fett in der Ummantelung bleibt

Imagine postată Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

angeboten wird ein neues

JAGWIRE
Ripcord Schaltzugset



Kevlar verstärkte, verdichtungsfreie Hülle für
hervorragendes Schaltverhalten

High-Tech Look und Superleichtgewicht

Teflon ummantelter Schaltzug

nahezu reibungsfrei

Korrosionsschutz für eine lang
anhaltende Allwettertauglichkeit

kompatibel mit Shimano MTB/Road und SRAM MTB

Länge Schaltzug: 150 cm vorne, 200 cm hinten

Länge Außenhülle: 180 cm

alle Züge inklusive Endhülsen

Farbe: schwarz


Technologie:

"L3 LINER" - "Lightly Lubricated Liner"

neueste Entwicklung von JAGWIRE

die Aussenhüllen mit innerer Schmierung
(Autol-Top 2000 synthetisches Fett von AGIP)

somit wird die Lebensdauer des Zuges um
ein Vielfaches erhöht

stark wasserabweisend

langhaftende Eigenschaften gewährleisten, dass
das Fett in der Ummantelung bleibt



Imagine postată Imagine postată
Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic :

Dupa ce o sa fie gata chiar intentionezi sa lasi frumusete de bicicleta legata undeva cu un antifurt ?? (indiferent cate grade de protectie are).

O sa iasa prea buna ca sa o faci "cadou" altcuiva pentru ca raman la parerea mea: "lacatul e pentru oameni cinstiti" si o bicicleta ca asta va atrage sigur atentia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea lui Mihai este si a mea, unde este buget pentru asa o bicicleta misto, s-ar mai gasi cateva sute RONi pentru o troaca de oras, numai buna de frecat de borduri, masini si pietoni, lasat legata pe orice colt si in general care sa treaca neobservata.

Mega lacatul Abus il poti folosi cu troaca de oras, ca na, e a ta si nu vrei sa renunti la ea asa usor :-J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal, lacatul este mai mult ptr motocicleta atunci cand ma mai duc pana la Brico sau drumuri scurte, este bun si ptr bikla tot pentru asa ceva. Nu merg cu ea la servici :))

Am primit azi si furca din USA, am montat cuvetele, saua. Astept sa primesc restul de piese din Germania in cateva zile.

Pedalele si multe alte piese sunt cumparate de mine de pe ebay.co.uk, ebay.de, ebay.com.

Ce parere aveti despre:

Dakine Apex? DAKINE : APEX , aveti o recomandare mai buna?

Topeak ALient 2 -26

As mai vrea si o pereche misto de pantaloni, inca nu sunt decis.

Am montat toate piesele pe bike aseara, mai trebuie sa primesc mansoanele si pipa si am terminat-o :D

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta este montata si reglata de mine in proportie de 100% , toate componentele sunt noi noute, cadrul si furca au fost cumparate sh dar in conditie excelenta ( cadrul din UK furca din USA ), restul pieselor au fost cumparate din Germania si UK. Urmeaza sa-i mai cumpar schimbatorul ptr foi si dopurile Hope ptr ghidon. Urmeaza sa-i scurtez si camasa de frana pe fatza, chiar acum cobor la garaj ;)

Pretul total este in jur de 2600-2700e, avand in vedere ca numai cadrul este in jur de 2000e, ma declar multumit. :)

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

You seem to know your shit! Acum nu ne ramane decat sa va uram multi km de distractie impreuna! Iar tie sa respecti urarea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E superba ! Sa o stapanesti sanatos !

O intrebare : suspensia spate are mai multe pozitii de montare? Pentru ca vad sus,unde se prinde shock-ul in pivot vreo 2-3 cm "liberi" (spre fata)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E superba ! Sa o stapanesti sanatos !

O intrebare : suspensia spate are mai multe pozitii de montare? Pentru ca vad sus,unde se prinde shock-ul in pivot vreo 2-3 cm "liberi" (spre fata)

Multumesc, da. Mai sunt inca 2 reglaje ale prinderii amortizorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excelent rezultat.

