Sign in to follow this  
Guest

Topic Tuning "Made by Myself"

Recommended Posts

Guest

Topic deschis tuningului. Pt tuning de amploare rugam deschiderea unui topic nou. Rugam seriozitate.

Exista ciclisti care se dau cu ce au si atat, exista altii care admira bicicleta asa cum este, abia cumparata de noua, dupa atatia ani de visat si dorit, si mai exista unii printre randurile noastre care pun pretz pe individualitate si greutate. Hai sa ne aratam inventiile si piesele tunate de noi. Si fiindca multi avem aparate foto, dorim poze si descrierea tehnica 8). am sa pun si io cate ceva.... :wink: Deci, hai sa vedem anormalitati de-ale nostre. Cateva orientari: tuning de suspensii, utilaje pt cicloturism :D 8) , cadre, furci, piese mai mici, mecanica fina, schimbatoare, bratze, roti, pinioane, tije de sha, pipe si sa nu uitam , cele mai dorite, piesele retro 8)

pt inceput: am folosit pana cum catva timp maneta de campa 10s cu schimbator de spate shimano 9s, si a functionat excelent, numai cablul trebuie rulat in jurul surubului de fixare. De ce functioneza sistemul? fiindca campa 10s are acelesi diferentze ca si shimano 9s, ramanand astfel o viteza in maneta in plus, ceea ce nu conteaza. Si cu cablul in jurul surubului de fixare este, deoarece bratul de la campa este mai lung decat cel de shimano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pastrat numai 5 pinioane pe bicicleta. Poza este chiar din perioada in care o foloseam ca singlespeed. Design-ul casetei ii apartine lui gabee.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

exemplu de tuning la furca ... nu la a mea ... dar noah ... nici nu as face asa ceva .... ca s-ar rupe sub mine

Imagine postată

si asta ii greutatea la care s-a ajuns de la 1300 de grame ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si asta ii greutatea la care s-a ajuns de la 1300 de grame ...

extraordinar,nu-mi vine sa cred 8O

nu pare a fi un SID,ce furca e ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am cautat prin piese si am gasit doua exemple de "tuning" din anii '70...sunt doua tije campagnolo de 27,2...cea din stanga e gaurita si taiata excesiv...iar cea din dreapta e pantografiata OLMO,are peretii subtiati prin strunjire interioara,iar boltul sistemului de prindere a seii e deasemenea gaurit...

http://img469.imageshack.us/img469/7486/img0075fn5.jpg[/img[/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

8O 8O 8O 8O 8O Unul dintre cele mai nebune tuninguri vazute de mine vreodata il reprezinta bineinteles si tija de sha vazuta la Cluj. Povestea ei eset tto asa de interesanta ca si tuningul in sine. Levi observase bambusul intr-un magazin din Cluj, el nefiind de vanzare si atat de mult a tocat vanzatoarea la cap pana cand i la dat, numa sa se tireze de pe capu ei. Ce a rezultat puteti vedea in poza de mai jos. Cu ajutorul unei firme din Cluj ce prelucreaza carbonul a facut si prinderea superioara pentru sha.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doamne pazestema 8O , cred ca asta sare calul complet, e cea mai freak chestie pe care pot sa o vad, macar a folosit-o la sa vreodata sa vada daca merge bine :twisted: :wink: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest levynolimits

super tareeeeeee genubike spune-mi ca e la bikla ta si nu la alta.imi place la nebunie mai ales daca e facuta de tine.foarte artistica creatie.Respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nu e a mea. A mea e cea din al doilea post. Dar mi s-a parut prea misto sa nu pun poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Inapoi la subiect: tuningul a inceput si la mine :wink:

Imagine postată

primul pas, va tin la curent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana sa ajung sa-mi demontez schimbatorul ca si Gabee, mai bine imi cumpar din timp unul nou nout. Imi place si mie sa surubaresc, dar nu cred ca pot sa vin eu cu nu stiu ce inovatii, inaintea unor tipi care sunt platiti bine sa-si toace neuronii cu asemenea chestiuni, mai bine ies la o tura si sunt mai castigat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

pana sa ajung sa-mi demontez schimbatorul ca si Gabee, mai bine imi cumpar din timp unul nou nout. Imi place si mie sa surubaresc, dar nu cred ca pot sa vin eu cu nu stiu ce inovatii, inaintea unor tipi care sunt platiti bine sa-si toace neuronii cu asemenea chestiuni, mai bine ies la o tura si sunt mai castigat

http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif pai nu inventzez nimic nou, ci doar il colorez cum io vreu, si il usurez putin http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif , pe bike domneste demult un xo :wink:

Si apoi, sa te duci repede sa dai un 40e si sa pui un xt nou pe bike, da, economisesti munca, insa unde e farmecul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angrenajul iubitei mele! A fost un angrenaj simplu, cu trei foi nituite. Cu polizorul am taiat foile din exterior si interior, si-apoi am finisat cu smilgherul. A ramas numai cea din mijloc cu 38dinti, si-s foarte multumit de cum arata. In curand si la bicla mea voi lasa doar o foaie; pt oras nu-ti trebuie mai mult.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu inventzez nimic nou, ci doar il colorez cum io vreu, si il usurez putin

pai cum il colorezi putin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu polizorul am taiat foile din exterior si interior, si-apoi am finisat cu smilgherul.

Daca desfaceai niturile lucrai mai usor si iesea mai frumos :wink:

Ce cuvint ciontit smilgherul asta :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca desfaceai niturile lucrai mai usor si iesea mai frumos :wink:

Asa-i Frank! Numai ca am mai intalnit niste probleme in acesta operatiune, probleme de care mi-amintesc acum. ;)

Nu am reusit sa scot angrenajul! Da, a rams blocat in monobloc, practic s-a stricat filetul (asa-i cand sunt piese de proasta calitate). A trebuit sa fac toata munca cu angrenajul pe bicla. Destul de dificil! La acest angrenaj ieftin m-am gandit ca foaia din exterior are si rol de a intari intreg sistemul, si mi-a fost teama sa o scot din nituri, sa las numai foaia din mijloc. Este foarte posibil sa ma fi inselat, insa n-am vrut sa risc. Asa ca, cu polizorul si smilgherul am facut toata treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa scot angrenajul!

Deci a fost o operatiune "on flight" :wink: . M-am gindit la desfacerea niturilor doar pentru a usura lucrul si nu la inlaturarea definitiva a foii exterioare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

pai nu inventzez nimic nou' date=' ci doar il colorez cum io vreu, si il usurez putin [/quote']

pai cum il colorezi putin?

pai le duc la eloxat :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic:

tu-i mama ei de treaba, eu nu gasesc vopsitorie ca lumea aici si tu duci la eloxat! :shock: 8) (Si banuiesc ca e eloxare pe ce culoare vrea muschiul tau.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot OFF TOPIC

Alte tari, alte obiceiuri ... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

tu duci la eloxat! :shock: 8) (Si banuiesc ca e eloxare pe ce culoare vrea muschiul tau.)

mda, da sa stii ca si asta costa o punga de bani, de aceea e bine sa se adune mai multi nebuni, si sa duca piesele dorite in sac la eloxare, cantitatea scuza variatia culorilor. De preferat ca piesele sa fie "curate" inainte de eloxare, caci sablarea lor cu perle de sticla costa circa 80E/ora :shock: . In cazul unui sac de piese, costurile individuale se fac aproape "nesimtite"

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this