Două întrebări:

- până la urmă ce roţi ai pus?

- ai o idee cât cântăreşte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,momentan am cumparat 2 roti noi, Mavic 317 + Shimano XT. Urmeaza EX729 + King sau Hope Pro. Cantareste aprximativ 10-11kg. Azi mi-am cumparat un kit Avid de aerisire, imi scurstasem camasa la frana de spate si fara kitul asta nu reuseam sa o aerisesc cum trebuie.

Am iesit azi pe ploaie cu ea, sunt super incantat de ea.

Daca sunt baieti interesati de reglaje etc, imi pot oferi serviciile ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit sa pun poze cu ea la finish, sper sa va placa si poate cine stie... sa foloseasca si altora pentru inspiratie. Thanks

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

  • cadru : Rocky Mountain ETSX-70 (2007) bascula de carbon / marimea 18''
  • amortizor: Fox RP23
  • furca : Fox Talas 32RLC /100-120-140 an 2007
  • tija sa: Race Face Evolve XC / 27.2mm
  • cuvete : SA Orbit Xtreme Pro 1 1/8" c/w
  • ghidon : FSA K FORCE Carbon DH Riser Bar 31.8 x 680mm 40mm rise
  • sa : Selle Italia XO Transam / an 2009
  • colier : Syntace SuperLock
  • cauciucuri: Pair of Panaracer Fire Xc Pro 26 x 2.1
  • pedale : Boxed Black DMR V8 Flat
  • roti : Mavic XM 317 Laufradsatz MTB XT Disc 6 Loch
  • pipa: Race Face Evolve Am 3.18 (2010) 8 grade 70mm
  • mansoane: Race Face RF Lock on Grips Including Locks 130mm
  • pinioane: Sram Kassette PG990 PG 990 X.0 roter Spider 11-34T
  • manete: Sram X.9 ESP Trigger 2009
  • schimbator: Sram X.9 ESP Schaltwerk medium
  • angrenaj: Truvativ Stylo 3.3 Team Kurbelgarnitur 2008
  • lant: Sram Kette PC991 PC 991 114Glieder Power Link Gold
  • camere: Conti MTB Schlauch 26x1.75-2.50 42mm valva presta
  • frane: Avid Elixir CR Komplettset 185/160mm NEU 2009
  • cabluri+camasi: Jagwire Ripcord L3

Cadrul: Rocky Mountain ETSX-Team Frameset Silverfish UK

Amortizorul: Fox RP-23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salivez la fiecare poza, arata demential de bine, toata echiparea arata impecabil, se vede ca ai stiut exact ce vrei de la bestia asta, pe unde o scoti la pascut sau inca o menajezi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salivez la fiecare poza, arata demential de bine, toata echiparea arata impecabil, se vede ca ai stiut exact ce vrei de la bestia asta, pe unde o scoti la pascut sau inca o menajezi ?

Salutare, momentan m-am plimbat doar prin Bucuresti, imi place zona Lipscani. Da, am cautat nopti in sir fiecare particica pentru ea, am vrut sa iasa ceva frumos. Sunt in cautari pentru un nou proiect, de data asta un Intense. Am fost intrebat de multe persoane daca nu vreau sa o vand.. nu stiu ce sa zic, eu am investit foarte mult timp in acest proiect si sunt constient ca nu voi mai intalnii vreodata acest cadru exceptional.. dar poate cu 2850euro as vinde-o. Oricum, profitul ar fi minim, dar am prins dragul sa le construiesc :D

"aluneca" foarte lin, este foarte silentioasa, amortizoarele isi fac treaba cu varf si indesat, reglajele amortizoarelor se simt la fiecare milimetru. Pozitia este extrem de confortabila, mansoanele sunt moi, foarte placute la atingere, saua este cu gel , foarte foarte confortabila, imi plac foarte mult schimbatoarele, reactioneaza instantaneu. Pedalele se comporta excelent, am descoperit ca au un orificiu pe unde se greseaza, cauciucurile nu fac zgomot pe asfalt si sunt foarte aderente.. ce sa zic, totul este de nota 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.